به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۱۸۸۱۵۵

احتمال انتشار«رستاخیز»در شبکه نمایش خانگی

گروه فرهنگ و هنر: احمدرضا درویش کارگردان فیلم «رستاخیز» با بیان اینکه من به آقای جنتی گفتم «به دست بریده حضرت عباس (ع) این کار را نکنید»، عنوان کرد: در زمان توقیف حتی یک نفر از وزارت ارشاد به من زنگ نزد بگوید چه کار کنم.
احتمال انتشار«رستاخیز»در شبکه نمایش خانگی
احمدرضا درویش کارگردان فیلم سینمایی رستاخیز در برنامه تلویزیونی هفت خطاب به حسن روحانی گفت: آقای رئیس‌جمهور! از چرخه قدرت جوری کنار نروید که مشکل رستاخیز حل‌نشده باقی بماند.درویش درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی رستاخیز گفت: من همین جا از شخص آقای رئیس‌جمهور به عنوان یک شهروند درخواست می‌کنم به برکت این ایام، نه به خاطر من، به خاطر دل سوخته مردم و عوامل از ایشان استدعا می‌کنم، می‌گویم که «ما در شادی شما در پیروزی انتخابات شرکت کردیم، اما شما ما را عزادار کردید، از چرخه قدرت جوری کنار نروید که مشکل رستاخیز حل‌نشده باقی بماند.»

او همچنین اظهار داشت: از روز تصمیم به ساخت رستاخیز هفت وزیر ارشاد عوض شده و ۱۰ سال ساخت آن طول کشید و چهار سال است که توقیف است، اما من هنوز هستم، این حتماً یک امتحان الهی است و به‌نظرم این سرنوشتی است که مقدر است. گفتند «این فیلم استاندارد باشد»، گفتند «پول نداریم»، گفتم «نگران نباشید خیمه امام حسین علیه‌السلام برپا می‌شود»؛ فیلم با سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ساخته و در جشنواره فجر سی‌ودومین رونمایی شد و خیلی جایزه دریافت کرد. نمی‌خواستیم در بخش رقابتی شرکت کنیم، اما اصرار دبیران جشنواره باعث حضور شد. تدارک بسیار وسیعی صورت گرفت که فیلم به دست مظلومین شیعه برسد. این فیلم زیرزمینی ساخته نشده است.

وی گفت: من به عشق مردم ایران پدر معنوی این فیلم شدم. وقتی فیلم را از اکران پایین کشیدند من در جریان نبودم، به وزیر وقت گفتم «اگر فیلم هر فیلمسازی بود به همین راحتی فیلم را پایین می‌کشیدند؟»، به من اجازه صحبت نمی‌دادند، من فقط سؤال می‌کنم که «چه کسی باید از هویت ما صیانت کند؟!»، مقام معظم رهبری در ملاقات خصوصی من را احضار کردند و گفتند «تو بر باور خود استوار باش». من به آقای جنتی گفتم «به دست بریده حضرت عباس (ع) این کار را نکنید»، یک نفر از دفتر وزیر به من زنگ نزد بگوید چه کار کنم.طبق آخرین اخبار و شنیده‌ها گویا قرار است فیلم سینمایی رستاخیز در شبکه نمایش خانگی وارد شود.
مرجع : جوان آنلاین