به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۱۷۲۴۸

شوخی‌ با رییس‌جمهور در يك همايش

گروه سياسي: همایش «گردشگری و اکوتوریسم آبی و تلاش برای حفاظت آن‌ها» با حضور معصومه ابتکار - رییس سازمان حفاظت از محیط زیست - و محمدعلی نجفی - رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - با تجلیل از فعالان «اکوتوریسم آبی» در کشور برگزار شد.
شوخی‌ با رییس‌جمهور در يك همايش
شوخی‌های علی‌اکبر جلالی - طراح مدارس هوشمند - و همچنین محمدعلی نجفی با رییس‌جمهور یکی از اتفاق‌های جالب همایش بود. جلالی پس از سخنرانی درباره‌ی گردشگری آبی و همچنین مقایسه‌ی وضعیت گردشگری ایران با کشورهای دیگر از جمله چین، برای این‌که نشان دهد شرایط برای توسعه در کشور، آرامش لازم را به‌دست آورده است، به شوخی گفت: زمانی که آقای روحانی در آمریکا دیپلماسی‌شان را انجام دادند، هیچ‌ چیزی ارزان نشد، اما آرامشی در کشور به‌وجود آمد، حتی از زمان انتخاب ایشان تعداد مرده‌ها در بهشت‌ زهرا (س) هم کمتر شده است. این سخنان جلالی با تشویق حاضران در همایش مواجه شد.

رییس سازمان میراث فرهنگی‌ و گردشگری نیز در پاسخ به این شوخی‌ها، گفت: این صحبت‌های جلالی شبیه دوستانی است که در فضای مجازی می‌گویند، «روحانی مچکریم» و کم شدن مرگ و میر را به انتخاب رییس‌جمهور نسبت می‌دهند.
نجفی هم به شوخی اضافه کرد: حتی آن‌هایی که در دوره‌ی اخیر فوت کرده‌اند، خیلی ناراحت بودند که عمرشان در دوره‌ی روحانی کوتاه بوده است. می‌گویند انتظار داشته باشید در چندماه آینده زاد و ولد اضافه هم داشته باشید.

۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۷:۲۱
چقدر بي مزه و يخ بود!!! (138803)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۷:۲۹
روحانی بازم مچکریم! (138812)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۷:۴۱
بازم میگیم:
روحانی مچکریم (138816)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۸:۱۷
جناب جلالی مطمئن باشید یکی از دلایلی که بعد از تماس با اوباما دلار پایین نیومد فعالیت سران تندرو در کشور بود تا نذارن دلار پایین بیاد
که همش اینجوری القاء کنند که رابطه با آمریکا ارزانی به همراه نداره و فایده نداره
همین جور که این چند روز علنا تندروها دارن روی این قضیه پافشاری میکنن که دیدید بعد از تماس هیچ چیز حتی دلار واکنش نشون نداد و ارزان نشد !!!!!! (138833)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۱:۳۷
هر چی خوب میشه روحانی متشکریم
هر چی بد میشه تندروهاند
واقعا سر کی میخواهین کلاه بذارین (139011)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۸:۲۸
آقای رئیس جمهور شما دستور بررسی خط مستقیم هوایی ایران آمریکا را داده اید؟
دست شما درد نکنه

بالاخره این مملکت هستن کسانی که میرن اونور واسه تحصیلات و خوش گذرونی
بالاخره باید از سرمایه دار هم حمایت کرد ولی نشه حکایت شما حکایت آقای هاشمی که در اواخر ریاست جمهوریشون تو مجلس هم رای نیاورد.

آقای رئیس لبنیات گرون شده خیلی چیزهای دیگه هم همینطور
قرار بود در 100 روز اول بازار رونق بگیره ولی حالا میگید تو 100 روز اول میخواید یه گزارش از چیزی که تحویل گرفتید به مردم بدم ، من گزارش به چه دردم میخوره آقای رئیس من به خاطر رونق بازار به شما رای دادم
وضع خیلی اصناف خرابه ، مردم پول تو جیبشون ندارن شما پرواز مستقیم میخواید راه بندازی به آمریکا ، به چه درد من میخوره ، به درد یه سری آقازاده میخوره که تو اونجا درس میخونن

آقای رئیس اون کسانی که میرن آمریکا و اروپا خوشگذرونی به خدا پشتتون رو نمیگیرن ، شما واسه این ملت کار کن ببین چطور تا آخرش پات وایمیسن

نه تلویزیون حرفهای مارو میگه نه رادیو نه روزنامه نه سایتها
منتشر کن بهار جان شاید دکتر فکری به حال ما کرد (138839)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۱۸:۳۱
عشقست روحانی عشقست مشی اعتدال. (138841)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۲:۳۷
امید و نشاط که باشه قطعا" مرگ و میر کم میشه ! درسته که این یه شوخی بوده ولی در بطنش یک واقعیت انکار ناپذیر قرار داشته (138924)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۱:۳۹
برو عمو (139012)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۱:۴۰
آدم یاد این فیلما میوفته که برا شاهها شعر یا مطالب می خوندن در وصفشون شاه هم یه کیسه سکه براشون مینداخت
پاچه خوارها
بهار چاپ که نمیکنی می دونم (139014)