به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۱۸۴۸۲۰

فرمانده کل سپاه: مطمئنیم‌ آمریکایی‌ها ‌‌علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارند‌

فرمانده کل سپاه: مطمئنیم‌ آمریکایی‌ها ‌‌علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارند‌
گروه سیاسی: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما در یک جنگ تمام عیار با قدرت‌های بزرگ هستیم گفت: مطمئنیم‌ آمریکایی‌ها ‌‌علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارند‌ چرا که ‌جنگ جدید‌ رژیم صهیونیستی را در معرض تهدید تمام عیار ‌قرار می‌دهد‌.

چكیده سخنان سردار سلامی صبح امروز در جمع پاسداران در حسینیه ثارالله کرمانشاه:
*ما امروز در یک جنگ تمام عیار با قدرت‌های بزرگ در عالم درگیر هستیم.
*ائتلافی از شیاطین عالم در قالب‌های کوچک و بزرگ به هم پیوسته‌اند و ما را تحت حداکثر فشارهای سیاسی، اقتصادی، عملیات روانی، تهاجمات فرهنگی، حصر اقتصادی و حتی فشارهای امنیتی و تهدید و ارعاب نظامی قرار می‌دهند.
*همه قدرت‌های بزرگ جبهه استکبار بر قلب سیاسی عالم اسلام یعنی ایران متمرکز شده‌اند و ما امروز شاهد تمرکز قوای حداکثری دشمن بر پیکره انقلاب و نظام و ملت هستیم و این یک واقعیت است.
*چنانچه کمی به عقب برگردیم و تاریخ نزدیک را مرور کنیم اتفاق بزرگی در جهان رخ داده است که به احیای مشق مسلمانان منجر شده ‌و اسلام به نقطه سیاسی مرکزیت عالم بازگشته ‌و در حال تکمیل شاکله جهانی قدرت است.
*به یاد دارید وقتی انقلاب شد این کشور نقطه تمرکز تمام قدرت‌های شیطانی عالم بود و همه آن‌ها دست به دست هم داده بودند تا دوباره تاریخ این کشور را تکرار کنند و شما در اینجا صدای انفجار توپ‌ها و بمبها را می‌شنیدید.
*این نشانه تمرکز قوای عالم بود و هیچکس هم باور نمی‌کرد که ایران در آن زمان قادر باشد از چنین جنگی پیروز بیرون آید اما این اتفاق با وجود تصورات جهانی رخ داد و همه تاریخی که در این 40 سال برای اسلام و ایران ساخته شد فراتر از قلمرو تصور و باور ما و دیگران بود.
*من معتقدم آن چیزی که دشمن را اینگونه به زوال کشاند و قدرت ما را افزایش داد و به ما منزلت داد در سه بخش نهفته است که اولی رهبری است.
*در آن طرف رهبری قرار دارد که قدرت را بدون داشتن عقل سیاسی درست به کار می‌گیرد و نظام رهبری که دچار زوال عقل سیاسی است و زمانی که نظامی سیاست را براساس زوال عقل به کار می‌گیرد غیر از هزینه و دور شدن از هدف به هیچ نقطه‌ای نمی‌رسد.
*در این طرف رهبری قدرت را با حکمت و اراده و فهم تلفیق می‌کند و این چهار عنصر شخصیت رهبر ما را توصیف می‌کند و چنین رهبری می‌تواند یک قدرت بزرگ بسازد.
*در دو سوی این جبهه رهبری وجود دارد اما رهبر یک نظام تریلیون‌ها دلار هزینه می‌کند و نتیجه‌ای جز سرگردانی راهبردی و توقف و شکست چیزی دریافت نمی‌کند و در ساز و کار سیاسی می‌ماند؛ این رهبر هزینه می‌کند و دشمن سود می‌برد و بنابراین این رهبر دچار فرسایش و زوال عقل سیاسی است.
*در سوی دیگر رهبری هدایت می‌کند که حداقل با یک صدم یا شاید یک هزارم هزینه دشمن هزینه می‌کند و پانصد برابر سود می‌برد و منفعت سیاسی و سیطره دشمن را متوقف می‌کند.
*ارتش‌های اسلامی پیروزی می‌آفرینند و نظام‌ها را حفظ می‌کنند و برخی از نظام‌ها را فرو می‌پاشانند و قدرت‌های ثروتمند را نابود می‌کنند در صورتی که خود به ظاهر فقیر هستند و در لبنان و فلسطین شاهد این موضوع هستیم.
*حزب‌اللهی که 13 سال پیش در 33 روز اسراییل را شکست داد امروز یک نیروی قدرتمندی است که ده‌ها برابر نسبت به این تاریخ تجربه و عقل در کیفیت و کمیت و تدبیر داشته است و به اندازه شکست دادن تمام عیار رژیم صهیونسیتی قدرت ساخته اما رژیم صهیونسیتی چون به اشباع قدرت رسیده متوقف شده است.
*رهبر معظم انقلاب از احتمال سقوط و فروپاشی این رژیم در سال‌های آینده سخن می‌گوید زیرا شرایط فراهم است اما مقدمات هنوز شکل نگرفته ‌یا به بیانی شکستن رژیم در عمل بسیار آسان است اما مقدمات آن هنوز فراهم نیست و این اتفاقی است که رخ داده است.
*دشمن نمی‌تواند بر ایران تمرکز کند زیرا ایران به مفهوم جنگ جغرافیایی وسیع است و همه جا فورانی از جنگ و آتش و خطر در مقابل دشمن است.
*بعضی از متحدان آمریکا در منطقه، آمریکا را تشویق به جنگ می‌کردند اما فهمیدند که جنگ با ایران نظام سیاسی آن‌ها را در معرض تهدید قرار می‌دهد و بنابراین سکوت کردند و مطمئن هستم امروز صهیونیست‌ها و متحدان منطقه‌ای علاقه‌ای به جنگ ندارد زیرا می‌دانند جغرافیای این جنگ وسیع است و نتیجه را می‌دانند.
*ما دارای یک ارکانی از قدرت حتی در درون هستیم و آنچه در بیرون شکل گرفته عربستان و امارات را عاجز کرده و کرک و پشم آن‌ها را ریخته و صهیونیست‌ها را به سکوت و ترس و دروغگویی واداشته‌ و این سیمای ابرقدرت نیست که یک قدرت را با دروغ متوازن کند.
*دشمنان از هر زوایه‌ای که می‌آیند می‌شکنند آنچنان که در چند ماه اخیر مشاهده کردید تسلط تدبیر، روح و روان و جنگ‌افزار بود و این قدرت واقعی است و قدرت واقعی یعنی قدرتی که بتواند اراده ملت از کوچک و بزرگ را با خود حمل کند در غیر این صورت قدرت نیست.
*امروز ایران از چنین قدرتی برخوردار است و آنچه را اراده کند تحقق می‌بخشد زیرا سه عنصر رهبری، اسلام و مردم با هم پیوند ناگسستنی دارند و تجلی حقیقت روح اسلام هستند.
برچسب ها: سردار سلامی