به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۹۹۲۷
پوشش گسترده‌ اظهارات نماينده افراطي در خارج:

قدوسي: صدها گردان از ایران در سوریه حضور دارند!

گروه سياسي: عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس، در مراسمی با عنوان مبارزه با استکبار در مشهد گفته است که «صدها گردان از ايران در سوريه حضور دارند. هر چند خبر پيروزی‌های ارتش سوريه را از زبان يک فرمانده سوری می‌شنويد، اما پشت پرده آن نيروهای ايرانی قرار دارند.
قدوسي: صدها گردان از ایران در سوریه حضور دارند!
سخنان اين نماينده افراطي كه با پوشش گسترده‌ رسانه‌هاي غربي و عربي همراه بوده است، عملا به سياست خارجي و همچنين اظهارات مقامات ايران مبني بر عدم حضور نيروهاي نظامي ايران در سوريه، لطمه جدي وارد ساخته است.
به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، کريمی قدوسی، تصريح کرد: صدها گردان از ایران در سوریه وجود دارد، هر چند خبر پیروزی های ارتش سوریه را از زبان یک فرمانده سوری مي‌شنوید، اما پشت پرده آن نیروهای ایرانی قرار دارند. عضو گروه پايداري با اعتقاد به غیرواقعی بودن طرح موضوع خالی بودن خزانه گفت: خزانه سالی 12 مرتبه پر مي‌شود و 12 مرتبه هم خالی مي‌شود، 210 هزار میلیارد تومان بودجه 92 در مجلس تصویب شده و مي‌تواند مورد استفاده دولت قرار گیرد.

کریمی در ادامه ضمن انتقاد از سیاست های دولت در عرصه دیپلماسی خارجی و نپرداختن به حماسه اقتصادی بیان کرد: آقایان مدام مشکلات را ده برابر جلوه و آن را به تحریم ربط مي‌دهند و تحریم را هم به مذاکره وصل مي‌کنند. آقای ظریف مي‌گوید سال ها در آمریکا زندگی کرده و با «جو بایدن»، رفت و آمد خانوادگی داشته است، هم چنین با «جورج سوروس» (که پدر انقلاب های مخملی در دنیاست)، نیز رفت و آمد مي‌کرده، آقای ظریف که اینان را مي‌شناسد، باید بهتر از این عمل کند.

نماینده مشهد در مجلس ضمن اشاره به لزوم مقاومت در مقطع کنونی جهت دسترسی به پیروزی بزرگ، یادآور شد: آمریکایی ها به دنبال این هستند که با حفظ منافع ملی شان این پرونده را مختومه کنند، دلیل مهم آن این است که آمریکا برای تحریم ایران نیاز داشت تا موافقت هم پیمان خود را جلب کند. وی افزود: آمریکایی ها ادعا مي‌کردند که اگر هم پیمانان اروپایی شان با آنها همکاری کنند، 6 ماهه ایران تسلیم خواهد شد، اما اکنون بیش از ده سال گذشته و این امر اتفاق نیفتاده است، به همین دلیل شرکای آمریکا برای برطرف کردن تحریم ها، او را تحت فشار قرار داده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دلیل دوم ضرورت مقاومت در مرحله کنونی را ناکارآمد شدن سلاح تحریم دانست و ادامه داد: سلاح تحریم از سلاح های نظامی کشنده تر است، آمریکا این سلاح را هر جا به کار برده، نتیجه گرفته است مگر در مقابل ایران. اگر این سلاح شکسته شود دیگر در هیچ جای دنیا آمریکا نمی تواند از آن استفاده کند. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه سخنان خود، دلیل سوم بر لزوم مقاومت وضعیت منطقه دانست و افزود: روز به روز منافع ایران در منطقه بیشتر مي‌شود و حضور غرب و منافع او کاهش مي‌یابد.

کریمی ادامه داد: روزی که همه سفارتخانه ها در دمشق تعطیل شده بود (هنگام اعلام حمله آمریکا به سوریه)، هیئت رسمی جمهوری اسلامی ایران، همراه با خانواده در آنجا حاضر بود و این باعث دلگرمی بشار اسد شده بود. وی در ادامه ضمن نقل خاطره دیدار خود با سیدحسن نصرالله، گفت: رهبر حزب الله به اسرائیل هشدار داده بود که اگر حمله را شروع کند، روز اول حمله در حیفا 400 هزار کشته روی دست اسرائیل خواهد گذاشت.

نماینده مشهد در مجلس، اضافه کرد: صدها گردان از ایران در سوریه وجود دارد، هر چند خبر پیروزی های ارتش سوریه را از زبان یک فرمانده سوری مي‌شنوید، اما پشت پرده آن نیروهای ایرانی قرار دارند. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به توضیحات عراقچی درباره سفر رییس جمهور به آمریکا گفت: آقای عراقچی در کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره سفر آمریکا توضیح داد که آمریکایی ها از ما خواستند تا غنی سازی را متوقف کنیم، ما نیز ما به آنها گفتیم اگر شما تحریم ها را بردارید، ما قول مي‌دهیم لایحه پروتکل الحاقی را تنظیم و به مجلس ارائه دهیم.

کریمی مدعی شد که روحانی حداکثر در مجلس صد نماینده دارد و پس از گذشت مدتی کوتاهی، این تعداد ریزش مي‌کنند و به 80 یا 90 نماینده خواهند رسید. وی تاکید کرد: ما در کمیسیون امنیت ملی صحبت های آقای ظریف بعد از سفر به آمریکا را گوش دادیم و متوجه شدیم تیتر کیهان درست است!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، از تصمیمات دولت برای به دست آوردن اکثریت مجلس دهم خبر داد و خاطر نشان کرد: آنها به طور قطع برای مجلس دهم کمر بسته اند، آقای عارف برای ریاست مجلس بعدی ماموریت پیدا کرده است و آقای هاشمی نیز مجلس خبرگان رهبری را محور فعالیت خود قرار داده است.
مرجع : ايسنا

بلوچستان ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۰:۴۵
بايد تاسف خورد !

اين كشور فقط نياز به راديكالي ها دارد و بس !

اصلاح طلب ها هم در اين كشور نميتونن كار خاصي انجام بدن ... (162254)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۹:۵۱
به مردم مشهد بابت چنین نماینده ای باید تبریک گفت (163189)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۰:۴۷
صدها گردان از ایران در سوریه وجود دارد، هر چند خبر پیروزی‌های ارتش سوریه را از زبان یک فرمانده سوری می‌شنوید، اما پشت پرده آن نیروهای ایرانی قرار دارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (162257)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۲۶
بهتر است جمع آوری شده و به ایران بازگردانده شوند (162459)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۱۹
خدایا شکرت که چلیلی رییس جمهور نشد وگرنه الان معلوم نبود........ (162621)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۴۴
حرف هاي قدوسي مصداق بارز اقدام عليه امنيت ملي كشور است لطفا مدعيان عدالت پيگيري كنند. (162640)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۵۱
با توجه به بیانات رهبری باید با تمام قوا به دولت جدید کمک کرد.
حاج حسن خدا پشت وپناهت.
ایشالا در این آزمون الهی پیروز بیرون بیایی. (162504)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۴۵
آیا بیان این مطلب توسط این نماینده افشای اطلاعات نظامی و بر علیه امنیت مملکت نیست؟ آیا بهآنه به دست دشمن نمی دهد؟ اگر یک اصلاح طلب این حرف را می زد اعدام نمیشد ؟ آیا تضعیف دولت روحانی از اهداف این سخنان نیست ؟ (162564)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۱۴
سوال من اینه که اظهارات این آقا آیا در جهت منافع این کشوره یا نه ؟ همین ...
چرا هیچکدوم از کارها و نظرات این گروه پایداری به نفع ما نیست /؟؟ (162523)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۱۷
صدها گردان را کاری ندارم اما اگر یک گردان دیپلمات برجسته به سرپرستی رییس جمهور و رهبری مقام معظم رهبری درصدد حل و فصل معضلات بین المللی ایران به کار گرفته شود با یک مصاحبه نسنجیده از طرف این کاسه های داغتر از آش که دیگر برای همه مشخص شده برای کجا و چه جریانی کار میکنند تلاششان به باد فنا میرود خدا مارا از دست این مرفهین بی درد خلاص کن. (162527)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۳۴
اسرائیل داره خودشو میکشه که همین رو به دنیا بگه ، اونوقت تو..... نمیدونم اسمت رو چی بذارم کلمه مودبانه ای که هم حق مطلب رو ادا کنه و هم مناسب باشه پیدا نمیکنم ، فقط میدونم که قبلاً به شماها یه چیزایی مثل ستون پنجم دشمن و.... میگفتن (162545)
مسلمان ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۰۰
با توجه به روئين تن بودن اين گردانها و عدم اعلام و يا مشاهده تلفات و شهداي نيرو هاي اين گردان ها در اخبار خارجي و داخلي چه خوب مي شد آقاي كرمي لطفي بكنند از آب حيات داده شده به اين گردان ها قدري هم به سرباران وظيفه و پرسنل كادر غيور سپاه و ارتش در مرزهاي كشور به ويژه سيستان و بلوچستان بدهند تا مردم در سوگ فرزندان خود در مبارزه با اجانب ننشينند. (162584)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۴۸
این اقا لابد فرمانده نظامی است که اینطور امار میدهد! ولی سپاه حرف این تندرو را تکذیب کرده است ! (162648)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۵۷
این جمله فقط برای برهم زدن سیاست خارجی دولت اقای روحانی گفته شده...
این یک (خرابکاری) در سطح ملی و شخص رهبری باید با این اشخاص برخورد بکنن
خواهشا نگران نباشید و چاپ کنید (162661)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۰۷
اونوقت خانوم نماینده میگه زنان ایرانی اگه طلاهاشونو بدن میشه بانک های آمریکارو خرید.
خانووووم محترمه طلا اگرواقعا نماینده هستید بدنبال پول بی زبان این ملت باشید که بی حساب در ناکجاآبادها هزینه میشود. (162770)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۰:۵۷
اين اقا اين استدلالها را از كجا مياره خدا ميدونه ! مثلا نظرش درباره اسلام سنگرها را فتح كرده به خدا من تا حالا نديدم تو يك كشور إسلامي همه چيز أروم باشه يا جنگي نباشه ! حالا كار هركس ميخاد باشه من كاري ندارم ولي واقعيات را بايد گفت نه توهمات را ، بهار جان مي دروغ ميگم كه نميخاي چاپ كني؟ اره ؟ بخدا حقيقت همينه خودتون نگاه كنيد يا از گرسنگي داريم ميميريم يا جنگ و برادر كشي ! بخدا اين مبلغان اسلامند كه مسلمونا را به جون هم انداختن و إلا شيعه و سني هر دو يه پيغمبر و يه دين دارند! اگه بعضيا دوباره كاسه كوزه ها را تو سر اين و اون خراب نكنند (162264)
شاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۲۱
اگه دو تا ایرانی در معرکه سوریه بجز فرماندهی پشتیبانی باشن تا حالا توسط سیا شناسایی و اعلام جرم علیه ایران شده بود گنده گویی خوبه ولی نه اینقدر بلوف خوش بینی (162532)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۳۵
این اسلامی که آقای قدوسی ازش دم می زنه که داره پیروز می شه نمی دونم چی چیه! ما که داریم دور و برمون رو نگاه می کنیم همه جا جاپای وهابی هاست که با پول عربستان و شیخ نشین ها هر روز دارن قدرت بیشتری پیدا می کنن و جری تر می شن! بقیه مردم منطقه هم سیاهی لشکرن! یعنی هیچوقت به نفع ما وارد کاری نمی شن!
این آقا توهم زده اساسی! (162551)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۰۴
کریمی قدوسی عضو جبهه پایداری... سر دم دار خط تند رو ها !!!

آقای کریمی قدوسی که میفرمایید روحانی حداکثر 100 نماینده در مجلس دارد !!!
بله با شما هستم !

18 میلیون از 35 میلیون نفر به روحانی رای دادن... نسبت بگیریم در مجلس حداقل از 310 نماینده باید طبق نظر مردم 160 نماینده موافقت کامل با سیاست های روحانی داشته باشند...

نصف بیشتر مردم به او رای دادند... اگر مجلس نماد نمایندگی ملت است پس باید نصف بیشتر مجلس هم موافقت کامل با سیاست های او داشته باشند...

مگر اینکه شما مجلس رو نمایندگان مردم ندانید !!! که به حتم همینطور است (162272)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۰۶
نماینده را باش!! (162275)
ساکت المتکلمین
Romania
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۰۸
کریمی در ادامه ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت در عرصه دیپلماسی خارجی و نپرداختن به حماسه اقتصادی بیان کرد: آقایان مدام مشکلات را ده برابر جلوه و آن را به تحریم ربط می دهند و تحریم را هم به مذاکره وصل می کنند
لطفا به دارایی های ایشان رسیدگی شود . ایشان حتما وضع مالی بسیار خوبی دارند نفسشان از خزینه حمام در میاید یا دچار مشکل مغزی اند .
آقای نماینده مردم! بد نیست کمی از اوضاع مالی مردم خبردار شوی . برای نطق ات خوب است (162279)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۳۶
بهار جان استدعا دارم پیگیر دارایی های ایشان باشید. (162475)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۰۸
خوش به حالت عمو (162280)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۳۸
این آقا نفسش از جاهای گرمی بلند می شه!
سواره هست خبرنداره پیاده ها چی می کشن! (162555)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۱۰
خدایا رسیدگی به اعمال اینارو تو اون دنیا علنی برگذار کن.ما داریم از بی پولی و بدبختی روانی میشیم اینا به فکر سوریه و اینکه دو سال دیگه تو مجلس قدرت رو از دست ندن هستن!!!! (162281)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۱۲
من توهم ميزنم،پس من هستم !! (162283)
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۱۸
اما مردم به کیهان اعتقاد ندارند زیرا اکثریت به روحانی رای داده اند و برنامه های او را پسندیده اند...
جمهوری = خواست ملت
آخرین ورژن ملت = روحانی خاتمی هاشمی (162288)
آرمين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۱۹
حيف مشهد و مشهدي كه اين آقا نماينده آنهاست (162289)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۲۹
به عنوان یک مشهدی از شما عذر میخواهم-در دور بعد این فرد در مجلس نخواهد بود (162462)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۳۰
شک نکنید -هم اکنون نیز گردان های بسیار بیشتری در سوریه اند. (162464)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۴۰
واقعا از مشهدی های عزیز انتظار بیشتری داشتیم! (162557)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۵۰
خراسان رضوی ، ایالت خودمختار انصار و پایداری و دیگر افراطی هاست ، و هر کس به غیر از اینها در انتخابات ، عین آب خوردن ردصلاحیت میشه ، تریبون ها هم از شبکه استانی تا روزنامه ها و ... همه ارثیه پدریشونه ، حالا ما چه رای بدیم و چه نه فلاکتمندانه ، اینها نماینده ما هستند (162811)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۳۷
به نظر می رسد با روی کار آمدن دولت جدید در ایران که با نام دولت اعتدال شناخته می شود،ایران حمایت های خود را از دولت سوریه افزایش داده است.در مقابل هم قدرتهای بزرگ از جمله روسیه و آمریکا هر یک به دلیل منافعی در برابر عملکرد ایران سکوت کرده اند که این کار باعث پیشروی هایی روی زمین توسط دولت سوریه شده است.این مورد بخصوص در حومه دمشق مثل البوضیه و الذیابیه و الحسینیه و همچنین اخیراً شهرک السفیره در حومه حلب نمودار گشته است.
هر چند که دولت سوریه پیشروی هایی کرده و دلیل آن هم فقط حمایتهای ایران و حزب الله نیست و اختلافات نیروهای مخالف(جنگ داعش با لشکرها و گردانهای ارتش آزادسوریه)هم هست،اما به نظر نمی رسد دولت سوریه بتواند حتی با حمایتهای خارجی گسترده،در این جنگ به پیروزی نسبی برسد.
بلکه مثل هم اکنون که هم مخالفان و هم دولت سوریه نه پیروز هستند و نه شکست خوده،باز هم جنگ ادامه می یابد. (162302)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۳۹
با عرض پوزش؛شهر البویضه صحیح است. (162481)
میم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۳۷
بالاخره یک حرف راست از دهان ایشان شنیدیم(حضور صدها گردان...). به عنوان یک مشهدی از وجود چنین نماینده ای شرمسارم. اما چه کنیم که نمی توانستیم در آن دوره رای بدهیم. (162303)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۴۰
همون ماه های اول می دونستیم ارتش بشار اسد نابود شده نیازی به گفتن شما نبود ! (162306)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۴۳
سلام،آقای نماینده ؛باچندرأی به مجلس راه پیداکرده ای که به جای 75میلیون نفرتصمیم می گیری؟
اگربه عنوان شیعه حضرت علی به نهج البلاغه رجوع کنی ،متوجه مسؤلیت خوددربرابرمردم وشباهت نقشی که برعهده داری با زمامداران آن زمان خواهی شد. (162308)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۴۲
تو بفکر مردم شهر خودت و کشور خودت باش!
لازم نیست غصه اسلام رو بخوری!
هر چند احتمالا بیشتر به فکر منافع خودتی! (162561)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۱:۴۵
ایشان برای مشارکت در اقتصاد مقاومتی میتواند از خود و فراکسیونش شروع و حقوقش را اندازه بیمه بیکاری کارگران بیکار شده بگیرد (162311)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۲:۰۵
صدها گردان از ایران در سوریه وجود دارد! یکی این غضنفرو بگیره! (162327)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۳:۰۶
خیلی باحال گفتی...دمت گرم (162999)
بهراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۲:۱۱
این که از قبل معلوم بود
اما چراااااااااا کتمان میکردن؟؟؟؟ (162332)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۲:۱۵
باید تاسف خورد از این نمایندگانی که پشتوانه مردمی ندارند و با استفاده از رانت وارد مجلس شدند . (162334)
هیراد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۲:۱۵
الان ایشون رسما با افتخار اعلام کرد ایران توی سوریه نیروی نظامی داره؟! اینا که همش کتمان میکردند! خوب اینقدر عاشق سوریه و اسد هستند چرا نمیرن تبعه همونجا بشن ما هم یه نفسی بکشیم آخه؟ (162335)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۲:۲۸
خدا مارو از. . . امثال شما حفظ کنه ، باور کنید اگر افراد دیگر رد صلاحیت فرمایشی نمیشدند ، تو به مجلس راه پیدا نمیکردی (162346)
بي بضاعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۲:۳۵
وقتي جملات را مي خواندم ياد حرفهاي اقاي احمدي ن‍اد افتادم كه 7يا 8سال قبل وعده دادند بزودي اسرائيل از بين خواهد رفت وبا عملكرد عجيب غريبشان باعث مظلوم نمايي حق بجانب بودن انها شد .انگار تاريخ تكرار مي شود باز اين برادرانمون بجاي قبول واقعيتهاي دنيا وسياست ورزي برخورد مدبرانه با اين وضعيت دنيا دارند شعار بزودي بزودي ...... مي دهند .برادر گرامي مردم بوق نيستند خوب مي فهمند در اين چند سال چه كشوري فقيرتر منزويتر وضعيفتر شده ژس لطفا بخاطر هر انچه كه به ان اعقاد دارين چشمهايتان را باز كنيد و منطقي باشيد هر چي باشه با هر روشي كه به اين جايگاه رسيدي كمي به فكر اين مردم نجيب باشيد واينقدر با اين گفتار بي مسئولانه با روز وروزي اين مردم بازي نكنيد (162349)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۲:۴۸
چه بخوای چه نخوای حرف آخرت به حقیقت خواهد پیوست
اون وقته که چهرتون دیدن داره
منتظر اون روز باشید (162365)
ایرانی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۲:۵۵
واقعا انسان با داشتن نماینده هایی چون شماها نمیدونه سر به کدام بیابون بذاره آخه آدم حسابی همه که مثل تو از تحریمها نون درنمیارند مردم دارند له میشن تو نماینده مشهذی ها نیستی تو نماینده برادرهای چینی و روسیت هستی (162372)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۰۳
خیلی جالبه که امثال ایشون چه رای مردمو داشته باشن چه نداشته باشن همیشه قدرت و نفوذ دارن تریبونم دارن میگی نه! نگاه کن امروز جلیلی سخنران بود... چرا !؟ (162434)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۲:۵۶
اقای کریمی قدوسی عجله کردند .نمیدانستند تحلیلش برخلاف نظرات رهبری در می آید حلا باید چیکارکند؟؟؟؟؟؟؟ (162373)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۳:۰۰
از کسانی مثل تو و کوچک زاده و رسایی بیشتر از این هم انتظار نمیره کل اسرییل الان دست به دامن شماهاست بعدها معلوم کیشه که کی چکاره بوده و اون موقع مثل همیشه کی بود کی بود من نبودم (162374)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۰۶
چی؟ اسراییل دست به دامان ایناس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (162436)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۳۵
هيچكس به جز اسرائيل قدر اين دوستان تندرو رو نميدونه . اگه اينا نباش پس اسرائيل كيا رو براي مظلوم نمايي خودش علم كنه؟ (162633)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۳:۱۷
واسه این مردم متاسفم که امثال این آقا نمایندشونه که کوچکترین اطلاعی از خواسته مردم نداره .این آقا هم مثل خیلی ها در توهم دشمن به سر میبره (162387)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۳:۲۲
آمریکا میگه اگه مذاکره به نتیجه نرسه تشدید تحریم و یا حمله روی میز است این طرف هم میگن اگر مذاکره نتیجه نده شعار مرگ بر آمریکا روی میزه !! حالا نمی دونم آمریکایی ها از این تهدید ما می ترسند یا نه ؟! (162392)
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۵۲
جواد جان کسانیکه میگن شعار مرگ برآمریکا رو میزه از خداشونه مذاکرات به نتیجه نرسه چون تمام منافع سیاسی و اقتصادیشون تو تحریم و بدبختی ملته.اینا کاسبین تحریمن. (162652)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۳:۲۲
می خواستم به مشهدی های عزیز بگم که در انتخابات آینده در رای دادن کمی دقت کنند البته ما تهرانی ها هم باید در انتخابات بعدی دقت بیشتری داشته باشیم تا امثال این چند نفر تند رو به مجلس نروند (162393)
Salman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۳:۲۳
بابا شما دیگه کی هستین از یه طرف میگین کمکهای ما به سوریه معنوی هست و از یه طرف میگین صدها گردان در سوریه داریم اونم با تجهیزاتی که ادعا میکنید ساخت خودمون هست و در رده ده کشور سازنده قرار میگیریم پس چی هست از پس چندتا شورشی تک تیر انداز بر نمی اید میخواید با امریکای از نظر نظامی 50 سال جلوتر از خودمون بجنگیم و پیروز شیم خدا عاقبت هممونو به خیر کنه
با داشتن دوستانی مثل شما نیازی به دشمن نداریم ، یه چندتا قطره خون مونده اونم مال شما نخوستیم . (162395)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۲۹
نیروهای حزب الله لبنان فقط در سوریه وجود دارند و ایران گردان های نظامی از طرف خودش(یعنی افرادی ایرانی باشند)ندارد و سخن این فرد یعنی قدوسی درست نیست اما ایران حمایت هایی مثل مستشار نظامی و سلاح و بخصوص کمک های مالی را به دولت سوریه ارائه می دهد.
کمک های ایران و حزب الله شاید بتواند باعث پیشروی هایی از طرف دولت سوریه شود اما نمی تواند باعث شود که دولت سوریه به طور کامل بر مخالفان سوری پیروز گردد.مخالفان سوری،هم قوی هستند و هم تعداد رزمندگان آنها نسبت به دولت سوریه بیشتر است هر چند که تجهیزات جنگی سنگینی که دولت سوریه در اختیار دارد مثل موشک های اسکاد و جنگنده و توپخانه ندارند.ولی از تعداد نیروهای رزمنده خوبی برخوردار هستند.مثلاً فقط یک گروه مسلح داخل سوریه به نام«لشکر توحید» به فرماندهی«عبدالقادر صالح»حداقل 10 هزار نیروی رزمنده دارد و این تازه فقط یک گروه مسلح مخالفان سوری هست. (162538)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۴۵
یعنی مملکت این قدر شلم شورباست که یکی می گه تو سوریه هیچ نیرویی نداریم یکی می گه صدها گردان داریم!!
یکی این تناقض رو جواب بده! (162565)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۲۴
چرا به صدها گردان یمنی و عرب و اردنی گیر نمیدی؟؟؟؟؟؟
به توچه اصلا (162456)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۳۵
آقای قدوسی نمیدانم بقالی سر کوچه شما گوجه کیلویی چند تقدیم میکند اما ما که برای خریدنش مشکل داریم
البته اگر به تحریم ها ربطی نداره قطعا شما بهتر میدانید در آن صورت ما بهتر میدانیم که علت تورم حالا که از تحریم ها نیست از بی عرضگی شماست (162471)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۴۶
واقعا هم از بی عرضگی این آقا و امثالشه هم تحریمها هم اوضاع افتضاح اقتصادی (162644)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۳۷
حالا یکی هم راستش رو گفته فحشش بدین (162478)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۴۲
پس زمانی که رسانه های خارجی میگن نیروی نظامی میفرستید سوریه تاییدکنید
همه میدونن که ایران به سوریه نیرومیده (162485)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۰۷
خوب چرا کسی جلوش را نمی گیره ؟آیا ایشان مجوز زدن هر حرفی را دارند؟ (162516)
شاهین نجفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۱۷
حاجی بی رودربایسی بگم دیدی ! (162528)
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۱۸
اگر بخاطر سخنان این آدم بعضی از کشورها مواضعی علیه کشورمان اتخاذ کنند و این مواضع به ضرر مردم باشد آیا کسی هست با این نماینده برخورد کند؟ خیر . مگر با اون آدمی که با این همه حرف های نسنجیده در چندسال گذشته خسارت های جبران ناپذیری به مردم وارد کرد برخورد شد که بخواهند با این یکی برخورد کنند. (162529)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۱۹
آقا خبر ندارید، یک موی این آقای جلیلی می ارزد به هزار تا ... این آقای ... اصلاً اسم رسایی و کوچک زاده بد رفته، تمام مخالفت های مجلس ها با روحانی و اعتدال و اصلاح طلبی زیر سر همین آقای ... سخنرانی ایشان را در مخالفت به وزرای آقای روحانی دیدید؟ منطق نبود، تماماً خصومت و خشم و نفرت و ... (162530)
samen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۳۳
درانتخابات مجلس مشهدبه شدت کار می کردم.
حضور این شخص در مجلس کاملا غیر سالم است. (162544)
بهلول جان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۳۵
فراخوان مهم
از دوستان خواهش ميكنم راهي براي ساكت كردن بعضي آدم ها كه زياد حرف مي زنند پيدا كرده و ارائه نمايند . (162550)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۵۲
کجا دانند حال ما شکم سیران پرادعا....همانها که حقوقشان ماهی 30میلیونه همونهایی که در بهترین منطقه پایتخت بهشون خونه شخصی میدن با امکانات کامل...همونهایی که ماشین شخصی وسهمیه در اختیارشون میزارن...همونهایی که بچه هاشون در بهترین مدارس و مخصوص خودشون درس میخونن...همونها که با بودجه دولت واستفاده از عنوانشون تو شهرهاشون راحت به نزدیکاشون رانت میدن..همونها که یک ادم عادی مثل من باید 6ماه زنگ بزنه و یک وقت بهش ندن ولی اون پولدار شهر اونی که باهم سر یک سفره میخورن بدون وقت قبلی فقط با یک تماس یک شهرو از این ور به اونور میکنه...خدایا خسته ام از فریاد عدالت ...حالم از صداقت ومردم دوستی این جماعت بهم میخوره....تا کی تا کجا ما باید تاوان اشتباهات دیگران را بدهیم (162572)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۵۴
خدایا چرا این اینا دست از سر مردم بیچاره بر نمیدارن، 8 سال بستون نبود هرجور خواستید اموال مردم رو حیف و میل کردید، الان بذارید دولت و دولتمردان کارشون بکنند و به داد مردم برسند، ما مردم ایران این آقایان تندرو (جبهه پایداری) رو به خدا واگذار می کنیم. (162576)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۰۰
از مشهدی های عزیز بابت این حرفم عذرخواهی میکنم ولی بهتر از این نماینده نبود به مجلس بفرستید، اصلا معیارتون براب رای دادن به این آقا چی بوده؟ این آقا و امثالهم تا ابد لکه ننگی برای پارلمان ایران خواهد بود. (162585)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۰۳
من مشهدي هستم و واقعا متأسفم واسه اون دسته از همشهريام كه اين رو فرستادن مجلس. داغونه بابا (162767)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۰۲
این آدم حافظ اسرار!!! و کمسیون امنیت ملی ؟ واقعا چه تناسبی ؟ (162587)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۱۳
ﻧﻤﯽ‌ ﺩﻭﻧﻢ ﺍﯾﻨ ﺁﻗﺎ ﺑﺮ ﭼﻪﺍﺳﺎﺳﯽ ﻣﻌﺘﻘﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﺗﺤﺮﯾﻤﻬﺎ ﻫﻤﻬﺬﺟﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺍﯾﺮﺍﻧ ﻻﺑﺪ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﻓﻘﺮ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﯼ ﻭﻟﯽ ﺷﺮﻣﻨﺪﮔﯽ ﻣﺎ در ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺷﺎﯾﺪ ﻫﻢ ﻋﻠﺖ ﺍﺻﻠﯽ ﺑﯽ اﻃﻼﻋﯽ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﺑﻘﯿﻪ ﺍﺳﺘ ﻭ ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺍﺛﺮ ﺗﺤﺮﯾﻤﻬﺎ ﺭﺍ ﺣﺴ ﻧﻤﯽ‌ﮐﻧﻨﺪ ﻧﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺗﺤﺮﯾﻤﻬﺎ ﺗﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺛﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﺴﻮﻻﻥ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺍﺧﺮﺕ ﻣﺘﺮﺳﯿﺪ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺧﻮﺍﻫﯽ ﻭ ﻟﺠﺒﺎﺯﯼ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﺪ ﻣﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺳﻮﺭﯾﻬﺎ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﯾﻢ ﻣﻦ ﮐﻪ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺍﺧﺮﺕ ﻭ ﺍﮐﺮﺍﻥ ﺑﺘﻮﺍﻧﻢ ﺩﺭﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺯ ﻫﯿﭻ ﻣﻘﺼﺮﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ گذشت (162604)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۳۲
خدایا! ما را از شر افراد نادانی که مسبب این وضع اسف بار برای کشور و دیگران شده اند نجات ده. (162630)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۴۰
کريمي قدوسي، تو بيا کل دارايي و حقوق ماهانه من رو با کل دارايي و حقوق ماهانه خودت، جابجا کن، بجان خودت قسم من ميگم اصلا" توي اين مملکت، گل و بلبل حکمفرماست، ببينم اونوقت تو چي ميگي!!؟ (162634)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۵۳
حقوق وسایرهزینه های این گردانهاازکجاپرداخت میشود؟ (162656)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۱:۱۶
ایران گردان های نظامی در سوریه ندارد اما مستشار نظامی برای کمک به نیروهای بشاراسد چه نیروهای ارتش و چه نیروهای شبیحه و کمیته های مردمی دارد.
اکثر حقوق نظامیان سوری و حتی نیروهای حزب الله لبنان را ایران می دهد!زیرا که دولت سوریه با تحریمهای گسترده مواجه است و روسها هم اینقدر بخشنده نیستند که بخواهند حقوق نزدیک به 150 هزار نیروی جنگنده بشاراسد را بدهند. (162877)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۵۹
با داشتن دوستانی مثل ایشان دیگر احتیاجی به دشمن نداریم.
دشمن دانا به از نادان دوست. (162663)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۰۰
منم از طرف مردم مشهد از مردم عذر می خوام. ایشون با چند صد رای رفته مجلس. (162664)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۳۰
شما کاره ای نیستید از طرف مردم مشهد صحبت کنید /از طرف خودت با اجازه ی اوباما حرف بزن (162786)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۱۴
پس آمریکایی ها حق دارند که بگویند ایران محور است وقتی عضو کمیسیون امنیت مجلس با افتخار از دخالت ایران در امور داخلی دیگر کشورها خبر میدهد (162674)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۲۴
قدوسی مشخصه شما هم مثل رسایی سفرهای تبلیغاتی زیاد رفتی.البته اون میگه من میرم آلمان سفر تبلیغاتی برای دین! فکرکنم شما یه چیزه دیگه بگین
مرد حسابی خجالت نکشیدی آبروی ایرانو بردی (162688)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۰۲
خواهشا یکی جواب بده این افراد چطور از مردم رای گرفتند؟ (162720)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۱۱
دکتر عارف خار چشم چشماست!
به افتخار رئیس مجلس دهم (162729)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۲۴
از تمام سران گشور ملتمسانه خواهشمندیم جلوی حرفهای بی تدبیر انه و دست نشانده این گونه افراد را گرفته و اجازه ندهند که اینکونه افراد مخالف ملت ورهبر خویش سخن بگویند (162739)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۵۶
سلاح تحريم چرا كشنده تر از سلاح نظامي است؟ چون معيشت مردم رو هدف قرار ميده.
حالا چرا تو ايران جواب نداده ؟ چون اصلا به فكر معيشت مردم نيستن فقط به فكر نشوندن به كرسي حرفشون هستن. (162761)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۲۵
متاسفم که در کمیسیون امنیت ملی چکار میکنه؟ (162783)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۲۹
این مصباحیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (162785)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۳۲
برای هموطنان خوب و فهمیده مشهدی با انتحاب این به اصطلاح نماینده متاسفم (162790)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۳۴
این آقا چند روزجبهه دارد که سردار شده است؟ رأی های سال 88 خودش را دوباره بشمارد او چند رأی داشت و دکتررحمانی فضلی(وزیر فعلی کشور) چند رأی داشت؟ چه کسی نماینده مشهد شدي؟ (162791)
بهرام از تهران
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۵۴
فقط می خوام از رئیس جمهور خواهش کنم که از شعارهای انتخاباتیشون به هیچ وجه کوتاه نیایند به شما قول میدم مردم پشت شما رو خالی نخواهند کرد (162818)
تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۲:۲۱
اینها میخوان فضای مثبتی که تو مذاکرات بوجود اومده رو به هم بزنن تا دولت به خواسته اش که همون لغو تحریمهای خرد کننده برعلیه مردم هست موفق نشوند (162962)
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۳:۵۳
آقایان بهارستان نشین که خود را برآمده از رای مردم می دانند چطور حرف از تقابل با رئیس جمهور می زنند در حالیکه هیچ کدام در انتخابات ریاست جمهوری از رئیس جمهور منتخب مردم اعلام حمایت نکرده بودند؟! (163045)
نا امید بی تدبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۲:۲۳
هذینه های اداره کردن صدها گردان در دوردستها خیلی بیشتر از هذینه های جنگ با عراق همسایه برامون آب می خورد !!!!! (163118)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۷:۳۲
حالا یه حقیقتی رو فاش کرده زیاد بهش گیر ندید/سوریه (163141)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۸:۲۳
نمی دانم چرا ایران اینهمه سخن گو دارد اقا کار خودتو بکن چه کار داری مشکل درست می کنی خیلی از کشورها دهها کار تو کشور دیگه می کنند کسی خبر دار نمیشه. چون همه قانونمند عمل می کنند وهرکس وظیفشو میدونه و خودنمایی و مصاحبه نمی کنه .اما اینجا هر که دستش به تریبونی میرسه چشمشو می بنده و زبان به سخنوری باز می کنه.انگیزه هم حتما خداییه !!! بیچاره ما ملت. (163148)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۸:۳۰
ايشان تعمدا خودشان را به نفهمي زده اند،چرا كه نماينده اي كه تفاوت خزانه (با مبناي ريالي) را با صندوق توسعه ملي يا ذخيره ارزي سابق (با مبناي دلاري) نداند بدرد لاي جرز ديوار هم نمي خورد.در خصوص سوريه هم باز ايشان تعمدا نقش ستون پنجم دشمن را بازي مي كند تا اولا به حيثيت دولت جديد (دولت نامطلوب از ديد ايشان) ضربه بزند و ثانيا بهانه برخورد و رويارويي به دست غرب دهد.هرچند آنها از تمام نقل و انتقالات نيرو در سوريه باخبرند وليكن با كمك آقاي قدوسي مهر تاييد بر دخالت ايران در سوريه زده و فضاي رسانه اي و تبليغات را به سمت ايران سوق ميدهند.تجربه نشان داده كه مواضع افراطيون داخلي نقش اكسيژن براي اسرائيل را دارد.در دوره احمدي نژاد هم متاسفانه پاسهاي او (هولوكاست و ...) تبديل به آبشار اسرائيل در زمين ايران ميشد. (163150)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۱:۰۶
همه باهم در انتخابات آینده مجلس از از وجود افراطیون پاکسازی می کنیم (163243)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۳:۳۷
افشای اسرارنظامی خیانت است قوه قضاییه برخوردکندوشورای نگهبان هم تذکردهندودوره بعددرتاییدصلاحیتها دقت بیشتری داشته باشند (163378)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۵:۵۴
در دولت دهم ویاذدهم تفکر امثال این آقا از این ملت با فرهنگ در دنیا یک ملت یاغی، بی تمدن ، جنگ طلب وذلیلی ساخت که جز مشتی کشورهای ضعیف وباج خواه ، کسی دورو برش نمانده !!!!!! چون ملت با انتخاب خود توی دهن افراط کوبید این سر گیحه از اینها طبیعی است وارزشی برای آن قائل نیستیم! (163551)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۸:۳۴
مابه بدبختی ملت ایران و علی الخصوص مشهدی هاست که این چنین نماینده ای دارند. البته هیچ کدوم از نماینده گان را ملت انتخاب نمی کنند (163651)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۰:۲۶
به این میگن end حفاظت اطلاعات!!! (163776)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۰:۳۷
برای اطلاع دوستان فوق که ممکنه کمتر بشناسن بگویم که بله ایشان. . . هستند و برادر شان هم قبلها سالها قائم مقام استان قدس و هم اکنو هم با 2 نماینده دیگه مشهد یعنی اقای قاضی زاده و شیخ پژمانفر اعضای فعال پایداری هستند .متاسفانه فعلا مشهد کلکسیونی از این تفکرات هست. ..بحر حال من بعنوان یک مشهدی در نهایت تاسف از مردم ایران عذر خواهم (163788)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۱:۱۴
همین کارارو کردن که بعد چند سال که سبیلای خالد مشعل رو چرب کردن برگشت به اردوغان گفت تو رهبر جهان اسلامی و این یعنی پول و ساندیس جواب نداد (163828)