به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۲۰۱۹۴۴

سریال هم گناه وارد رقابت شبکه خانگی می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: شبکه خانگي تا هفته‌هاي آينده تا حد زيادي مورد استقبال قرار خواهد گرفت. از تغيير رويه سريال دل که همه را به ديدن اين مجموعه اميدوار کرده است تا عناوين همچون سريال قورباغه و سريال همگناه که قصد دارند ساختار شبکه خانگي را به طور کلي تغيير دهند.

در کل اگر يه نگاه کلي به موضوع بيندازيم به اين اصل  پي خواهيم برد که رقابت در شبکه خانگي کمي با سينما فرق دارد و بعد از چند قسمت اگر خوب نباشي به راحتي ورشکست مي‌شوي و بايد آثاري توليد شود که بيننده را به دنبال خود بکشاند و همين امر يعني بالابردن کيفيت آثار، اين قسمت از سينماي ايران که چند سالي است فعاليت خود را شروع کرده است و راه درازي تا موفقيت بايد طي کند و موفقيت يعني صادر کردن اين سريال‌ها به کشورهاي همسايه و پيدا کردن بازارهاي بزرگتر نه فقط متکي شدن به بازار سينماي ايران که به راحتي ممکن است اشباع شود.
 
سريال دل پس از اتمام قسمت آخر سريال مانکن به يکه‌تازي در بازار شبکه خانگي ادامه مي‌دهد و دانلود سريال دل بيش از پيش در بين ايرانيان طرفدار پيدا کرده است تا فضاي خانواده با اين سريال گرم شود و ببينيم در ادامه کشمکش‌هاي عاشقانه سرانجام به کجا خواهد کشيد. حامد بهداد هم بسيار پخته‌تر نسبت به قسمت‌هاي قبلي بازي مي‌کند.
 
پس از مجموعه دل نوبت به سريال همگناه خواهد رسيد که براي شروع در بازار رقابت خود را آماده کند و استارتي قوي را به نمايش بگذارد. همگناه مجموعه‌اي جديد با بازی پرویز پرستویی است که بزودی منتشر خواد شد و به نظر مي‌رسد دانلود سريال هم گناه به راحتي به ترند هفته‌هاي ابتداي ايراني‌ها در اينترنت و فضاي مجازي تبديل شود.
 
و اما بيشترين انتظار خود را کاربران براي دانلود سريال قورباغه کنار گذاشته‌اند که همه منتظر آن هستيم و به نظر مي‌رسد که اين سريال به راحتي رکورد را در بين آثار انتشار يافته در فضاي مجازي بشکند و بتواند مخاطبان راضي نگه دارد . باتوجه به حضور بازيگراني همچون نويد محمدزاده و هومن سيدي در اين مجموعه احتمالا پر سروصدا ترين آثار چند سال اخير سينماي ايران است که در صورت موفقيت مي‌تواند کارگردانان و باقي تهيه کنندگان را به اين سمت سوق دهد.
 
سریال هم‌گناه ساخته فیلیمو و با بازی بازیگران محبوب سینمایی ایران همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، هنگامه فاضیانی، پدرام شریفی و به کارگردانی مصطفی کیایی از روز 5 اسفند کار خود را در سینمای خانگی کشور آغاز خواهد کرد و از تیزر سریال مشخص است که شاهد یک عنوان جذاب و هیجان انگیز خواهیم بود.
 
برای دانلود انواع سریال‌های داخلی با ترافیک نیم بها می‌توانید به وب سایت تایم سیتی مراجعه نمایید و به راحتی سریال مورد علاقه خود را دانلود و تماشا نمایید.