به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۱۸۸۱۲۶
هیچ سورپرایزی برای داربی ندارم

کالدرون: "فرزند دیگر" مدام شکایت نکن

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس خیلی شور و اشتیاق دارند که بازی فردا را ببرند.
کالدرون: "فرزند دیگر" مدام شکایت نکن
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر شنبه در نشست خبری پیش از داربی ۹۰ اظهار کرد: این یک افتخار برای من است که در خدمت شما در کنفرانس خبری قبل از داربی هستم. همین‌قدر که این بازی در داخل مهم است در سطح جهان هم اهمیت دارد.او ادامه داد: به عنوان کسی که سال‌ها در فوتبال بودم این بازی مهم است. تیم ما آماده است و بازیکنان خیلی شور و اشتیاق دارند که بازی فردا را ببرند.کالدرون درباره نحوه بازی تیمش در داربی هم، گفت: برای من بازی هجومی یک بازی متعادل باید باشد. از وقتی که لیگ شروع شد ما گل‌های کمی زدیم. در بازی آخر تیم من بهتر بازی کرد. هنوز زمان بیش‌تری نیاز داریم تا به فوتبالی که من دوست دارم برسیم. برای من بازی هجومی یک مسابقه‌ای است که در آن تعادل وجود دارد. من همان‌قدر که به استقلال احترام می گذارم به همه تیم‌های لیگ احترام می گذارم. ولی تیم‌های بزرگ به شما این امکان را می دهند که بازتر بازی کنید.امیدوارم که فردا یک نمایش خوب در سطح و شایستگی فوتبال ایران را ببینیم.

وی درباره غیبت سید جلال حسینی و راهکارش برای جانشینی او هم بیان کرد: حسینی یک بازیکن بزرگ هم داخل  و هم خارج از زمین برای ما است.در هر صورت او همیشه در کنار ما است و همیشه یک الگوی خوب و به عنوان کاپیتان بوده است.سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد نه چندان خوب مهاجمان تیمش هم توضیح داد: ما برای گل زدن نیاز داریم در مرکز زمین بازی‌سازی بهتری داشته باشیم. چون بیش‌ترین مسوولیت در زمین بر عهده مهاجمان است و این نیازمند یک بازی‌سازی خوب از هافبک‌هاست. این موردی است که باید روی آن کار کنیم و بهتر شویم. وقتی تیم بهتر بازی کند مهاجمان هم احتمال گلزنی‌شان بیش‌تر می‌شود. تا این‌جا برای گل زود هنگام زدن مشکل داشته‌ایم.کالدرون درباره غیبت ستاره‌های استقلال مثل اسماعیلی و دیاباته هم اظهار کرد: من از روزی که این‌جا بودم مدام شنیدم که گفته‌اند استقلال مشکل دارد. یا این که از داور شکایت کرده‌اند یا گفته‌اند مصدوم داریم. حقیقت این است که استقلال ۷ بازیکن جدید و دو بازیکن خارجی گران‌قیمت خریده است. من می خواستم دیاباته را بگیرم ولی باشگاه من پول کافی برای خرید نداشت. سپاهان و تراکتور بازیکن‌های جدیدی خریده‌اند که از بازیکن‌های ما گران‌تر هستند. من یک بازیکن ارزان خریدم که نهمین گزینه من بود. وقتی که شما چهار فرزند داشته باشید و یکی از آن ها سه سال قهرمان شده باشد، من سعی می‌کنم که به فرزندان دیگر کمک کنم که آن ها هم قهرمان شوند.

فرزند دیگری که قرار است به آن توجه شود مسوولیتش را بپذیرد و مدام شکایت نکند. ما مدعی قهرمانی هستیم. دوست دارم دیگرانی که داور را محکوم می کنند مسوولیت‌شان را بپذیرند. همان‌طور که ما حسینی را نداریم استقلال هم بازیکنانی را ندارد ولی ما تیم‌های بزرگی هستیم. در بازی آخر ما بیرانوند را نداشتیم ولی من شکایتی نکردم. به عنوان یک تیم بزرگ باید نقش خودمان را بپذیریم.او در پاسخ به این پرسش که منظورش از آن فرزند چه تیمی است هم گفت: من منظورم این بود که چون تیم‌های زیادی هستند و وزارتخانه باید از نظر مالی به آن‌ها کمک کند، طبیعی است که این کمک بین آن‌ها تقسیم شود. شما منظور من را متوجه شدید. خیلی واضح است.بازیکن خارجی گران برای یک تیم و بازیکن ارزان برای تیمی دیگر.کالدرون اضافه کرد: من هیچ سورپرایزی برای داربی ندارم. در داربی هیچ تیمی از پیش برنده نیست. من سال‌ها در سطح بین‌المللی در فوتبال کار کرده‌ام و می‌دانم برای این بازی هیچ سورپرایزی وجود ندارد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: گابریل کالدرون