به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۲۱۴۳۹

معضلات زندانی شدن سرپرست خانواده

گروه جامعه: مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ با بیان این که پیشگیری از وقوع جرم یک وظیفه همگانی است، گفت: تمام سازمان‌ها و ادارات باید در زمینه پیشگیری از وقوع جرم برنامه‌ریزی داشته باشند. در این راستا قوه قضاییه مدیریت و نیروی انتظامی حفظ و امنیت این مقوله را بر عهده دارند.
معضلات زندانی شدن سرپرست خانواده
اصغر فتحی وجود زندان در هر منطقه و حوزه شهری در صورت غفلت را یک تهدید عنوان کرد و گفت: سعی شده این تهدید به یک فرصت تبدیل شود. وی، زندانی شدن سرپرست یک خانواده را تهدیدی برای اجتماع دانست و افزود: خانواده این فرد زندانی از حیث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دچار چالش و بحران می‌شود که اگر در جهت پیشگیری از وقوع جرم موفق عمل شود، دیگر شاهد وقوع جرم و زندانی شدن افراد نخواهیم بود.

مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ گفت: یک مدیر مسلمان باید متدین، مطلع به قوانین و مقررات، مردم دوست و مقید به انجام واجبات دینی و ترک محرمات باشد. وی ادامه داد: راه‌اندازی دارالقرآن، توجه به ورزش و سلامت جسم زندانی و شرکت در تمام مسابقات استانی و کشوری، تحت پوشش قرار دادن 600 زندانی در نهضت سوادآموزی و 250 زندانی در هنرستان، ایجاد کارگاه‌های حرفه آموزی و ایجاد اشتغال از فعالیت‌های این مجتمع است.
مرجع : ايسنا