به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۲
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب : ۲۳۶۰۷

دیدار همسر روحانی با خانواده شهدا/تصاویر

گروه سياسي:​ همسر حجت‌الاسلام روحانی، رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای اقتدار، ضمن سپاسگذاری از خداوند به خاطر توفیق حضور در خدمت شریف​ترین انسان​ها در نخستین ماه​های خدمت دولت تدبیر و امید، یاد و خاطره پدر موشکی ایران و یارانشان را گرامی داشت.
 صاحبه عربی گفت: آنها در نزد خداوند درجه​ای والایی دارند و خداوند در سوره آل عمران قرآن کریم می​فرمایند که شهیدان خدا مرده نیستند بلکه زنده هستند و شهید مطهری هم در کتاب حماسه حسینی جایگاه و مقام شهدا را توصیف کرده و آنان را کسانی خوانده که خون خودشان را در راه بشر از دست دادند. وی با بیان این مطلب که شهدا جایگاه والایی دارند و کسی اندازه آنان به بشر خدمت نکرده است تصریح کرد: آنها چراغ راه بشریت اند، فرزندان و پدران و همسران شما در راه جهاد و خودکفایی این کشور به این مقام رسیده اند و شما باز ماندگان آنها هستید؛ از شما هم قدردانی می کنیم و از خدا ممنونیم که در ایام سالگرد این شهیدان معظم گرد هم آمدیم و شهدا چراغ های هدایتگر و روشنی هستند که در زندگی جریان دارند. همسر رئیس جمهور با اشاره به نهضت حسینی به عنوان بالاترین نهضت ها و برجستگی صبر حضرت زینب (س) ادامه داد: اینک از شما می خواهم که درغم عزیزانتان، زینب وار صبوری و بردباری کنید چرا که مادران و خواهران ستون خانواده ها هستند و درس زندگی را از حضرت فاطمه (س) آموختند که بهترین الگو برای زنان است.

وی ابراز کرد: شهدا و یارانشان در راه دفاع از کشور روز و شب نداشتند، آنان مدافعان رهبر انقلاب بودند که چراغ تابناک ایران اسلامی هستند؛ به این عزیزان افتخار می​کنیم و از آنها درس فداکاری می‌آموزیم و به بانوانی افتخار می‌کنیم که تربیت کننده مدیران شایسته فردا هستند. همسر دکتر روحانی ارواح شهیدان را هدایتگر جامعه و بازماندگان آنها را حامیان اصلی دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: در آخر سلام رئیس جمهور را به شما ابلاغ می کنم خدا نگهدارتان باشد؛ از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و راست قامتان که با خون خود درس سربلندی آموختند، التماس دعا دارم تا دولت تدبیر و امید بتواند به مردم ایران به نحو احسن کمک کند.




مرجع : تسنيم