به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۵
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۲۳۰۳۵
تعجب علم‌الهدی از اظهارات فرهنگي روحاني

آمریکا سال‌هاست دور و بر ما پارس می‌کند!

گروه سياسي: امام جمعه مشهد گفت: آمریکا سال هاست دور و بر ما پارس می‌کند و جرات هیچ کاری را ندارد و الان احساس می‌کند شاید مذاکرات راه تازه‌ای برای اجرای شطینت‌هایش باز کند.
به گزارش مهر، آیت الله احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: دولت منتخب مردم یک برنامه ای را اجرا کرد و مقام معظم رهبری فرمودند اینان فرزندان انقلاب هستند، پس درست نیست ما وارد مباحث شویم و سیاه نمایی کنیم و مردم را نگران کنیم و از طرفی دولت هم نباید تمام راههای منتقدانه را ببندد البته منفی نگری نیز در این زمینه کار درستی نیست. اما واقعیت در این است که این مسئله پایان دشمنی آمریکا و صهیونیست با ما نیست، بلکه شروع دشمنی جدید است. آمریکا سال هاست دور و بر ما پارس می کند و جرات هیچ کاری را ندارد و الان احساس می کند شاید مذاکرات راه تازه ای برای اجرای شطینت هایش باز کند.

آیت الله علم الهدی افزود: ما برای این حرفهایمان دلایلی هم داریم، اینکه وقتی رژیم صهیونیستی از آمریکا گلایه می کند و رژیم صعودی به آمریکا می گوید چرا این کار را کردی، مسئولان آمریکا به آنها چه می گویند که خیالشان راحت می شود، آیا آمریکا آنها را نصیحت کرده یا برایشان قرآن خوانده که آنها آرام شده اند و یا به آنها گفته ما قصد داریم به شکل دیگری ایرانیان را سرکوب کنیم.

وی افزود: ملت ما باید آماده یک مقاومت قوی تری باشد، ما در مسئله هسته ای دیگر از این عقب تر نمی توانیم برویم. امام جمعه مشهد گفت: رهبری برای ما خط و مشی قرار داده اند و این درست نیست که عرصه را رها کنیم. مذاکره بستری است برای آمریکا که جور دیگری بر ما بتازد. وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای ناتوی فرهنگی به ما هشدار می دهند و دستگاه اجرایی نظام می خواهد در برابر ناتوی فرهنگی نظام در فرهنگ دخالت نکند، اگر در برابر ناهنجاریهای فرهنگی دستگاههای مرتبط کاری نکنند ناتوی فرهنگی به سراغ ما می آید. امام جمعه مشهد با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در ارائه گزارش 100 روزه دولت گفت: من تعجب می کنم مدیر اجرایی نظام بگوید، دولت در فرهنگ دخالت نمی کند.