به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۱۷۵۴۲
چه کسی مسوول امنیت جانی افراد در جشنواره‌های استانی است؟!

حمله به داوران‌ درجشنواره تئاتر استانی!

گروه فرهنگي وهنري:‌ بهرام تشکر که از طرف مرکز هنرهای نمایشی به عنوان منتقد به جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری رفته بود، از حمله و هجوم افرادی در روز اختتامیه به خودش و هیات داوران انتقاد کرد و خواستار برخورد با این رفتارها شد.
حمله به داوران‌ درجشنواره تئاتر استانی!
این کارگردان تئاتر  گفت: در جشنواره تئاتر استانی چهار محال و بختیاری در مجموع 8 نمایش اجرا شدند و معلوم شد یکی از آثاری که هیات داوران به عنوان برگزیده انتخاب کرده، قبلا اجرای عمومی شده است.او افزود: در روز اختتامیه و پس از اعلام آراء ناگهان جماعتی که از اعضا ستاد جشنواره بودند، به سمت من و هیات داوران هجوم آوردند. این افراد به سمت آقای جلیل فرجاد عضو هیات داوران این جشنواره رفتند و ایشان را تهدید کردند و زمانی که من برای جدایی درگیری‌ها رفتم، ناگهان یک نفر با کله به صورت من زد!

تشکر ادامه داد: امیدوارم با پیگیری‌های شخص معاون هنری اتفاقات ناخوشایندی که در این جشنواره افتاد، شکل ترمیمی به خود پیدا کند و همه اعضای ستاد جشنواره و مدیر کل و معاونان ایشان در آن منطقه که پس از اختتامیه سالن را ترک کردند و همه ماجرا به گوش آنها رسید و چیزی به روی خود نیاوردند، با پاسخگویی و عذرخواهی به امنیت جانی افراد در آینده در چنین جشنواره‌هایی توجه شود.کارگردان نمایش «بداهه‌گویی» تاکید کرد: قطعا معاونت هنری برای تنبیه و توبیخ این افراد محرومیت‌های شدیدی اعمال خواهند کرد. اگر در روز اختتامیه یک نفر چاقویی در می‌آورد چه کسی مسئول و پاسخگو بود؟! وقتی ما به عنوان اهالی تئاتر نمی‌توانیم با هم دیالوگ برقرار کنیم، چطور می‌توانیم به تئاتر این کشور امیدوار باشیم؟!

بهرام تشکر در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: بعد از این اتفاقات، مسئولان هنری این استان حتی یک عذرخواهی از ما نکردند و برای برگشت به تهران هم ما را به حال خود رها کردند. نمی‌شود با کسانی که به عنوان مهمان به جشنواره‌ای در استانی رفته‌اند، چنین برخوردهایی شود.
 مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری چهارشنبه 10 مهرماه با حاشیه‌هایی همراه بود که طبق اعلام برخی هنرمندان حاضر در این برنامه، پس از اعلام نتیجه آراء، برخی اعتراض‌ها به نتیجه داوری باعث بروز این حاشیه‌ها شد.
مرجع : ايسنا

س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۴:۵۳
بداخلاقی ها ازحوزه فوتبال وسیاست ما حالا به هنررسیده؟!!!
به کجا چنین شتابان!!!!!!!!!!!!!! (141540)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۲۳:۴۱
اصلا بعضی ها با اسم « داور » مشکل دارند!!! (141935)