به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۱۶۰۳

انتخاب گودرزی نقطه عطفی در ورزش ایران

گروه ورزشی: پدر تربیت بدنی ایران و نخستین دکترای این حوزه با ابراز خشنودی از انتخاب دکتر محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، انتخاب او را نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران دانست.
انتخاب گودرزی نقطه عطفی در ورزش ایران
دکتر مهدی نمازی‌زاده در یادداشتی آورده است: در وهله‌ی اول به شخص ریاست جمهوری جناب آقای دکتر روحانی برای اعتمادی که به دانشگاهیان و اهالی متخصص در عرصه‌ی ورزش داشته‌اند تبریک می‌گویم و از ایشان تشکر می‌کنم. خوشحالم که پس از معرفی چندین وزیر پیشنهادی برای عرصه‌ی ورزش و جوانان، در نهایت جناب آقای دکتر گودرزی مورد توجه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و از مجلس برای این اعتماد و انتخاب تشکر و تمجید می‌کنم.

من به عنوان یکی از پیشکسوتان عرصه‌ی تربیت بدنی که 45 سال در بخش‌های مختلف سازمان تربیت بدنی، فدراسیون‌ها، کمیته ملی المپیک و ... فعالیت کرده‌ام قلبا احساس مسوولیت کردم تا از کلیه‌ی همکاران محترم در هیات‌های علمی و نهادهای مختلف که در حوزه‌ی ورزش مشغول فعالیت هستند برای کمک به دکتر گودرزی درخواست همکاری کنم. مطمئنا انتخاب ایشان به عنوان وزیر، نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران خواهد بود. امیدوارم در این فرصت به دست آمده از ظرفیت‌های بسیاری که در بعد انسان‌سازی، پرورش قهرمان و ... در عرصه‌ی ورزش وجود دارد نهایت استفاده را داشته باشیم.

امروز شخصی به عنوان وزیر انتخاب شد که خود دردآشنای عرصه‌ی ورزش است و با کوله‌باری از تجربه‌ی علمی و تجربی در این حیطه حضور پیدا کرده است. امیدوارم با اتکا به خداوند متعال و حمایت‌های مجلس محترم و دولت و تمامی همکارانمان در عرصه‌ی تربیت بدنی و افرادی که در حوزه‌ی ورزش نقش دارند بتوانیم صفحه‌ی جدیدی را در تاریخ ورزش ایران باز کنیم. در پایان برای جناب آقای دکتر گودرزی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به زودی شاهد تحولات جدی در عرصه‌ی ورزش باشیم.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۴۴
خبرگزاری فارس که میگه ایشون پیره !!!! (170952)
ایرانی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۳۰
بذار بگن به قول معروف اگه پیره میلرزه به صد جون میارزه (171067)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۵۲
برای آگاهی مردم بهتر است یک بیوگرافی کامل از ایشان آورده شود تا ملت بدانند که وزیر انتخابی در گذشته چه کسی بوده و چه عملکردی داشته است . (170962)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۹:۰۹
وزیر ورزش باید دایی انتخاب میشد
هم جوونه هم ورزشکار
مو هم داره
:))) (171232)