به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۵۳۱۰۶

دولت‌روحاني در برخورد با افراطيون نجابت دارد

گروه سياسي: سخنگوی مجمع نیروهای خط امام(ره) با بیان اینکه تخریب دولت به وحدت ملی و بدنه کشور و نظام آسیب وارد می کند، گفت: همه موظف به مقابله با تخریب کنندگان هستیم.
دولت‌روحاني در برخورد با افراطيون نجابت دارد
حمید قزوینی افزود: گاهی فرد، اهداف اصلاحی دارد و می‌خواهد بنای موجود را اصلاح کرده و ضعف‌ها را برطرف کند اما گاهی برخی افراد تلاش می کنند بنای فعلی را از اساس از بین ببرند؛ بنابراین طبیعی است در هر حرکتی وقتی جریان تخریبی وارد می شود باید آن را کنترل کرد. وی ادامه داد: امروز در جامعه ما که برخی متاسفانه حرکت آب را بر مدار میل خود نمی‌بینند، تلاش می کنند به جای نقد تخریب کنند و طبیعی است که همه موظفند با این جریان مقابله کنند. قزوینی تصریح کرد: اولین آسیب تخریب در جامعه صدمه زدن به اخلاق عمومی است. فرد مخرب اهل تهمت و فعالیت‌های سلیقه‌ای است که این مسئله بشدت به افکار عمومی آسیب می‌زند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه گسترش فضای تخریب موجب گسترش فضای تهمت می‌شود، گفت: تخریب‌کنندگان به شدت فراقانونی عمل می‌کنند و این مساله می‌تواند موجب بسط اینگونه رفتارهای فراقانونی شود. به گفته وی، تخریب کنندگان باید بدانند که تخریب آنها لطمه زدن به یک فرد نیست بلکه به وحدت ملی و بدنه کشور و نظام آسیب وارد می‌کند. وی تصریح کرد: در دوران اصلاحات و در یکسال گذشته دولت تدبیر و امید، تخریب کنندگان هر برخوردی که دلخواهشان بود، انجام دادند و این دولت‌ها نجابت داشته و دارند اما در دولت احمدی‌نژاد اجازه انتقاد به کسی داده نمی‌شد و حتی ایشان تحمل انتقاد دو نماینده مجلس را نیز نداشت.

قزوینی با تاکید بر اینکه افکار عمومی بهترین قاضی است، گفت: تخریب کنندگان بهتر است به افکار عمومی مراجعه کنند تا متوجه نظر مردم شوند. این فعال سیاسی ادامه داد: در ماجرای استیضاح وزیر علوم نیزدیدیم که هزاران دانشجو، استاد و فرهیخته که اکثر آنها گرایش خاصی نیز نداشتند، چگونه به خوبی از وزیر علوم دفاع کردند. وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جامعه ما اظهارات غیر ارشناسی است که به عنوان نقد مطرح می‌کنند، گفت: اگر در نقد، حریم‌های قانونی، اخلاقی و شرعی را رعایت کنیم تا حدود زیادی می‌توانیم در بحث انتقاد و نقد پذیری پیشرفت کنیم.
مرجع : ايرنا