به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۱۹۰۲۶۴

کالدرون: آمار گلزنی ما جالب نیست

گروه ورزشی: سرمربی تیم پرسپولیس گفت: برای تیم بزرگ آمار 3 گل در 6 بازی زیاد جالب نیست. البته در دو بازی آخر خیلی خوب بازی کردیم و نسبت به بازی‌های قبل موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم.
کالدرون: آمار گلزنی ما جالب نیست
گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: هر بازی برای ما یک فینال است و ما باید حتما این بازی را ببریم. ما با تیمی بازی می‌کنیم که گل‌های زیادی زده و خورده است. ما هم باید این بازی را ببریم و به همین خاطر باید گل بزنیم.وی ادامه داد: باید در این بازی پیروز شویم و گل بزنیم.کالدرون در ادامه اینکه بدون تماشاگر باید به مصاف حریف بروید، گفت: همه می‌دانند تماشاگران پرسپولیس جزو طرفداران سه تیم برتر دنیا هستند این تصمیم کمیته انضباطی است و ما محروم هستیم و دلیلش را متوجه نشدم که چرا بی‌تماشاگر بازی می‌کنیم زیرا در این شرایط انگار ما با یک بازیکن کمتر مقابل حریف هستیم، تماشاگران برای ما خیلی مهم هستند.وی در مورد اینکه آمار 3 گل زده در 6 بازی برای پرسپولیس آمار قابل قبولی نیست،‌گفت: بله، برای تیم بزرگ این آمار زیاد جالب نیست. البته در دو بازی آخر خیلی خوب بازی کردیم و نسبت به بازی‌های قبل موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم. با توجه به دو بازی آخرمان که انجام دادیم، من خوشبین هستم زیرا 9 ضربه به سمت دروازه زدیم و موقعیت‌های واضح گل‌زنی ایجاد کردیم که در گذشته آنها را نداشتیم.

وی در خصوص وضعیت ملی‌پوشان پرسپولیس و اینکه مهدی ترابی که مصدوم شده به بازی با پیکان می‌رسند یا نه، خاطرنشان کرد: ما مشکل دیگری به نام محرومیت شجاع خلیل‌زاده و فرشاد احمدزاده داریم که دلیل آن را متوجه نمی‌شوم. درباره تیم ملی هم بیشتر نگران کسانی هستم که بازی نکردند چرا که آنها دو هفته با ما نبودند و این مسئله باعث می‌شود تا ریتم آنها به هم بخورد. نورالهی در یک بازی کامل و در یک بازی هم 30 دقیقه بازی کرد و بیرانوند و کنعانی‌زادگان هم در دو بازی ثابت بودند. از طرفی بشار رسن هم مشکل پاسپورت دارد و به این بازی نمی‌رسد اما در مجموع با همه مشکلاتی که وجود دارد به این بازی خوشبین هستم.امیدوارم که مهدی ترابی به این بازی برسد هر چند که این محرومیت‌ها و غیبت بازیکنان باعث شده که به مشکل بر بخوریم.سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه تغییرات در مدیریت باشگاه و مدیریت تیم باعث شده که آرامش این تیم به هم بخورد یا نه، افزود: تغییراتی که به وجود آمده تأثیری در روند ما ندارد چرا که اعضای کادر فنی و بازیکنان تمرینات خوبی انجام دادند و به نظرم این مسائل تأثیری در روند ما نمی‌گذارد و بهانه‌ای هم بابت آن نداریم.

وی در مورد فضای ملتهب فوتبال و اعتراض‌های زیاد به داوران و تنش در زمین گفت: در مرحله اول من به عنوان مربی باید به بازیکنانم آموزش بدهم که به تصمیم داور اعتراض نکنند زیرا هیچ تصمیم داوری با اعتراض عوض نمی‌شود. در تیم من این مشکل وجود داشت اما در دو بازی آخر مشکل را رد کردیم. دیروز هم در بازی دیدیم که بازیکنان با داور صحبت می‌کنند.همیشه بازیکنانی هستند که با داور حرف می‌زنند. این برای فوتبالیست‌ها خوب نیست.من به بازیکنان تیم خودم و سایر تیم‌ها توصیه می‌کنم که صحبت با داور را کنار بگذارند و تمام تمرکزشان در زمین این باشد که در خدمت تیم باشند.داوران هم مثل همه ما اشتباهاتی دارند که کمیته داوران به این مسئله رسیدگی خواهد کرد. اگر هم مشکلی است که به ما صدمه بزند با صحبت در زمین حل نمی‌شود. باید مربیان به بازیکنان آموزش بدهند تا بازیکنان با داور صحبت نکنند. برای بازیکن مهمتر از همه این است که در خدمت تیم باشند و با تمام توان بازی کنند.
مرجع : فارس
برچسب ها: گابریل کالدرون