به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۱۳۵۴۲

قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم در اصفهان تبریز و شیراز چقدر است

گروه کسب و کار: قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم نسبت به لوله پلی اتیلن نو بسیار مناسب تر است. در این میان عوامل بسیاری در قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم موثر هستند.
 لوله پلی اتیلن جزو آن دسته از محصولاتی است که بسیار پرکاربرد بوده و در سایزهای مختلف تولید می‌شود. یکی از مهمترین مسائلی که مشتریان در هنگام خرید این محصول در نظر می‌‌گیرند قیمت این لوله‌ها است.
به طور کلی قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم بسیار مناسب تر از لوله پلی اتیلن نو بوده و از طرفی اگر شما به عنوان خریدار به فروشگاه آبراه پایپ مراجعه کنید می‌توانید با کیفیت ‌ترین لوله را با قیمت استثنایی تهیه نمایید.

لوله پلی اتیلن چیست؟
لوله‌های پلی اتیلن جزو محصولات انعطاف پذیر بوده که از آن برای انتقال مایعات و گاز استفاده می‌شود. با وجود اینکه این لوله‌ها دارای مزایای بسیار متعددی است مشاهده شده که امروزه در سراسر جهان از آن استفاده می‌شود. در این بین باید توجه داشته باشید شرکت آبراه پایپ با کادر مجرب یکی از بزرگترین ارائه کننده‌های انواع لوله پلی اتیلن نو و دست دوم می‌باشد که شما می‌توانید از طریق این شرکت به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید‌. یکی از مهمترین فاکتور‌های محصولات نو و حتی دست دوم این فروشگاه تضمین کیفیت بوده که طبیعتاً برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است.



کاربرد لوله‌های پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن همان طور که از اسمش پیداست از جنس پلی اتیلن ساخته شده است و با وجود اینکه مزایای زیادی دارد در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود. نکته مهمی که در خصوص این لوله‌ها باید بدانید این است که در حال حاضر لوله‌های پلی اتیلن ایده آل ترین گزینه برای موارد مختلفی چون گازرسانی، انتقال آب، فاضلاب شهری و صنعتی، اطفای حریق و غیره می‌باشد. همچنین برای شبکه توزیع لوله لایروبی، پرورش ماهی، خطوط تهویه مطبوع و بسیاری از موارد دیگر نیز در کشاورزی استفاده می‌شود.
از طرفی باید بداند موارد استفاده از لوله‌های پلی اتیلن در کارخانجات شامل انتقال محصولات نفتی به خطوط آب سرد است. با وجود کاربردهای وسیع لوله‌های پلی اتیلن، شرکت آبراه پایپ در حال حاضر انواع اتصالات دست دوم را نیز ارائه کرده که طبیعتاً با وجود مناسب بودن قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم، بسیاری از افراد خریدار این نوع محصول هستند. توجه داشته باشید هنگامی که شما این لوله‌ها را از شرکت آبراه پایپ خریداری کنید اگرچه اقدام به خرید محصولات دست دوم نموده اید اما مطمئن باشید آنچه که به دست شما می‌رسد در کنار قیمت مناسبی که دارد، از کیفیت بالایی برخوردار بوده زیرا این شرکت تمامی محصولات خود را ضمانت می‌‌کند.

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن
همانطور که پیشتر هم ذکر شد یکی از مهمترین دلایل محبوبیت لوله‌های پلی اتیلن، مزایای متعدد آن است که در این بین می‌‌توان گفت طول عمر بالای این لوله‌ها یکی از مهمترین این مزایا بوده به طوری که تحقیقات اخیر نشان می‌دهد احتمالاً این لوله‌ها عمری نزدیک به ۱۰۰ سال داشته باشند.
همچنین این لوله‌ها در مقایسه با دیگر لوله‌های فولادی و بتنی وزن بسیار کمی داشته که این امر موجب شده است حمل و نقل و نصب و راه اندازی آن بسیار آسان باشد و بتوان در پروژه‌های مختلف از آن استفاده کرد. لوله‌های پلی اتیلن به گونه ای بوده که در دمای سرد آسیبی ندیده و همچنین می‌تواند تنش‌های دمایی را به خوبی تحمل کند و با وجود انعطاف پذیری بالایی که دارد، در انواع پروژه‌های صنعتی به راحتی می‌توان از این لوله‌ها استفاده نمود.
نکته دیگری که در خصوص مزایای لوله پلی اتیلن باید به آن توجه کنید مقاومت آن در برابر ضربه و فشار‌های بالا می‌باشد. از طرفی باید بدانید این لوله‌ها گزینه ای بسیار مناسب برای انتقال مواد شیمیایی و اسیدی هستند.



عوامل موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم
با وجود آن چه در خصوص مزایا و کاربردهای متعدد لوله‌های پلی اتیلن گفته شد، همانطور که می‌دانید در حال حاضر خرید و فروش لوله پلی اتیلن دست دوم در شهر‌های مختلف چون اصفهان، شیراز و تبریز نیز رونق چشمگیری پیدا کرده است. حال شاید سوال مهمی که برای شما پیش بیاید این است که قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم در شهرهای مختلف کشور همچون اصفهان، شیراز و تبریز چقدر می‌باشد.
در این خصوص باید بدانید یکی از مهمترین عواملی که بر قیمت این لوله‌ها تاثیر می‌گذارد مواد اولیه، قطر و فشار لوله است به طوری که این لوله‌ها از سایز‌های ۲۰ میلیمتر شروع شده و تا قطر ۲۴۰۰۰ میلیمتر نیز ادامه دارد که برای پروژه‌های بزرگ از لوله‌های با قطر بالاتر استفاده می‌‌شود. همچنین وزن فشار کاری این لوله‌ها می‌تواند دیگر گزینه ای باشد که نه تنها قیمت لوله پلی اتیلن نو بلکه قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم را مشخص می‌‌کند و طبیعتاً هر چه فشار کاری لوله بالاتر باشد قیمت لوله نیز افزایش پیدا می‌‌کند. از طرفی توجه داشته باشید طبیعتاً قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم مناسب تر بوده و افرادی که به دنبال خرید لوله پلی اتیلن با کیفیت و اما ارزان قیمت هستند می‌توانند این محصول را از آبراه پایپ خریداری کنند.

قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم در اصفهان، شیراز و تبریز
همانطور که گفته شد قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم در اصفهان، شیراز و تبریز کاملاً مقرون به صرفه تر از لوله‌های نو می‌باشد. اما توجه داشته باشید هنگامی که شما به آبراه پایپ مراجعه ‌کنید می‌توانید از مرکز اصلی و بزرگترین ارائه کننده محصولات، اقدام به خرید کرده و با این حال طبیعتاً تجربه خرید با قیمت مناسب برای شما به وجود خواهد آمد.

نحوه خرید لوله پلی اتیلن دست دوم
با وجود آن چه گفته شد در می‌یابیم که بهترین روش برای تهیه محصولات مختلف از جمله لوله پلی اتیلن دست دوم با قیمت مناسب، خرید این محصول از آبراه پایپ می‌باشد. حال برای خرید این لوله‌ها شما باید به مشاور فروش محصول مراجعه کرده و پس از سفارش آن، در کمترین زمان این لوله‌ها را در سراسر کشور تحویل بگیرید.
از طرفی باید بدانید قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم برای خریداران عمده نیز مقرون به صرفه تر بوده و برای این خریداران تخفیف در نظر گرفته می‌شود. از طرفی می‌توانید مناسب ترین قیمت لوله پلی اتیلن دست دوم را از این فروشگاه بخواهید چرا که محصول مورد نظر شما بدون واسطه عرضه می‌شود.