به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۲۱۳۸۴
بخاطر آموزش پزشکان آفریقایی

اعطای جایزه به یک جراح مغز ایرانی در آلمان

گروه علمي: جایزه امسال حلقه لایب نیتز به دکتر مجید سمیعی جراح مغز و اعصاب ايراني ساکن آلمان اختصاص يافت.
اعطای جایزه به یک جراح مغز ایرانی در آلمان
جایزه امسال حلقه لایب نیتز به دکتر مجید سمیعی جراح مغز و اعصاب ايراني ساکن آلمان تعلق گرفت. کلوب خبرنگاران‌ها نوفر سه روز پیش این جایزه را به خاطر تلاش دکتر سمیعی برای آموزش 100 پزشک آفریقایی با هزينه‌هاي شخصي خودش، به او داد. در مراسمي كه براي اهداي اين جايزه به پزشك ايراني‌الاصل برگزار شد صدها متخصص پزشكي از جمله دكتر گرهارد شرودر صدراعظم سابق آلمان حضور داشتند و از ايران نيز هياتي از سوي وزير بهداشت شركت و جايزه و لوح تقديري به اين پزشك نمونه اهدا كردند. گرهارد شرودر در اين مراسم ضمن تمجيد از پرفسور سميعي، او را انسان و دانشمندي بزرگ معرفي كرد كه قصد دارد دانش پزشكي‌اش را به همه انتقال دهد و براي اين كار ارزشمند مرز نمي‌شناسد و آفريقا كه از فقر پزشكي در رنج است را انتخاب كرده است.

۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۸:۵۵
با وجود دکتر سمیعی من به ایرانی بودنم افتخار میکنم. در ایران هم در حال ساخت یک کلینیک بزرگ هستند که پزشکان را آموزش خواهند داد. با آرزوی سلامتی برای ایشان . (169789)
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۹:۱۲
آفریقا عناصر علمی بسیار توانمند در دنیا دارد. گرسنگی در آفریقا ربطی به دارا بودن پزشک ندارد. استعمار و بردگی است که چنبره زده بر آفریقا!؟ (169794)
آزادوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۱:۰۲
يه روز يه زن رشتی ...

بچه ای رو به دنيا مياره و تربيت ميكنه كه با سختی و تلاش زياد درس ميخونه شاگرد اول ميشه بورسيه ميگيره ميره خارج ، كم كم ميشه بهترين جراح مغز و اعصاب دنيا ...
كسی كه جرج دبليو بوش رييس جمهور سابق آمريكا و گرهارد شرودر صدراعظم آلمان و خیلی از چهره های مشهور دنیا جراحياشونو به اون ميسپرن ...
كسی كه الان رييس جراحان مغزو اعصاب دنياست ...
پرفسور سميعی الان نه تنها افتخار گيلان كه افتخار همه ايرانيها تو دنياست (169835)