به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۱۹۰۳۸۴

استراماچونی: دشتی رفتار حرفه‌ای نداشت

گروه ورزشی: سرمربی استقلال گفت: با ۱۰۰ درصد توان به مصاف سایپا می‌رویم.
استراماچونی: دشتی رفتار حرفه‌ای نداشت
 آندره‌آ استراماچونی ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، گفت: بازی فردا قطعا سخت خواهد بود. این مساله دلایل مختلفی دارد. دلیل اول این است که ما انرژی زیادی را در مسابقات حذفی گذاشتیم و فشاری که تحمل کردیم علاوه بر فشار فیزیکی، فشار روانی هم برای ما به همراه داشت. این لیگ برای ما خیلی سخت شده چون سخت است چند بازیکن را در همه بازی‌ها داشته باشم. یکی دیگر از دلایل سخت شدن این بازی، استراحت بیش‌تر تیم سایپا است. ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم و قطعا با صد درصد توان به مصاف آن‌ها می‌رویم.او درباره حضور مصطفوی در استقلال هم گفت: مصطفوی را من می شناسم چون با زنگا هم کار کرده است. همکاران من با او در تماس هستند ولی او قراردادی امضا نکرده است.سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره کنار گذاشته شدن علی دشتی و این که استقلال در شرایط فعلی با کمبود بازیکن هم مواجه است؟ گفت: بله داشتن یک بازیکن کم‌تر برای هیچ‌کسی خوب نیست ولی ارزش فنی یک بازیکن با آن چیزی که رفتار حرفه‌یی یک بازیکن است، متفاوت به شمار می‌رود. شما می‌توانید بهترین بازیکن باشید ولی اگر رفتار حرفه‌ای نداشته باشید، تصمیم من این است که از او استفاده نکنم.

او درباره تیم سایپا هم گفت: همان‌طور که گفتم این بازی برای ما سخت خواهد بود. به دلایل مختلف، من برای این بازی نگرانی‌های خودم را دارم. به همین دلیل به بازیکنانم گفتم که برای ما مهم است به روند که در پیش روی داریم، ادامه دهیم. به روشی که حریف بازی می‌کند، آن‌ها توپ مستقیم را در دستور کار قرار می‌دهند و این مساله کار پرسینگ را برای ما سخت می‌کند. من کم‌تر دیده‌ام تیمی در لیگ با دو مهاجم بازی کند.استراماچونی در پاسخ به سوالی درباره جذب مهاجم خارجی هم گفت: صادقانه باید بگویم که گزینه‌هایی را به باشگاه ارائه داده‌ام و باشگاه هم گزینه‌هایی را به من معرفی کرده است ولی هنوز درباره فردی نتیجه نهایی حاصل نشده است. ممکن است برای برخی بازیکنان امکان تست شدن در تمرینات را هم در نظر بگیریم. این چیزی است که در اروپا خیلی مرسوم نیست ولی به من گفته‌اند در این‌جا این اتفاق رخ داده است. با این حال هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است. بازیکنان مد نظر من آزاد نیستند و به این ترتیب باید تا ژانویه صبر کنم تا بازیکنان مد نظرم را جذب کنم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که فکری برای مشکلات تهاجمی تیمش کرده است یا نه؟ اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر به آمار سه بازی قبلی توجه کرده باشید و به شکل تیم دقت کرده باشید، تیم ما با یک سیستم خیلی مشخصی بازی می‌کند. این را می دانم که اگر یک سیستم جدید را بخواهید اجرا کنید، زمان‌بر خواهد بود. باید بازیکنان تمام کننده‌ای داشته باشید که بتوانند در این سیستم گلزنی کنند. من نمی‌توانم نقدی به عملکرد بازیکنانم در بازی‌های اخیر داشته باشم چون ما ۱۵-۱۶ موفقعیت ایجاد کردیم و موقعیت‌های ۷۰ درصدی داشته‌ایم. من و شما می‌دانیم که اگر بتوانیم در نیمه اول گل بزنیم، می‌توانیم با اختلاف ۳-۴ گل هم پیروز شویم. باید بهتر شویم تا به موفقیت برسیم. باید تلاش کنیم کلین شیت خود را هم حفظ کنیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: استراماچونی