به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۲۰۱۷۶۰

عیادت شهرام ناظری از استاد شجریان/تصاویر

گروه فرهنگی: شهرام ناظری از استاد شجریان که در بیمارستان جم بستری است عیادت کرد.
عیادت شهرام ناظری از استاد شجریان/تصاویر
شهرام ناظری خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی ظهر امروز شنبه ۳ اسفندماه در بیمارستان جم از محمدرضا شجریان عیادت کرد. در این دیدار شهرام ناظری و حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی به نمایندگی از این نهاد با دکتر عباسی پزشک معالج و افسانه شجریان فرزند محمدرضا شجریان به گفتگو پرداختند.
بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی نیز با انتشار تصویری از شهرام ناظری در بیمارستان جم نوشت: استاد شهرام ناظری از معدود افرادی است که امروز اجازه پیدا کرد بر بالین استاد شجریان حاضر شود. عکس مربوط به صبح امروز در بیمارستان جم است.حسن عباسی پزشک محمدرضا شجریان دقایقی پیش وضع کنونی خسرو آواز ایران را این‌چنین تشریح کرد: استاد همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه هستند اما خوشبختانه وضعیشان از دیروز بسیار بهتر، علائم ثابت و نیازشان به دارو کمتر شده است. همه امید و هدف ما این است که به زودی از بیمارستان مرخص شوند و این روند مثبت این امید را بیشتر می‌کند.

محمدرضا شجریان در روزهای اخیر به علت بروز مجدد اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم تهران بستری شده و بامداد دیروز همایون شجریان با انتشار تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدر از دوستداران وی رفع نگرانی کرد.با این وجود شماری از هواداران شجریان شب گذشته تا بامداد امروز در مقابل بیمارستان حضور یافتند.
همایون و افسانه شجریان و کتایون خوانساری همسر شجریان شب گذشته سه بار با حضور در جمع تو اداره نگران شایعه های مربوط به شجریان را تکذیب کردند.