به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۱۸۷۶۸۶

سهم زنان از سکو‌های آزادی؛ ۱۶۰۰ صندلی!

گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال در استادیوم آزادی دو سکو را برای استقرار خانم‌ها پیش‌بینی کرده و قرار است ۱۶۰۰ تماشاگر خانم دیدار ایران - کامبوج را از نزدیک تماشا کنند.
سهم زنان از سکو‌های آزادی؛ ۱۶۰۰ صندلی!
دیدار ایران - کامبوج ۱۸ مهر در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. این اولین دیدار خانگی تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود. قرار است در این دیدار بانوان هم برای اولین‌بار بدون گزینش و با خریدن بلیت وارد ورزشگاه شوند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. در همین راستا فدراسیون فوتبال در استادیوم آزادی دو سکو را برای استقرار خانم‌ها پیش‌بینی کرده و قرار است ۱۶۰۰ تماشاگر خانم این بازی را از نزدیک تماشا کنند.غلامحسین زمان‌آبادی، مشاور فدراسیون فوتبال در امور فرهنگی در این‌باره می‌گوید: «دو سکو برای بانوان در نظر گرفتیم. پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۱۶۰۰ نفر از خانم‌ها از این بازی استقبال کنند. چون مسابقه تیم ملی است. مسابقه تیم ملی، فرقش با مسابقه باشگاهی این است که آن‌هایی که علاقه‌مند به فوتبال و البته تیم ملی هستند، درخواست بلیت می‌کنند. آنجا الان فضا آماده شده است.

برای اینکه خود خانم‌ها از جهت ورود، پارکینگ و سایر موارد با مشکلی روبه‌رو نشوند، فعلاً پیش‌بینی هشت ایستگاه در تهران برای بانوان کرده‌ایم. در این ایستگاه‌ها، اتوبوس‌هایی برای بانوان در نظر گرفته می‌شود. خانم‌ها می‌آیند به این ایستگاه‌ها. مثلاً باشگاه پرسپولیس، ورزشگاه درفشی‌فر ایستگاهش است و در کرج هم به‌طور مثال یک ایستگاهی داریم.جایی‌که پارکینگ مناسبی برای خانم‌ها وجود داشته باشد و خانم‌ها بتوانند آنجا ماشین‌های‌شان را پارک کنند و با اتوبوس به پارکینگ شماره ۲ استادیوم آزادی بیایند؛ در واقع تونل شماره ۲. اتوبوس‌ها بانوان را سوار می‌کنند، به پارکینگ شماره ۲ می‌آورند و سپس آن‌ها از گیت‌هایی که گذاشته شده عبور می‌کنند و سپس در محل‌هایی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده مستقر می‌شوند.»
مرجع : خبرورزشی