به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۲۲۴۰۰
مشاور نوبخت در امور مجلس خبر داد:

هيچ گروهي از دريافت يارانه حذف نمي‌شود

گروه اقتصادي: مشاور معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور در امور مجلس، با بيان اينکه دولت گذشته در مورد پرداخت يارانه نقدي به صورت منطقي اقدام نکرده است، گفت: نحوه حذف کار کار‌شناسي يارانه نقدي دهک‌هاي پردرآمد هنوز مشخص نيست و اين کار تحقيقاتي تکميل نشده است.
هيچ گروهي از دريافت يارانه حذف نمي‌شود
سيد کاظم دلخوش در گفت‌و‌گو با ايلنا، اظهار داشت: در حال حاضر تا قبل از اينکه کار کار‌شناسي نحوه حذف برخي از يارانه بگيران کامل نشده، هيچ گروهي را از دريافت يارانه حذف کرد.وي خاطرنشان کرد: هنوز تفکيک‌هاي لازم براي حذف برخي‌دهك‌ها انجام نشده و کار کار‌شناسي هم در حال انجام است، درواقع بحث حذف دهک‌ها را هم فقط مجلس اشاره کرده بود لذا تا پايان کار کار‌شناسي بايد يارانه‌ها را به همه پرداخت کنيم بدون اينکه به دهک‌ها ورود کنيم.

وي با اشاره به اشتباه دولت گذشته در خصوص نحوه پرداخت يارانه نقدي بيان داشت: يارانه‌ها از ابتدا به کل افراد جامعه پرداخت شد که اين امر شايد يکي از نقايصي بود که در ماده ۷ وجود داشت، در همه جاي دنيا يارانه براي کمک به افراد و قشر کم درآمد اختصاص مي‌يابد، افرادي که مشکل مالي ندارند و درآمدشان مطلوب است بهتر است که داوطلبانه از دريافت يارانه انصراف دهند. به گفته وي، نوبخت (معاون رئيس‌جمهور) و رئيس‌جمهور نيز تاکيد دارند که تا زماني که کار کار‌شناسي کاملا انجام نشده است، يارانه به روال فعلي و به تمام افراد جامعه پرداخت شود.

سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۸:۱۸
من رفتم سایت رفاهی داوطلبانه انصراف بدم اما نشد. اگه ممکنه انصراف داوطلبانه فعال گردد. باتشکر (175464)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۸:۴۴
برای چی انصراف . لااقل همین یک مقدار پول نفت رو بگیریم از بقیه اش که چیزی گیرمردم نمیاد (175486)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۹:۰۹
باید برای بچه های جدید بیش از سه بچه یارانه قطع یارانه پرداخت نشود تا بعضی از خانوده های کم سواد که فقط بچه اوردن را ( به دلایل و تعصبات مختلف ) بلدند سو استفاده نکنند و در اینده بیسوادها در کشور اکثریت نشوند (175503)
امیر حسین دلوی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۰:۵۱
جمعیت شیعه باید افزایش یابد
مردم برای امنیت و تمامیت کشور فرزند دار شوند (175554)
اعتدال ؟!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۰:۵۶
این سید کاظم دلخوش همونی نیست که اهل شماله و توی 4 سال گذشته بدترین اتهام ها را به میرحسین و کروبی و طرفدارانش زد ؟!!! (175557)