به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۱۸۸۱۳۸

مسواکی که در ۲۰ثانیه دندانها راتمیز می‌کند

گروه علم و فناوری: یک شرکت آمریکایی مسواکی برقی تولید کرده و مدعی شده است که مسواک ساخت آن‌ها می‌تواند در عرض ۲۰ ثانیه دندان‌ها را تمیز کند.
مسواکی که در ۲۰ثانیه دندانها راتمیز می‌کند
با اینکه مسواک زدن زمان چندانی از ما نمی‌گیرد، برخی می‌گویند که برای مسواک زدن دندان‌های خود زمان ندارند.اگر شما هم یکی از این افراد هستید، باید به یک مسواک برقی جدید علاقه‌مند باشید که می‌تواند در عرض ۲۰ ثانیه تمان دندان‌ها را مسواک کند.شرکت "انکامپس"( Encompass) مسواکی تولید کرده که با شکل ویژه خود با دندان تماس زیادی برقرار می‌کند. دهانه مسواک شبیه به حرف "جی"(J) بوده و دسته آن بلند است.زمانی‌ که این مسواک برقی روشن می‌شود، مسواک با دندان‌ها تطبیق پیدا می‌کند تا اقدام به پاکسازی دندان‌ها کند.

صاحبان این مسواک می‌توانند مسواک را میان دو فک خود قرار دهند و سپس آن را گاز بگیرند تا اندازه و شکل دندان آن‌ها با مسواک منطبق شود.سپس آن‌ها مسواک را روشن می‌کنند تا با حرکت سریع مسواک هوا وارد دهان شود.این مسواک می‌تواند در یک ثانیه ۱۰۰ بار به بالا و پایین حرکت کند.به این ترتیب شرکت سازنده این مسواک مدعی شده که تمیز کردن یک طرف دهان ۱۰ ثانیه و طرف دیگر هم ۱۰ ثانیه طول می‌کشد.قیمت خرده‌فروشی این مسواک ۱۸۹ دلار اعلام شده است. 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: مسواک