به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت ۰۳:۴۳
کد مطلب : ۲۰۱۱۵۷

مقایسه بهترین سشوار صنعتی‌های سال 1398 در ابزار مارکت

گروه تکنولوژی: مقایسه بین چهار برند پرفروش سشوار صنعتی متابو، سشوار صنعتی آاگ، سشوار صنعتی هیوندای و سشوار صنعتی دیجیتال NEC
سشوار صنعتی از جمله ابزار‌های بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است که به واسطه کاربرد و فروش فراوان آن کلیه شرکت‌های تولید کننده ابزارهای صنعتی سشوار صنعتی را نیز در سبد محصولات خود جای داده اند و مدلهای مختلفی از سشوار صنعتی را تولید میکنند که در ابزار مارکت علاوه بر برندهای نام برده شده تنوع گسترده ایی از انواع برندهای معتبر و پرفروش بازار در کنار یکدگیر گرد آمده تا انتخاب و خرید این ابزار پرکاربرد برای شما تبدیل به تجربه ایی لذت بخش شود.
در بین تولید کننده گان برتر این ابزار پرکاربرد چهار شرکت و برند بزرگ در فروش سشوار صنعتی از دیگران پیشی گرفته اند و بازار ابزار ایران را به تسخیر خود درآورنده اند که عبارتند از سشوار صنعتی متابو، سشوار صنعتی آاگ، سشوار صنعتی هیوندای، سشوار صنعتی دیجیتال ان ای سی NEC که کلیه کلیه مدلهای مختلف این برندها را میتوانید از فروشگاه بزرگ ابزار مارکت که از معتبر ترین فروشگاه‌های تخصصی ابزار است که تنوع بی نظیری از انواع سشوار صنعتی را گرد هم آروده تا انتخاب و خرید این ابزار برای شما براحتی قابل انجام باشد.

بررسی مزایا و معایب سشوار صنعتی متابو
متابو شرکت آلمانی با اصالت و قدیمی تولید ابزار‌های صنعتی است که سه مدل مختلف از سشوار صنعتی را در توان و حرارت‌های مختلف تولید کرده است که نسبت به نوع کار و میزان خروجی باد گرم مورد نیاز میتوان از توان‌های مختلف سشوار صنعتی متابو را انتخاب و خریداری نمایید.
یکی از مزایای مهم متابو نسبت به برندهای دیگر کیفیت بالای ساخت محصولات متابو است که نسبت به دیگر برندها از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و ابزاری برای استفاده‌های طولانی مدت و با طول عمر بالا هستند و به نسبت کارکرد نیز از دقت و کارایی بالایی برخوردارند.
نکته مهم در سشوار‌های صنعتی متابو کشور سازنده آنها است که علارغم دیگر محصولات متابو که در کشور آلمان تولید میشوند سشوارهای صنعتی متابو در کشور رومانی تولید میشوند که البته لازم به ذکر است که کارخانه تولید کننده این سشوارها کارخانه اصلی شرکت متابو است و به دلایل مختلفی در کشورهای دیگر این تولیدات را انجام میدهند و از استاندارد و کیفیت متابو آلمان برخوارد هستند.

ابزار مارکت نماینده رسمی متابو است که کلیه محصولات و ابزارهای متابو را با بهترین قیمت و مستقیم از شرکت وارد کننده ارائه میکند و گارانتی معتبر محصولات متابو از طریق سایت ابزار مارکت ارائه میشود.
از بزرگترین معایب سشوار صنعتی متابو قیمت بالای محصولات و سشوار صنعتی متابو است که نسبت به دیگر برندهای بازار از قیمت بالایی برخوردار است و در مقایسه با مدلهای هم رده در برندهای دیگر نیاز به صرف بودجه بیشتری است.

بررسی مزایا و معایب سشوار صنعتی آاگ
یکی دیگر از برندهای بزرگ تولید کننده ابزارهای صنعتی شرکت بزرگ AEG است که مانند متابو در کشور آلمان تولید و ساخته میشود که در دو مدل مختلف با توان و حرارت‌های متفاوت 1500 و 2000 وات موجود هستند.
سشوار صنعتی آاگ نیز از بهترین‌های بازار میباشد که از توان و قدرت بسیار مناسب و بالایی برخوارند و مانند متابو طول عمر بالا و کارکرد بسیار خوبی دارند و البته لازم به ذکر است نسبت برندهای دیگر از قیمت بالایی برخوردار است ولی نسبت به متابو قیمت بهتر و کمتری دارد که میتواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید سشوار صنعتی بسیار با کیفیت باشد.

بررسی مزایا و معایب سشوار صنعتی هیوندای
هیوندای در سالهای اخیر از برندهای محبوب بازار ابزار بوده است و با وجود تنوع بسیار زیاد محصولات خود هر روز بیشتر از قبل معروف و پرطرفدار میشود که در این بین سشوار صنعتی این برند پرطرفدار نیز جزء محصولات پرفروش آن است که طرفداران بسیاری دارد.
 از مهمترین مزایای سشوار صنعتی هیوندای قیمت مناسب در مقابل کیفیت قابل قبول آن است که برای کارهای کارگاهی کوچک و خانگی یا برای استفاده‌های غیر طولانی بسیار مناسب است و در مقابل مبلغی که بابت خرید این سشوار هزینه میکنید کیفیت مناسب و قابل قبولی دریافت میکنید که میتوانید با این مبلغ مناسب بسیاری از کارهایی که برای آن نیاز به سشوار صنعتی دارید را انجام دهید.
از مهمترین معایب سشوار صنعتی هیوندای کیفیت ساخت پایین تر نسبت به دو برند متابو و آاک است. سشوار صنعتی هیوندای در کره جنوبی طراحی شده و در کشور چین ساخته و تولید میشود که همانطور که میدانید محصولات چینی نسبت به کشورهای صنعتی دیگر از کیفیت پایین تری برخوردار هستند ولی لازم به ذکر است که در مقابل مبلغ پرداختی برای خرید سشوار صنعتی هیوندای کیفیت و کارایی بسیار قابل قبولی دریافت خواهید کرد.
ابزار مارکت نماینده فروش محصولات هیوندای است که از طریق سایت ابزار مارکت کلیه محصولات هیوندای و دیگر برندهای معرفی شده را به صورت اینترنتی خریداری نمایید و با ارسال رایگان در سراسر ایران تحویل بگیرید و امکانات بی نظیر فروشگاه بزرگ ابزار مارکت بهره مند شوید.

بررسی مزایا و معایب سشوار صنعتی ان ای سی NEC

ان ای سی نیز یکی از شرکت‌های تولید کننده ابزار است که در چین ساخته میشود و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است که برای استفاده‌های خانگی یا کارگاهی کوچک ابزار و سشوار صنعتی بسیار عالی ایی می‌باشد با این تفاوت که ویژگی بسیار مهم آن تنطیم حرارت و سرعت دمش باد گرم بوسیله یک صفحه دیجیتالی است که دقت حرارت مورد نیاز را بسیار بالاتر برده و برای کارهایی مانند قالبگیری رزین اپوکسی یا ساخت وسایل با رزین‌های پلیمری بسیار کاربردی تر است و میتوان با توجه به حرارت مورد نیاز در کار سشوار را تنطیم نمود که میتواند ویژگی بسیار کاربردی باشد.
از معایب سشوار صنعتی دیجیتال ان ای سی میتوان به کیفیت ساخت پایین نسبت به برندهای مطرح دیگر نام برد ولی در عین حال قیمت بسیار مناسب این سشوار صنعتی باعث شده تا در مقابل مبلغی که بابت خرید آن هزینه میکنید کیفیت مناسب و کاملا قابل قبولی دریافت مینمایید.