به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۲۱۴۴۲

بازی با رونالدو زندگی را برایم آسان‌تر می‌کند

گروه ورزشي: گرت بیل اعتراف کرد بازی در لالیگا در آغاز کار راحتی نبود اما بازی کردن در کنار "بهترین بازیکن جهان" به او کمک زیادی کرد.
بازی با رونالدو زندگی را برایم آسان‌تر می‌کند
بیل 24 ساله گفت که رونالدو نقش کلیدی برای رهایی او از مشکلاتش و راه پیدا کردن به ترکیب اصلی رئال‌مادرید داشته است. او گفت: وقتی آدم با بهترین بازیکن جهان بازی می‌کند، زندگی برایش راحت‌تر می‌شود. بازی کردن با او و سایر بازیکنان برایم بسیار مهم است و از تک تک دقایق بازی با آنها لذت ببرم. او گفت: به دلیل حضور نداشتن در تمرین‌ پیش فصل و جراحت‌های کوچک شروع آهسته‌ای داشته باشم اما حالا اوضاع خیلی بهتر شده و فکر می‌کنم که کاملا در تیم جا افتاده‌ام. همه اعضا در تیم به من کمک کردند و واقعا رفتار خوبی با من داشتند. از زندگی‌ام در مادرید لذت می‌برم.

بیل همان‌طور که خود را برای زندگی در مادرید آماده می‌کند، شروع به یادگیری زبان اسپانیایی کرده و به شوخی گفته که مدتی طول می‌کشد تا بتواند روان صحبت کند: وظیفه اصلی‌ام پیشرفت در فوتبال است و یادگیری زبان و ... در درجه دوم قرار دارد که کم‌کم آنها را هم یاد می‌گیرم. چند جلسه اسپانیایی خواندم و چند کلمه یاد گرفتم اما فکر می‌کنم یادگیری زبان کمی زمان بر باشد.
مرجع : ايسنا

cr 7
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۶:۲۴
کریس محشره ! (170103)
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۱۸:۳۸
کیریس رونالدو تکه خاصه اصلا یه چیزه دیگس بازیش عالیه هیچ کس به پاش نمیرسه (170225)