به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۲۰۳۹۵
مخالفان: همه چيز ساختگي است

رحمان بار دیگر رئیس‌جمهور تاجیکستان شد!

گروه بين‌الملل: امام علی رحمان بار دیگر به عنوان رئیس‌جمهوری تاجیکستان انتخاب شد تا سکان هدایت این کشور را برای هفت سال دیگر در اختیار بگیرد.
رحمان بار دیگر رئیس‌جمهور تاجیکستان شد!
کمیته انتخاباتی مرکزی تاجیکستان اعلام کرد که امام علی رحمان، رئیس‌جمهوری تاجیکستان با کسب 83.1 درصد از آراء پس از شمارش آراء برای هفت سال دیگر به ریاست جمهوری تاجیکستان انتخاب شد. بنا به اعلام کميته انتخاباتی مرکزی تاجیکستان 86.6 درصد از مردم تاجیکستان در این رای‌گیری شرکت کردند. پنج کاندیدایی که با رحمان رقابت می‌کردند حتی در داخل کشور نیز شناخته شده نیستند و شانسی برای پیروزی ندارند. رحمان در انتخابات سال 2006 توانسته بود 79 درصد از آراء را به خود اختصاص دهد. اغلب مخالفان، انتخابات را فرمايشي و مغاير بديهي‌ترين اصول انتخاباتي دانسته و از شركت در آن سرباز زده‌اند. آنها مي‌گويند همه آمار و ارقام در باره ميزان مشاركت و آرا ساختگي هيات حاكمه است.

۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۶:۱۰
چه بر سر سرزمین پارس آمده؟؟؟؟ (164782)
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۳:۳۷
نسخه جدید دیکتاتورهایی چون لنین و استالین ! چرا حکومت ما باید به این دیکتاتورها باج بده ؟! قابل توجه دوستانی که مخالف رابطه با آمریکا هستند ، این هم یکی دبگر از خیانتهای روسبه بر علیه ایران ، جداکردن تکه بزرگی از ایران زمین ، از سرزمین مادری . (165053)