به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۲۱۳۱۶

مبارزه «آقای تیتر» با بیماری "فراموشی"

گروه فرهنگي: در پی کسالت و خانه نشینی حسین قندی یکی از تاثیرگذارترین اساتید روزنامه نگاری کشور در 3 دهه گذشته، رضا سلیمانی به نمایندگی از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با وی در منزل ایشان دیدار و احوال پرسی کرد.
مبارزه «آقای تیتر» با بیماری "فراموشی"
مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار صمیمانه ، ضمن ابلاغ سلام آیت الله هاشمی رفسنجانی به آقای قندی و آرزوی سلامتی برای ایشان، از نزدیک در جریان روند بیماری، درمان و مشکلات پیش آمده برای استاد پیشکسوت روزنامه نگاری کشور قرار گرفت. خانواده استاد حسین قندی نیز در این دیدار ضمن تشکر فراوان از توجه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و آرزوی طول عمر با عزت برای ایشان، از کم توجهی سایر مسئولان گلایه کرده و ابراز امیدواری نمودند، عنایت آیت الله هاشمی رفسنجانی اندکی از آلام و مشکلات پیش آمده برای استاد و خانواده ایشان را بکاهد.

شایان ذکر است استاد حسین قندی متولد اسفند 1330 در سبزوار و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بین الملل از آمریکا است که از اوایل دهه 50 تا اوایل دهه90 قریب 40 سال فعالیت و تدریس روزنامه نگاری را در کارنامه خود دارد. وی علاوه بر سالها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه نگار شاغل در روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور، در حوزه خبر جراید کثیرالانتشار نظیر کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب و جام جم مسئولیت داشته و بخاطر تسلط و نوآوری‌های ویژه در این زمینه به «سلطان تیتر» شهرت پیدا کرد.

از استاد حسین قندی تألیفات متعددی چاپ و منتشر شده که کتب تخصصی «روزنامه نگاری نوین»، «مقاله نویسی در مطبوعات» «روزنامه نگاری تخصصی»و «تخیل در روزنامه نگاری» از مهم ترین آنهاست. استاد حسین قندی قریب 4 سال است که به دلیل ابتلاء به بیماری نادر مغزی «هزار علت»، حافظه خود را از دست داده و در کنار خانواده ضمن پیگیری درمان خود، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۴:۲۹
واقعا استاد هستند. کتاب هاي ايشان خدمت بزرگي به جامعه مطبوعاتي ايران کرد. اميدوارم حالشون بهتر بشه (169390)