به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۱۷۶۲۱۷

فاطمه کروبی:اراده‌ای برای حل مساله حصرنیست

گروه سیاسی: فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در دیدار قائم مقام و اعضای حزب به مناسبت آغاز سال جدید گفت: هنوز اراده‌ای برای تعیین ‌تکلیف آن نیست. بدون تردید مقدمه بهبود شرایط و ترمیم بی اعتمادی مردم به حکومت، پایان حصر و آزادی زندانیان و آزادی رسانه‌ها است.
فاطمه کروبی:اراده‌ای برای حل مساله حصرنیست
قائم مقام و اعضای حزب اعتماد ملی به مناسبت آغاز سال جدید با فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی دیدار کردند.فاطمه کروبی در این دیدار که در حسینیه جماران برگزار شد، با ابلاغ سلام مهدی کروبی به اعضای حزب، به تشریح آخرین وضعیت حصر پرداخت و گفت: سال 88 اتفاقاتی بر پایه یک تصمیم غلط افتاد و سرمایه‌های اجتماعی نظام را از بین برد و این روند اشتباه همچنان ادامه دارد.او افزود: هنوز اراده‌ای برای تعیین ‌تکلیف آن نیست.فاطمه کروبی اظهار کرد: طبق قانون، زندانی مرخصی دارد و چارچوبی وجود دارد. اما در رابطه با حصر غیرقانونی نه چارچوبی گذاشته‌اند نه مرخصی می‌دهند.فاطمه کروبی افزود: آقای کروبی در سه سال اول حصر شرایط بسیار بدی داشتند، به‌طوری که از آفتاب و هوای آزاد محروم بودند.فاطمه کروبی به اصل 36 قانون اساسی اشاره کرد و توضیح داد: این اصل می‌گوید حکم مجازات و اجرای آن باید از طریق دادگاه صالح صورت گیرد. تا به حال درباره محصورین تفهیم اتهام هم نشده و به مراجع قضایی هم هیچ پرونده‌ای ارسال نشده است. 9 سال گذشت.

خوب به یاد داریم. ما از بزرگان دینی یاد گرفتیم دروغ و تهمت و افترا جه عارضه‌هایی دارد. از هیچ دروغ و افترایی کوتاهی نکردند بدون اینکه اجازه داده شود جواب داده شود. البته عزت و ذلت از آن خداست.فاطمه کروبی تاکید کرد: اگر کسی دلسوز است و دغدغه کشور و مردم مظلوم را دارد و به دنبال حل معضلات است بدون تردید مقدمه بهبود شرایط و ترمیم بی اعتمادی مردم، پایان حصر و آزادی زندانیان و آزادی رسانه‌ها است.کروبی همچنین از تعدادی از نمایندگان با انصاف و شجاع مجلس که به موضوع حصر ورود کردند تشکر کرد.
مرجع : اعتماد آنلاین
برچسب ها: فاطمه کروبی