به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۹۳۹۴۵

چرا‌سفربازها‌و‌ایرانگردها‌به‌سراغ‌پینورست‌آمده‌اند؟

گروه گردشگری: اگر دقت کنید در سال‌های گذشته بعضی از عادت‌های گردشگری خیلی عوض شده‌اند. در حال حاضر عده‌ خیلی بیشتری برای تعطیلات ویلا اجاره می‌کنند. انگار سبک زندگی و عادت‌های سفر ما نسبت به نسل‌های قبل خیلی عوض شده است. حالا به شهرهای متنوع‌تری می‌رویم و فقط به منزل اقوام بسنده نمی‌کنیم.
در حال حاضر هر کسی که می‌خواهد برنامه‌ریزی یک تعطیلات ایده‌آل دسته‌جمعی را به دست بگیرد، گزینه اولش ویلا و آپارتمان مبله است. چون این‌طور می‌شود همیشه سفری متنوع و مطابق خواسته‌های جمع داشت.
از ویلاهای لوکس گرفته، تا ویلاهای کنار دریا، ویلاهای روستایی، آپارتمان‌های مناسب تعطیلات و گزینه‌های زیاد دیگری که این روزها پرطرفدار هستند.

پینورست

در ادامه از ۵ دلیلی صحبت می‌کنیم که باعث شده‌اند، پلت‌فرم اجاره کوتاه‌مدت پینورست تبدیل به علاقه‌مندی تازه مسافرهای حرفه‌ای بشود.

۱- اقامت در ویلای خصوصی هزاربار با تجربه اقامت در هتل متفاوت است
اگر در ویلا اقامت کنید، خیلی راحت می‌توانید اقامتگاه را با سلیقه شخصی خودتان تطبیق بدهید. مساله‌ای که در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها اصلا امکان‌پذیر نیست. ویلا گرفتن در پینورست، درست مثل این می‌ماند که هتل شخصی خودتان را داشته باشید. درست با همان امکانات مدنظرتان و درست در همان موقعیتی که برایتان ایده‌آل است.

۲- اینجا برای هر سلیقه و نیازی، گزینه ایده‌آل وجود دارد
ایران پر از دیدنی‌های بی‌نظیر است. چه طرفدار دیدن طبیعت باشید چه اهل سیاحت تاریخ و فرهنگ شرق، ایران همیشه سوژه سفر به دست‌تان می‌دهد. به خاطر این که انواع و اقسام ویلاها و منازل کرایه‌ای در مناطق مختلف ایران وجود دارد، چه زوج باشید چه خانواده چه گروه سفری پرجمعیت، همیشه گزینه مناسبی برایتان پیدا خواهد شد. فرقی نمی‌کند که به دنبال اقامتگاهی دو خوابه می‌گردید یا اقامتگاهی با دوازده تخت خواب. استخر مدنظرتان است یا صرفا آشپزخانه‌ای تمیز و مجهز.  
۳-محیط دوستانه اقامتگاه‌های پینورست، برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است
واژه لوکس جدا از همه دبدبه و طمطراقش، فقط وقتی معنا پیدا می‌کند که بتوانید اوقات باکیفیتی با خانواده و دوستان خودتان بگذرانید. لحظه‌هایی خوش، احساس امنیت و آرامش در حریم خصوصی مطمئن.
اجاره واحدهای چندخوابه، کمک می‌کند تا موقع سفر برای کودکان اتاق اختصاصی داشته باشید و مجبور نباشید که همگی کل اوقات را در یک اتاق سپری کنید.
اقامتگاه‌های پینورست هم برای مسافران جوان و هم مسافران سالخورده، هم آقایان و هم بانوان و هم خانواده‌های کوچک و بزرگ مناسب هستند. ولی چنانچه از هر نظر تردید دارید می‌توانید از واحد مشاوره تلفنی پینورست کمک بگیرید تا برای انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کنند.  

۴-استفاده کردن از پینورست آسان است
کارشناسان پشتیبانی و متخصصین طراحی محصول پینورست هر روز به دنبال خدمت و نوآوری جدیدی هستند تا پینورست با افتخار بتواند ادعا کند «از نظر کیفیت خدمت‌رسانی به مشتری، بی‌رقیب است». کافی‌ست تاریخ سفرتان را بدانید، تعداد مهمان‌ها مشخص باشد و محل موردنظرتان را داخل سایت وارد کنید تا تمام گزینه‌ها با اطلاعات لازم پیش روی شما باشد.
اما مهم‌ترین خدمتی که در حال حاضر پینورست ارائه می‌دهد، مشاوره و راهنمایی برای تجربه رزروِ بدونِ استرس اقامتگاه است. هر زمان که بخواهید می‌توانید با انجام یک تماس تلفنی، هر اطلاعاتی که راجع به اقامتگاه‌های محل موردنظرتان را به راحتی بپرسید.

۵- بهترین گزینه از نظر هزینه
خیلی‌ها احساس می‌کنند که برای گذراندن یک تعطیلات لاکچری، هتل‌ها از نظر مالی به صرفه‌تر هستند. اما برای زوج‌ها و خانواده‌های کم جمعیت همیشه آپارتمان‌های مبله بهترین گزینه هستند. با یک جستجوی ساده در پینورست می‌توانید بر اساس امکانات گزینه‌ای انتخاب کنید که باعث صرفه‌جویی مالی فوق‌العاده برای شما بشود.
 مخصوصاً اگر میل چندانی به پرداخت هزینه‌های اضافه برای غذا، نوشیدنی، خشکشویی و امکانات دیگر ندارید، قطعاً پینورست از هر نظر برای شما اقتصادی‌تر خواهد بود. در عین حال از مزایای اقامتگاه اختصاصی هم بهره‌مند می‌شوید.
سایت پینورست
نتیجه
ما همه عاشق سفریم و با وجود مشکلات گه‌گاهی، حتی به صورت خانوادگی و پرجمعیت قصد سفر می‌کنیم تا خاطرات خوب بسازیم. تعطیلات بدون سفر همیشه انگار ناقص است. وقتی که تند تند وسایل را جمع می‌کنیم، دنبال وسایلی می‌گردیم که لحظه‌ آخر گم‌شان کرده‌ایم، هول‌هولی آماده می‌شویم و نمی‌فهمیم چطور شد که راه افتادیم. پس به مشاوری نیاز داریم که از بابت اقامتگاه در مقصد خیال‌مان راحت باشد.
سفر به هر صورتی خوش است، چه وقتی که برای صرفه‌جویی در رستوران توقف نمی‌کنیم و دور هم املت صحرایی به پا می‌کنیم، چه وقتی که دست و دل‌بازانه پس‌انداز چندوقت را صرف اوقاتی رویایی می‌کنیم.

استفاده از پینورست کمک می‌کند تا بتوانیم همان سبک زندگی سالمی که در خانه داریم را در همه جا داشته باشیم. ماموریت ما این است که برای همه‌ گردشگرها و سفربازهای ایران، این آرزو واقعا محقق شود که: «همه جای ایران سرای من است».
در پینورست هم مثل سرویس‌های مشابه دیگر در دنیا ‌، هر کسی می‌تواند به شرط تایید، به عنوان میزبان ثبت نام کند و به همین خاطر تمام کاری که ما انجام می‌دهیم هم موجب اشتغال‌زایی می‌شود و هم کمک می‌کند که گردشگران ایرانی بیشترین راحتی و حق انتخاب را داشته باشند و بهترین کیفیت انتخاب را تجربه کنند.
پیشنهاد می‌کنم که همین حالا در گوگل سرچ کنید “پینورست” و خودتان تعطیلات بعدی را از همین حالا برنامه‌ریزی کنید.