به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۹ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۹۴۸۶

حمايت "ديک چني" از حمله نظامي به ايران

گروه بين‌الملل: معاون رئيس جمهور سابق آمريکا در گفتگو با شبکه بلومبرگ ادعاهاي ضد ايراني خود را تکرار و از حمله نظامي يکجانبه رژيم صهيونيستي به ايران حمايت کرد.
حمايت "ديک چني" از حمله نظامي به ايران
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، "ديک چني"، معاون جرج بوش رئيس جمهور سابق آمريکا در پاسخ به سوال "چارلي رز"، مجري شبکه تلويزيوني بلومبرگ در خصوص اينکه آيا اسرائيل بايد بطور يکجانبه به ايران حمله کند، مدعي شد: اگر به جاي دولت اسرائيل بودم، براي اطمينان از اينکه ايران به تسليحات هسته‌ای دست نخواهد يافت، خود را براي حمله نظامي آماده مي‌کردم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا زمان حمله فرا رسيده و آيا حمله نظامي اسرائيل به ايران کار درستي است، گفت: به نظر من درست است. البته من در اين خصوص به اسرائيل مشاوره نمی‌دهم و دخالتي هم در اين کار ندارم اما به نظر من اسرائيل حق دارد از خود دفاع کند و اگر قرار بود به اسرائيلي‌ها مشاوره دهم از آنها مي‌خواستم بر ضد ايران اقدام کنند.

چني در پاسخ به اين سوال که آيا از آنها مي خواستيد به ايران حمله کنند گفت: چاره ديگري ندارند و دير يا زود اين کار صورت خواهد گرفت. معاون رئيس جمهور سابق آمريکا در پاسخ به اينکه آيا اين حمله شش ماه آينده صورت خواهد گرفت گفت: نمي‌دانم. نمي‌توانم حدس بزنم.