به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۹۰۲۰۶

محسن خلیلی از پرسپولیس اخراج شده است؟

محسن خلیلی از پرسپولیس اخراج شده است؟
گروه ورزشی: مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به برخی خبرها مبنی بر اخراج محسن خلیلی از این باشگاه و معارفه افشین پیروانی به‌عنوان سرپرست پرسپولیس گفت: من دیروز به آقای خلیلی گفتم که می‌خواهیم معارفه بگذاریم ولی گفت نه من همین طوری راحت ترم. به او گفتم تا آخرین حقوق و مزایایش را پرداخت می‌کنیم و نگران نباش و هر زمانی دوست داشتی به باشگاه بیا حتی به عنوان مدیرعامل اما ایشان قبول نکرد و با هم خداحافظی کردیم. به هر حال در باشگاه به روی ایشان همیشه باز است چون پیشکسوت این باشگاه است و زحمت کشیده است و خدمات زیادی هم به باشگاه کرده است.

به گزارش ایسنا، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) این تیم و مراسم معارفه افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم پرسپولیس بیان کرد: از آقای محسن خلیلی کمال تشکر و قدردانی را داریم. واقعا در این مدت خیلی زحمت کشیدند. جاهایی که باشگاه نمی‌توانست پول تزریق کند ایشان از جیب خودشان پول دادند. زحمت کشیدند تا تیم دچار مشکل نشود. ما از ایشان خیلی تشکر می‌کنیم. آقای پیروانی، فردی با تجربه‌تر و با سابقه‌تر و به نظر من مدیرتر است. با توجه به سابقه‌ای که ایشان دارد این تغییرات را باید انجام می‌دادیم. امیدوارم آقای پیروانی در کارش موفق باشد و مطمئن هستیم که ان شاءالله موفق خواهند شد.

او درباره غیبت خلیلی در جلسه معارفه پیروانی هم توضیح داد: من دیروز به ایشان گفتم که می‌خواهیم معارفه بگذارم ولی گفت نه من همین طوری راحت ترم. به او گفتم تا آخرین حقوق و مزایایش را پرداخت می‌کنیم و نگران نباش و هر زمانی دوست داشتی به باشگاه بیا حتی به عنوان مدیرعامل اما ایشان قبول نکرد و با هم خداحافظی کردیم. به هر حال در باشگاه به روی ایشان همیشه باز است چون پیشکسوت این باشگاه است و زحمت کشیده است و خدمات زیادی هم به باشگاه کرده است.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که رفتن خلیلی درخواست کالدرون بوده یا خیر؟ اظهار کرد: نه دیگر وارد این داستان نشویم. لزوم این تغییر را احساس کردیم و باید انجام می‌دادیم. انصاری فرد ادامه داد: جای ترابی در تیم ملی خالی بود. من فکر می‌کنم جای خلیل‌زاده هم در دفاع تیم ملی خالی است. این دو نفر لیاقت دارند در تیم ملی حضور داشته باشند. امیدواریم آقای ویلموتس روی خلیل‌زاده و ترابی تجدید نظر کند. وی درباره ماندن ایرج عرب در هیات مدیره باشگاه با توجه به انتخابش به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی توضیح داد: این تصمیم آقای وزیر است. سلطانی‌فر باید راجع به ایشان تصمیم بگیرد و من اطلاعی ندارم.

انصاری‌فرد در پاسخ به این پرسش که آیا پیروانی برای آمدن به باشگاه به او تعهد داده است؟ بیان کرد: نه چنین چیزی صحت ندارم و چنین کاری را ما نمی‌کنیم. یک شایعه بسیار بدی بود و ما به‌سرعت تکذیب کردیم. ایشان هیچ تعهدی نداده و او افتخار و اسطوره پرسپولیس است. ما خودمان دوست داشتیم آقای پیروانی در کنار تیم باشد. مشکلات درون تیمی را عنوان نمی‌کنیم و انعکاس نمی‌دهیم ولی بحث لزوم تغییرات بود که باید انجام می‌شد. انصاری فرد درباره منابع مالی باشگاه و خبر خوشی که گفته بود به هواداران می‌دهد هم توضیح داد: به زودی این موضوع رونمایی خواهد شد تا خیال هواداران، بازیکنان و کادر فنی که الان با آن‌ها صحبت کردم راحت می‌شود و مشکل مالی مثل گذشته نداشته باشیم.

او درباره مذاکره‌اش با برانکو هم، گفت: ما پیشنهادات‌مان را دادیم و قرار است ایشان پاسخ بدهد. انصاری‌فرد هم‌چنین خبر داد: تغییرات دیگری هم در باشگاه انجام می‌شود اما ان‌شاءالله به مرور. مدیرعامل پرسپولیس درباره شکایت برانکو از پرسپولیس که به فیفا ارسال شده است هم اظهار کرد: ما نگران نیستیم. منتظر و امیدواریم که به توافق برسیم تا مسیر ما به فیفا و کمیته انضباطی نرود. ما دفاعیه داریم ولی نمی‌خواهیم وارد دعوای حقوقی بشویم. وی درباره بودیمیر هم گفت: فعلا شکایت او به دست ما نرسیده است و اگر این اتفاق بیفتد با ایشان هم ان‌شاءالله توافق می‌کنیم. 

انصاری‌فرد درباره جذب بازیکن جدید هم بیان کرد: در نیم فصل کادر فنی باید به ما اعلام کند در کدام پست‌ها نیاز به بازیکن دارد. فعلا بحث تغییرات نیست چون جا نداریم و هواداران در جریان باشند. بحث جذب بازیکن را در موقع خودش انجام می‌دهیم. الان اصلا این موضوعات را مطرح نکنند تا بازیکنانی که فعلا در تیم هستند دچار استرس نشوند تا ما در نیم فصل با نظر کادر فنی این کار را انجام بدهیم. او درباره آریا برزگر هم اظهار کرد: ما یک توافق‌نامه داریم. ان‌شاءالله در آینده نزدیک به توفق نهایی می‌رسیم و امضا می‌کنیم. انصاری‌فرد درباره صحبت‌های کالدرون که گفته بود براندائو را نمی‌خواست هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست. درباره جونیور چند بار با کالدرون صحبت کردم واو گفته است که جونیور فعلا باید باشد. فعلا نظر منفی ندارد و می‌گوید فعلا ۳ بازی کرده و امیدوار است در بازی‌های آینده خودش را نشان بدهد.