به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۱
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۱۷۸۵۷

قهرماني: خیلی‌ها را با خودم پایین می‌کشم!

گروه ورزشی: ماجراي تباني در فوتبال ايران به مراحل حساس خود نزديك شده و داور تعليق شده خط و نشان جالبي براي همتايان خود كشيده است.
قهرماني: خیلی‌ها را با خودم پایین می‌کشم!
قطعی شدن محرومیت محسن قهرمانی و کنار گذاشته شدن او از جامعه داوری پایان کار این پرونده جنجالی نخواهد بود. محسن قهرمانی پس از اعلام محرومیتش و مباحثی که در برنامه 90 در خصوص تبانی او با باشگاه راه آهن مطرح شد با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده و گفته می شود امیدوار است این رای توسط کمیته انضباطی یا شورای اسیناف شکسته شود. قهرمانی در تماس با کمیته داوران و دو نفر از مدیران بلندپایه فدراسیون فوتبال تهدید کرده چنانچه او را به این شکل از جامعه داوری دور کنند تمام مسائلی که درباره جامعه داوری ایران و مدیران فدراسیون می داند را با سند و مدرک رو خواهد کرد.
قهرمانی معتقد است در داوری ایران فقط پای او در این مسائل گیر نبوده و اگر بنا بر محرومیت باشد خیلی های دیگر هم باید تقاص پس بدهند. افشاگری فهرمانی چه بسا فوتبال ایران را با یک تعطیلی مقطعی مواجه کند. دقیقا به همین دلیل بود که علیپور به بدنساز پرسپولیس گفته بود باید این موضوع را در یک دایره محدود جمع و جور کنیم. گفته می‌شود برخی از مدیران فدراسیون هم در جریان رشوه گیری داوران بوده و هستند و به قول معروف «گر پرده برافتد نه تو مانی و نه من».

۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۶:۵۶
واقعا یاد قسم خوردناش به امام رضا تو اونشب میافتم حالم از همه چی بهم میخوره! (144381)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۱:۴۰
عملن اقرار میکنه رشوه خوار بوده. حتی اگر قوه قضائیه کاری نکنه ما مردم دیگه فهمیدیم تو این فوتبال کثیف و لجن چه خبر هست. منبعد فقط میشینیم و فوتبال اروپا را نگاه میکنیم که تو این وانفسای گرانی دارو حرص نخوریم و سلامتی ما تهدید نشه. (144521)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۶:۵۸
درود بر علی دایی

دیدید بالاخره خودش غیر مستقیم پذیرفت چه آدمیه (144383)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۷:۵۳
آقای دایی خودش هم گیر افتاده، فکر نمیکرد کار به اینجا ها برسه. البته اگه زورشون بهش برسه. (144412)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۹:۱۵
پرونده هایی دایی هم رو میشه !

دایی و زنجانی و رویانیان و شیرینی و ... ! (144440)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۹:۱۶
کسی که پاش گیر باشه افشاگری نمی کنه عزیز! (144441)
عسکری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۱:۳۱
کجا گیر افتاده اگه دایی مشکلی داشت خیلی وقت پیشا رو میکردن تو فوتبال ایران اگه 3تا ادم سالم پیدا بشه یکیش داییه و دومیش فردوسی پور (144514)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۱:۳۷
اگر دایی دستش با اینها تو یک کاسه بود اینقدر اصرار نداشت که مسائل پی گیری شوند. فردا که بی گناهی دایی ثابت شد امیدوارم آنقدر انسان باشی که بیایی همینجا از علی دایی و البته از همه عذر خواهی کنی. (144520)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۰:۳۲
اینو در نظر داشته باشین : کسی که از خودش مطمئنه افشاگری میکنه پس دایی مشکلی نداره ... الان کسانی که سکوت مطلق کرده اند مشکل دار هستن و از ترس اینکه دستشون رو بشه سکوت کرده اند مثل اقای قلعه نوعی و ... (144600)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۷:۱۵
خوشحالم کردی بهار عزیز. (144389)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۷:۱۸
خدا کنه همه پرده‌ها بیفته تا معلوم بشه آنهایی که جار و جنجال می‌کنند و تهمت می‌زنند روسفید خواهند بود یا روسیاه؟ (144391)
nima
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۷:۲۲
به خدا خیلی وقته منتظر بودیم این کثیف بازیها رو بشه.حالا که تا اینجاش معلوم شد خوبه که تا آخر برن.قهرمانی هم اگه تهدیدشو عملی کنه یه سیل اساسی تو فوتبال میاد و همه راحت میشیم.فقط حیف که سال جام جهانیه ممکنه تعلیق شیم.اما من بازم چشم آب نمیخوره.یه جوری ماست مالی میکنن میره (144394)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۰:۰۱
گر حکم شود که مست گیرند در فدراسیون فوتبال هرآنچه هست گیرند (144464)
پرس پرس
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۷:۲۳
بگذاریدشیمی درمانی راشروع کنیم تابه پرتودرمانی نرسیدیم باکتمان آن فقط نابود
می شویم فکرکنیدفقط یک سال فوتبال تعطیل باشدفکرمیکنیدهمین آقایان برای علاقه
مندان فوتبال چقدرارزش قائلند (144397)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۷:۳۵
درود بر علی دایی، همه می دانستند در این فوتبال چه خبره و در رسانه ها برنامه تلویزیونی داشتند و فقط با بحث های الکی سعی در بالا بردن بیننده ها در برنامه خودشون رو داشتند (144403)
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۷:۴۱
خب رو کند همه منتظر هستند انشاالله آن پرده هم می افتد (144405)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۷:۴۲
بابا عجب شیر تو شیریه این مملکت
تو کشور مسلمان مقامات ورزشش رشوه و تبانی میکنن وای به حال بقیه (144406)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۸:۱۱
سریع جمع و جورش میکنند. قرار نیست هیچ مسئولی به اتهام فساد از شغلش کنار گذاشته بشه و به مردم معرفی بشه. اگه یکی رو سراغ دارید بفرمائید. فساد ما کشورهای غربیه توی ایران همه فقط بخاطر احساس مسئولیت پست قبول میکنند و هیچ چشم داشت مالی ندارند! (144418)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۸:۲۱
حالا اگر آقای قهرمانی تبانی کرده باشه مگر چقدر پول میشه. فساد اصلی اون پولهای هنگفتی هست که با عنوان دستمزد به فوتبالیستها و مربیها و ... داده میشه. (144424)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۸:۳۵
چه میکنه این علی دایی! (144429)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۹:۳۷
علي مغولي گراشي به دليل مقاومت در برابر جريانات او را حذف كردند پيگيري كنيد (144454)
بهشت گیلان،شهررانکوه
Europe
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۹:۳۸
زنده بادشهریار،زنده بادسردار،که پته همه رو به باد داد، (144455)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۰:۲۹
اين هم شد مثل احمدي،،!!!! ، ميگه بگم بگم،!! بابا اينم يه هشت سال بكنيدش رئيس فدراسيون كه يه وقت نگه،!!! داستان خراب ميشه،!!!!! عجب مملكتيه ،،!!!  (144478)
سعید
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۰:۴۹
مگر فوتلبال ایرانی نیست کم کم این بدبختی ها به ورزش هم رسید جاییکه می گویند عقل سالم در بدن سالم است ابروی ایران و ایرانی را بردند کوتاه نیایید اکنون باید قاطعانه افراد سالم و پاک جامعه ذا تخصص عالی و به دور از پارتی بازی کار را در همه زمینه ها به اخر برسانند کوچکترین اغماضی خیانت به ملت است اگر از سالهل پیش جمعه ها رادیو دایم از رانت اقا زاده ها می گفتند قاطعانه جلوی انهارا می گرفتند وبعد از ان مو را از ماست می کشیدند ایران به این بدبختی دچار نمیشد (144487)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۱:۵۰
یاشاسین دایی تموم آذربایجان پشتته (144526)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۱:۵۷
آخ ک دوست دارم ی پاکسازی اساسی توی این فوتبال بیمار عفونت زده ی فاسد انجام بشه ! باور کنید این کار لازمه. تا فوتبال ی نفسی بکشه تا سلامتیشو دوباره بدست بیاره . (144529)
علی خدادادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۲:۳۸
چند نکته جالبه:
اول اینکه دایی و رویانیان فک نمیکردن کاربه اینجا برسه چاه برای یک بنده خدایی کندن حالا مث جیگر توشن چندین نفر از پرسپولیس بودن
دوم این نشون میده دایی مربی بزرگی نیست که بخرید داور رو میاره
سوم این اوج. . . .یک انسان است که بری بخوای تبانی کنی اونو بکنی ابزار فشار علیه طرفت خودت کارت راه افتاده اقای دایی حالا تا کجا. . . .
اقای علیپور مرد باش شهامت داشته باش و بذار همه چیز رو شه ببینیم دایی ها ورویانیان ها باقی میمونن؟راستی نمیدونم اقای علیپور هم باقی خواهد ماند؟اقای قهرمانی بی صبرانه منتظر کلامت هستیم بگو بگذار بدانیم آنچه از عده ای ساختیم هیبت پوشالیشان است کسانی که پول کورشان کرده انها که جای عابدزاده ها خاکپورها عزیزی ها را دولپی خوردند اما از غیرت برایشان خبری نبود مگر فراموشش میکنیم غیرت عابدزاده در بازی با ژاپن اون همه ضربه خورد مث مرد ایستاد و مردان باغیرت رو یادمون رفته یعنی ته غیرت شده دایی؟ اقای دایی فواره زیاد بالا میره به شدت سرنگون میشه (144543)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۰:۵۷
قلعه نوعی چند مدت قبل با انتقاد از دست اندرکاران برنامه نود صراحتا" اعلام کردند که عده ای دارند فوتبال را نابود میکنند ! حالا داره مشخص میشه که واقعا درست گفته و همین موضوعات فوتبال ایران را به نابودی می کشاند/ (144608)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۳:۳۲
عمراً
شما تنهایی میری! فوقش سبیلت رو چرب می کنند تا صدات در نیاد! (144632)
علمدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۶:۵۱
هرجای این کشورراهم بزنی همینه سه هزار میلیاردو..............ناگفتهای دبگر (144648)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۷:۲۷
بی خود خودتونو ناراحت نکنید عزیزان. اخر این کلاف میرسه به یه دم کلفت تازه اون وقته که شاعر میگه:


همه چی آرومه من چقد خوشبختم توکنارم هستی (144655)