به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۱۹۰۶۶۶

همه چیز درباره سفر به کوبا و خرید تور این کشور

گروه گردشگری: سفر به کوبا، یکی از خاطره انگیزترین سفرهای توریستی به شمار می‌رود. اگر به سبک‌های کلاسیک و خانه‌های قدیمی علاقه مند هستید و موسیقی خیابانی شگفت زده تان می‌کند، سفر به کوبا و خرید تور این کشور را به شما توصیه می‌کنیم. شما با خرید تور کوبا می‌توانید از شهر‌هاوانا، شهر گردشگری کوبا دیدن کرده و لحظات نابی را برای خود و خانواده تان بسازید.
همه چیز درباره سفر به کوبا و خرید تور این کشور
سفری خاطره انگیز به کوبا
کوبا یکی از کشورهای شناخته شده در قاره آمریکا است که در بخش جنوبی کشور آمریکا قرار گرفته است. کوبا از چند مجمع الجزایر تشکیل شده و در دریای کارائیب قرار دارد.‌هاوانا مرکز این کشور بوده و یکی از شهرهای گردشگری مشهور در جهان شناخته می‌شود. همه روزه گردشگران بسیاری برای سفر به کوبا از اقصی نقاط جهان تور اختصاصی این کشور را خریداری کرده و خود را برای سفر به کوبا مهیا می‌کنند. این کشور به سواحل سفید نیز مشهور است. خوشبختانه کوبا به لحاظ شرایط اقتصادی و فرهنگی رشد بسیار زیادی کرده و یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در جهان به شمار می‌رود. البته شهرت کوبا به اندازه دیگر کشورهای گردشگری مشهور در جهان نیست. اما به نوبه خود جاذبه‌های بی نظیر و بکری را در خود جای داده است. کوبا بهشت اجناس کلاسیک و قدیمی است. اگر به شهرهای قدیمی و کلاسیک علاقه مند هستید، می‌توانید با سفر به کوبا در خیابان‌های این کشور قدم بزنید و از سفر به کوبا نهایت لذت را ببرید.

سفر به کوبا
 
با فرهنگ مردم کوبا بیشتر آشنا شوید
مردم کوبا اکثرا به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند و زبان‌های محلی تا حدودی از بین رفته اند. مردم کوبا مردمانی دست و دل باز و مهمان نواز هستند. با این حساب در سفر به کوبا، از مهمان نوازی و برخورد خوب مردمان این کشور لذت خواهید برد. یکی از آداب و رسوم مردم کوبا به خصوص در زمان احوال پرسی، شیوه خاص احوال پرسی آن‌ها می‌باشد. به این ترتیب که مرد‌ها با هم دست می‌دهند و زن‌ها صورت یکدیگر را می‌بوسند. این نوع سلام و احوال پرسی در میان مردم این کشور بسیار مرسوم می‌باشد. در سفر به کوبا، حتما با این خصلت مردم کوبا مواجه خواهید شد که بسیار اهل بحث کردن هستند و هیچ گاه از بحث با شما خسته نمی شوند. یکی از ویژگی‌های خوب مردم کوبا، توجه به کارهای گروهی است. آن‌ها به جامعه بیشتر از فردیت اهمیت می‌دهند و تلاش می‌کنند، فرزندان خود را طوری پرورش دهند که منافع جمع و گروه را بر منافع شخصی خود ارجحیت دهند. البته خورده فرهنگ‌های دیگری نیز در بین مردم کوبا مرسوم است که در سفر به کوبا می‌توانید با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

فرهنگ مردم کوبا

بهترین جاذبه‌های گردشگری در سفر به کوبا
شاید نام کوبا را به عنوان یک کشور گردشگری کمتر شنیده باشید؛ اما این کشور نیز جاذبه‌های گردشگری بی نظیری را در خود جای داده است. شاید شهر‌هاوانا مرکز کوبا، شهرت بیشتری نسبت به دیگر شهرهای کوبا در گردشگری داشته باشد. از جمله مهمترین و پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌توانیم به جاذبه‌های گردشگری نظیر شهر قدیم‌هاوانا، ساحل وارادرو، شهر ترینیداد، شهر Guardalavaca، ساحل بهشت، کایو کوکو، پارک ملی وینال، شهر باراکوآ، گردشگاه ساحلی The Malecon، سانتا کلارا، قلعه سن پدرو دل مورو، شبه جزیره زاپاتا، کلیسا جامع سن کریستوبال، میدان توپخانه، قلعه قدرت واقعی، میدان قدیمی Plaza Vieja، میدان سن فرانسیسکو، خیابان ابیسپو، مالکون، قلعه سن کارلوس کابانا، ساختمان ملی کپیتول، موزه ملی هنرهای زیبا، گذر پرادو، تئاتر بزرگ‌هاوانا، میدان انقلاب و یادبود خوزه مارتی، میرامار، سواحل شرقی و .... اشاره کنیم. این‌ها تنها تعدادی از جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌باشند. اگر شما هم می‌خواهید از این منطقه بکر و زیبا در قاره آمریکا بازدید کنید، توصیه می‌کنیم، همین حالا تور کوبا را در ریسمون خریداری کرده و مهیای یک سفر خاطره انگیز شوید. همچنین اگر می‌خواهید با فرهنگ و تاریخ و تمدن کوبا آشنا شوید، می‌توانید برای سفر به این کشور تور ریسمون را رزرو نمایید. قطعا از سفر به کوبا و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و توریستی‌هاوانا پشیمان نخواهید شد.

جاذبه‌های گردشگری کوبا
برچسب ها: سفر به کوبا