به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۲۰۰۱۶

باید به دموکراسی احترام بگذاریم

گروه سياسي: معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه باید به دموکراسی احترام بگذاریم، گفت: فشاری از روی گروه خاصی برای انتصاب من در وزارت علوم نبوده است.
باید به دموکراسی احترام بگذاریم
دکتر جعفر میلی منفرد در حاشیه مراسم تودیع معاون سابق و معارفه معاون جدید آموزشی وزیر علوم، با بیان اینکه باید به دموکراسی احترام بگذاریم، در خصوص احتمال حساسیت برخی نمایندگان نسبت به انتصابش در وزارت علوم، اظهار کرد: همانطور که ما به نظرات نمایندگان احترام می‌گذاریم و آنها تصمیم می‌گیرند که به چه فردی رای مثبت یا منفی بدهند، همه ما باید به دموکراسی احترام بگذاریم. وی افزود: عدم رای اعتماد به یک فرد در مجلس به این معنی نیست که وی توانمندی‌های دیگری در مسئولیت‌های دیگر نداشته باشد. 

معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه در همین مدت تعداد زیادی پیام تبریک از سوی نمایندگان دریافت کردم، تصریح کرد: همان زمان که به مجلس نیز معرفی شدم و پس از آن نمایندگان مجلس به من گفتند که ما را فراموش نکن و در کمیته‌های تخصصی آموزش شرکت کن.
میلی منفرد با تاکید بر اینکه انتصاب من به معاونت آموزشی وزارت علوم به هیچ وجه بر اساس فشارهای گروه‌های خاصی نبوده است، گفت: این حسن ظن دکتر فرجی دانا و توفیق مجددی برای من است که در خدمت آموزش عالی کشور باشم. وی افزود: من تا کنون در دوران خدمتم به هیچ مسئولیتی نه نگفته‌ام.

۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۱۴
الان که دموکراسی یه طرفه هست اون اقلیت 3.5 میلیونی هر کاری بخوان میتونن بکنن.هرکاری شعار پرتاب کفش نصب پلاکارد و اگر لازم باشه کارای دیگه ولی اکثریت که رییس جمهورشون در قدرته حتی نمیتونن اعتراض کنن که چرا سایت Khatami.ir فیلتره؟؟؟ ا. . . (162607)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۵۵
مبارکه (162758)