به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۸۶۸۸
جام جهانی کوچک فوتسال - برزیل

چشم بادامی‌ها مغلوب قدرت ايران شدند

گروه ورزشی: تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در رقابت های جام جهانی کوچک فوتسال مقابل ژاپن به برتری رسید.
شاگردان خسوس کاندلاس در دومین دیدار خود در هشتمین دوره رقابت های جام جهانی کوچک بامداد امروز به وقت تهران به مصاف ژاپن رفتند که در پایان توانستند با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند. در این دیدار ایران با ترکیب مجتبی نصیرنیا، علیرضا وفایی، مجتبی حسن نژاد، فرهاد توکلی و حسین طیبی وارد میدان شد. تیم ملی از همان ابتدا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و توانست در حالی که 2 دقیقه 26 ثانیه از زمان بازی گذشته بود به گل برسد. این گل روی اشتباه بازیکن ژاپن که گل به خودی زد به دست آمد.

در ادامه شاگردان خسوس به حملات خود افزودند و در دقیقه 18 توسط حسین طیبی به گل دوم رسیدند و در پایان 20 دقیقه ابتدایی 2 بر صفر به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز تیم ملی ایران به حملات خود ادامه داد و در حالی که 3 دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود توسط جواد اصغری مقدم به گل سوم رسید.  20 ثانیه پس از این گل موراکامی یکی از گل های ژاپن را جبران کرد. ایران در این بازی 2 بار نیز تیرک دروازه ژاپن را به لرزه در آورد. در پایان شاگردان خسوس توانستند با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یابند و با 4 امتیاز در رده دوم گروه اول قرار گرفتند.  در دیگر دیدار این گروه برزیل با نتیجه پرگل 11بر یک مقابل آرژانتین به برتری رسید و با 6 امتیاز در صدر جدول این گروه باقی ماند. آرژانتین با یک امتیاز در رده سوم و ژاپن بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

در گروه دیگر روسیه 7 بر صفر پاراگوئه را شکست داد و با 6 امتیاز صدرنشین ماند و گواتمالا 7 بر 4 صربستان را شکست داد و در رده دوم قرار گرفت. پاراگوئه با 3 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت و صربستان هم بدون امتیاز در قعر جدول است. تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی امروز (پنجشنبه)ساعت 23 و 45 دقیقه به وقت تهران به مصاف برزیل قهرمان جهان و 6 دوره گذشته این رقابت ها می رود. همچنین آرژانتین هم به مصاف ژاپن خواهد رفت. تفاضل گل ایران +2 است و تفاضل گل آرژانتین -10. ایران برای صعود یا به کسب امتیاز مقابل برزیل احتیاج دارد و یا شکست با اختلاف کم که در صورت پیروزی آرژانتین مقابل ژاپن اختلاف 12 گل جبران نشود.

عزتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۲:۱۶
چرا از رسانه ملی!!!!!!!!!!و شبکه تخصصی ورزش!!!!!!پخش نمیشن؟شبکه ورزش که فقط دوچرخه سواری تور فرانسه رو باز پخش میکنه؟مث اینکه شبکه ورزش هم مث تماشا و ای فیلم فقط برا تکررررررررررررررررررراره (153145)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۴:۰۹
آفرین بچه ها! (153226)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۲۳:۴۸
این تیتر محترمانه نیست و بهتر نیست با احترام بگیم ایران ژاپن را شکست داد (153467)