به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۱۸۰۹۰
برای منصرف کردن رئیس‌جمهور

ناکامی افراطیون در عدم معرفي دكترتوفیقی

گروه سياسي: با مثبت شدن فضای مجلس نسبت به دکتر جعفر توفیقی، فشار افراطیون بر رئیس جمهور برای عدم معرفی وی به عنوان گزینه نهایی وزارت علوم روز به روز افزایش یافت.
به گزارش امید، طی هفته‌های اخیر طبق اظهار نظرهای جدید از سوی نمایندگان مجلس به واسطه جلسات مکرر توفیقی با آنها و حضور در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس، به نظر می‌رسد که فضا و نظر عمومی نمایندگان مجلس بر روی گزینه توفیقی برای وزرات علوم مثبت است.

جریان تندرو که این رویکرد مثبت مجلس را به سود خود نمی‌بیند، دست به هر کاری می‌زند تا نظر رئیس جمهور را برای معرفی توفیقی به عنوان وزیر علوم تغییر دهد ولی ازآنجایی که آنها هیچ گونه ادله محکمی برای مخالفت با توفیقی ندارند بحث‌هایی انحرافی و خارج از موضوع را پیش کشیده که اتفاقا برای همین بحث‌هایی که مطرح می‌کنند نیز هیچ مدرک مستدلی ارائه نکردند.

در همین راستا خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات در خبری مدعی شد که راي اعتماد نمايندگان به وزير پيشنهادي علوم و تحقيقات در گرو استعلام از فرهاد رهبر رئيس دانشگاه تهران و زاهدي وزير وقت علوم در سال 88 است چراکه روايتي در خصوص اتفاقات روز سخنراني توفيقي در سال 88 در دانشگاه تهران وجود دارد، مبني بر اينکه بر اساس تدبير وزارت علوم مقرر مي‌شود در راستاي جمع کردن دانشجويان معترض در دانشگاه جلسه اي ترتيب داده شود که سخنران آن جلسه توفيقي بوده و قرار مي شود حتي هماهنگ با معترض ها سخنراني کند تا جو دانشگاه آرام شود.

اگرچه این جریان افراطی در پی این است که بامطرح کردن چنین بحث‌هایی گزینه رئیس جمهور را برای وزارت علوم تغییر دهد اما تا کنون موفق نشده است و پاسخ منفی رئیس جمهور به آنها نشانه اعتقادش بر همان شعار اعتدال است. در عین حال به نظر می‌رسد، پاسخ منفی رئیس جمهور به تند روها بیانگر تصمیمی قطعی وی برای معرفی توفیقی به مجلس باشد.

۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۱۳:۴۳
21 مهر سالروز تولد رهبر اصلاحات ایران مبارک. (146083)
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۱۴:۴۵
مشت تمامیت خواهان بد جوری باز شد!! دو پسر و دختر رئیس سابق علامه طباطبایی قرار بوده فله ای هیئت علمی بشه! (146138)
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۲۰:۵۸
سال 88 یه روز دیگه نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (146391)
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۲۱:۰۰
چچی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا دیروز که مجلس در راس افراطیون بود اما الان...
بهار نیوز به کدوم سازت برقصیم (146392)
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۱۳:۴۶
اصلا این توفیقی کف خواست دانشگاهیان هم نیست! اینها به دنبال باج خواهی هستند مخصوصا در دانشگاه تهران که اخیرا با انتقال بعضی از افراد دنبال تصرف دانشگاه تهران هم هستند! اون زاهدی هم که با مفت خوری تمام از شورای شهر تهران رسید بره به بازداشتی های ایرانی در مالزی به دلیل موادر مخدر رسیدگی کنه و پاسخگو باشه! راستی چرا یه باره زاهدی مالزی را ول کرد؟ (146087)
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۱۴:۴۰
چرا دوست عزیز! کف مطالبات من یکی رو به خوبی جوابگو هستند. (146129)
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۱۳:۵۷
امیدوارم رئیس جمهور در همه ی قول هایی که به مردم دادن پابرجا بمونه و بدونه که مردم پشتسرش ایستادن تا بساط افراطی ها در این مرز و بوم جمع بشه (146099)
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۱۴:۰۷
"و قرار مي شود حتي هماهنگ با معترض ها سخنراني کند تا جو دانشگاه آرام شود."
یعنی چی؟
یعنی فریب دانشجوها و معترضین؟ (146109)
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۱۵:۱۲
نمیدونم این افراطیون واقعا به چه دین .آیین . مرام و مسلکی معتقدند که نیستند .چیزی را که خوب میدانم و به همه چیزهایی که اعتقاد دارم سوگند یاد میکنم که
1- یا شدیدا به دنبال منافع مادی و معنی خود هستند . که فط در بحرانها .نا رضایتی ها و دلسردی ها و سر خوردگی ها در جامعه به این منظورشان نایل میشوند {8 سال گذشته}
2- از نظر ایدئولوژی وابسته به بیگانگان هستند تا شاید در دیار اجانب لختی بیاسایند
3- یا اصولا آنقدر شستشوی فکری شده اند که مغزشان دچار آسیب های جدی و ناهنجاری های بسیار شده است و لا غیر.
مگر میشود که انسانی مملکتش را دوست داشته باشد و مثلا وزیر علومی را برگزیند که هر چه استاد با تجربه و کاردان را خانه نشین کند .و یک سری از همفکران و همپالکیهای خود را به کار گمارد و مثلا رییس دانشگاهی مانند علامه طباطبایی را منصوب کنند و او خاک مرده بر سر این محفل بزرگ علم و بالندگی بپاشد و یا امثال آن و او بنشیند و به به و چه چه کند . . . . (146163)
Soleimani
Norway
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۱۷:۳۳
انتخابات مجلس
افراطيون به حاشیه خواهند رفت (146276)
hosein
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ۲۰:۰۵
دست از منفی بازی بردارید انکه موفق است و دانشجویان راضی هستند باید انتخاب بشه (146362)