به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۸۵۴۳۷

تابش: هیچ بازیکنی را روی هوا نمی‌خریم

گروه ورزشی: مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: هنوز هیچ توافقی با ابراهیمی و نورافکن صورت نگرفته و مذاکرات مراحل ابتدایی خود را طی می‌کند.
تابش: هیچ بازیکنی را روی هوا نمی‌خریم
مسعود تابش در خصوص آخرین وضعیت جذب امید ابراهیمی و امید نورافکن اظهار داشت: متاسفانه نمی‌دانم اسامی این ۲ بازیکن از کجا به بیرون درز پیدا کرده است. ما سعی می‌کنیم چراغ‌خاموش به کارمان ادامه دهیم، اما نمی‌دانیم چطور اسامی لو می‌رود. به هر ترتیب ما برای جذب این ۲ بازیکن ابراز علاقه کردیم و قصد خرید آنها را داریم.وی افزود: ابراهیمی چند روز بیشتر نیست که بازیکن آزاد شده و همه چیز برای پیوستنش به سپاهان به این بستگی دارد که او بخواهد به فوتبال ایران برگردد یا خیر. همچنین برای نورافکن هم درخواست رسمی خود را به باشگاه شارلوا بلژیک فرستادیم و منتظر پاسخ آنها هستیم. هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته و مذاکرات مراحل ابتدایی خود را طی می‌کند. ابراهیمی سال‌ها بازیکن بازیکن ما بوده و همه در باشگاه و تیم این بازیکن را قبول داریم. همه چیز ممکن است و این احتمال هم وجود دارد که هر دوی آنها را جذب کنیم یا اصلا جذب نکنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: مذاکرات هنوز به جای مشخصی نرسیده و باید دید در گذر زمان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. ما هر بازیکنی را جذب نمی‌کنیم و برای این کار با کارشناسی پیش می‌رویم. ما هیچ بازیکنی را روی هوا نمی‌خریم و برای همین است که به ندرت با بازیکنان خود به مشکل می‌خوریم. همچنین همه خرید‌های ما بر اساس نیاز کادرفنی و تیم است. با این حال ما برای جذب نورافکن و ابراهیمی تمایل داریم و همه تلاش خود را برای جذب آنها می‌کنیم.تابش تصریح کرد: متاسفانه برخی در این میان حاشیه‌سازی می‌کنند و هر روز می‌گویند چرا این بازیکن را خریدید و چرا آن یکی را نخریدید یا ابراهیمی را چه زمانی می‌خرید و ... . از نظر ما افرادی که جنجال درست و با آن کار ما را مختل می‌کنند هوادار واقعی سپاهان نیستند. همین جنجال‌ها متاسفانه در مورد جذب امیری هم مطرح شد. ما برای جذب این بازیکن رسما اقدام کردیم، اما او گفت اولویتش پرسپولیس است و ما هم دیگر کاری از دست‌مان برنمی‌آمد، اما پس از منتفی شدن این انتقال حواشی عجیبی درست شد.

وی در مورد قرعه تیم فوتبال سپاهان در لیگ نوزدهم و بازی اول این تیم مقابل تیم شاهین بوشهر گفت: از نظر ما قرعه بد نیست. سپاهان با توجه به پتانسیلی که دارد همیشه باید جزو مدعیان باشد و به همین دلیل در هر بازی برای کسب حداکثر امتیاز به میدان می‌رویم و تفاوتی هم ندارد تیم مقابل کدام تیم است. تیم شاهین تازه لیگ برتری شده و برای این تیم ریشه‌دار و پرطرفدار آرزوی موفقیت در فصل جدید دارم، اما به هر حال رقابت است و ما برای شکست دادن آنها راهی بوشهر می‌شویم.مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال لغو محرومیت قلعه‌نویی و دیگر محرومان سپاهان از بازی اول هستیم. همچنین امیدوارم برخی افراد اجازه دهند سپاهان کارش را بکند و با برنامه خود پیش برود. هوادار واقعی سپاهان باید در این وضعیت به آرامش تیم کمک کند و امیدوارم فصل را هم با قدرت آغاز کنیم.
مرجع : میزان