به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۳۷۹۶
رييس‌جمهور: به وعده‌هایی که داده‌ایم عمل خواهیم کرد

در گزارش صدروزه، تنها 3-2 آمار دادم و اینقدر ناراحت شدند

گروه سياسي: پس از خاتمه سخنراني ريي‌جمهور، در جمع دانشگاهيان شهيدبهشتي تهران، برخی دانشجویان پرسش‌های خود را از رییس‌جمهور مطرح کردند. در ابتدای این بخش، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با بیان این‌که "فرهنگ اولویت اول ماست و احیای اخلاق در جامعه را مورد توجه داریم"، گفت: ما به همان وعده‌هایی که سر داده‌ایم عمل خواهیم کرد.
در گزارش صدروزه، تنها 3-2 آمار دادم و اینقدر ناراحت شدند
به گزارش ایسنا، در این لحظه دانشجویان فریاد زدند «فضای امنیتی نمی‌خواهیم» و روحانی در این باره خطاب به دانشجویان تاکید کرد: حتما کلیت این حرف را قبول داریم. ما می‌دانیم که پیشرفت علم و دانش و تحقیق در سایه «دور بین» و «دور باش» نمی‌شود. فضای علمی ما باید فضای آزادی باشد؛ چراکه در چنین فضایی فناوری و تولید علم بهتر حاصل می‌شود.

وی تاکید کرد که باید به آرمان‌ها، ارزش‌ها و اصول‌مان در چارچوب قانون اساسی احترام بگذاریم. در ادامه، از روحانی سوال شد که برای ترمیم جایگاه دانشجویان در این دولت چه اقداماتی انجام شده است؟ که وی پاسخ داد: من فکر می‌کنم همه تلاش دولت این بوده که فضای دانشگاه آرام باشد و تشکل‌های دانشجویی برای فعالیت خود آزاد باشند. تمام تلاش دولت این است که فضای دانشگاه را در اختیار خود دانشگاه قرار دهد و این نهاد توسط اساتید و هیات‌های علمی اداره شود و حتی وزرای محترم هماهنگ‌کننده بین دانشگاه هستند.
رییس‌جمهور با بیان این‌که بزرگترین نگرانی دولت برای سال‌های آینده مساله اشتغال دانشجویان است، گفت: علت این‌که ما بر بحث شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید داریم، همین بحث اشتغال آینده دانشجویان است. دانشجویان باید اتصال لازم را با بخش تولید و خدمات داشته باشند و همه اینها توجهات دولت به دانشگاه است.
پس از پایان سخنان روحانی، دانشجویان فریاد زدند «سوال انتخابی، نمی‌خواهیم».

همچنین پرسش دیگری از سوی دانشجویان توسط مجری برنامه از روحانی پرسیده شد مبنی بر این‌که "شما برای آگاه کردن مخالفان داخلی نسبت به بحث‌های سیاست خارجی چه کرده‌اید و چه روشی را در پیش گرفته‌اید؟" و رییس‌جمهور در این باره گفت: راه این موضوع بیان کردن مسائل برای مردم و تشریح مبانی و آثار آن است و در این کار فقط دولت مسئول نیست و همه صاحب‌نظران و اساتید باید واقعیت‌ها را به مردم بگویند و بر این موضوع تاکید کنند که این توافق اولیه که به دست آمده چه گره‌هایی را در جامعه باز می‌کند. ضمن این‌که ما همه حقوق مسلم و اصولی که حق مسلم این مردم است را مورد مراعات قرار می‌دهیم و در این چارچوب حرکت کرده و البته از خط قرمزها عبور نکرده و نخواهیم کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر می‌بینیم که عزت و احترام امروز ایران نسبت به سال‌های قبل در سطح جهان به مراتب بالاتر است. همچنین شما می‌بینید که شرایط جهانی برای فعالیت کارآفرینان ما در بخش‌های تولید و خدمات از دیروز مهیاتر است و همچنین می‌بینید که تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه‌ای از دیروز بیشتر شده است. وی با بیان این‌که صدای جمهوری اسلامی و چهره واقعی‌اش امروز به گونه‌ای به جهان معرفی می‌شود که اینگونه به مراتب برتر و بالاتر از ماه‌ها و سال‌های قبل است، گفت: اینها همه از آثار سیاست خارجی دولت تدبیر و امید است.

لزوم فراهم کردن فضا برای بازگشت نخبگان به کشور

حسن روحانی در ادامه در برابر این پرسش که "برای جلوگیری از خروج نخبگان از کشور چه اقدامی انجام داده‌اید؟"، گفت: آقای دکتر ستاری - معاون عملی رئیس‌جمهور - چندی پیش در شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش جامعی با آمار و ارقام در مورد اینکه چرا نخبگان از کشور خارج شده‌اند ارائه داده‌اند. رییس‌جمهور ادامه داد: خروج تعدادی از نخبگان از کشور می‌تواند قابل قبول باشد و در تمام دنیا نیز این وجود دارد ولی اگر از حدی تجاوز کند، باید علل و عوامل آن را بررسی کنیم. برخی از نخبگان فضا را برای کار و فعالیت خود در ایران مساعد نمی‌بینند و ما باید این فضا را فراهم کنیم و شرکت‌های دانش‌بنیان تقویت شوند و این خود می‌تواند بخشی از مسأله را حل کند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد جو احساس مسئولیت در دانشگاه‌ها و در بین دانشجویان، گفت: دانشگاه فقط علم و کار سیاسی نیست. در دانشگاه باید به اخلاق و فرهنگ نیز توجه کرد و آنها نیز توسعه پیدا کنند. در دانشگاه باید احساس مسئولیت نسبت به وطن و کشور به معنای واقعی تقویت شود. وی با بیان اینکه "برخی فضا را برای زندگی در آن طرف بهتر می‌دانند"، ادامه داد: ما باید این احساس مسئولیت را تقویت کنیم که این افراد با حس مسئولیتی که در آنها ایجاد می‌شود، ترجیح دهند با رفاه کمتر در کشور بمانند و فعالیت کنند یا اینکه به کشور برگردند.

در گزارش صدروزه، تنها دو - سه آمار گفتم و اینقدر ناراحت شدند
در ادامه، یکی از دانشجویان به رئیس‌جمهور گفت که "شما در گزارش صدروزه‌تان دولت قبلی را تخریب کردید". برخی از دانشجویان با هو کردن، به طرح این مسأله اعتراض کردند. رییس‌جمهور نیز گفت: من از ابتدا به مردم گفته بودم که بعد از 100 روز، دو مسأله را گزارش می‌دهم؛ اینکه چه دولتی را تحویل گرفتم (تشویق حضار) و اینکه در طول 100 روز چه اقدامات و تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی افزود: من در آن گزارش دو - سه تا آمار گفتم که اینقدر ناراحت شدند. (تشویق حضار). آماری که ارائه کردم مال رئیس‌جمهور نبود بلکه من آنها را از مرکز آمار نقل کردم و رئیس مرکز آمار هم عوض نشده و از قبل بوده است. یک آمار، خزانه داده بود که رئیس خزانه هم عوض نشده و مربوط به قبل است. (تشویق حضار). روحانی اضافه کرد: وقتی گفتم رشد اقتصادی ما منفی 5.8 درصد بوده، آیا کسی باید بدش بیاید؟ این آمار است.
تعدادی از دانشجویان فریاد زدند: روحانی متشکریم.

قضاوت کننده اصلی مردم هستند
رییس‌جمهور با بیان اینکه "من گفتم این دولت بدهی‌های بزرگی را جا گذاشته و فقط سه رقم را گفتم و بقیه را نگفتم"، گفت: اعلام کردم 74 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سیستم بانکی است، 55 هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران است و همچنین یک رقم 60 هزار میلیارد تومان از دیگر بدهی‌ها گفتم (تشویق دانشجویان) و بقیه را هنوز نگفتم. در آن گزارش گفتم 7.2 میلیون تن گندم باید بخریم؛ بگوییم نخریم؟! به مردم بگوییم نان نخورند؟! روحانی اضافه کرد: من به عنوان امین مردم باید مشکلات را بگویم‌.
دانشجویان ضمن تشویق روحانی، شعار «اصلاحات زنده باند، روحانی پاینده باد» سر دادند.
رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات دولت در زمینه‌های فرهنگی، ‌اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی نی زگفت: قضاوت کننده اصلی مردم هستند.

اگر بگوییم بودجه 93 را در موعد مقرر ارائه می‌دهیم، باز هم تخریب دولت قبل است؟!
روحانی با بیان اینکه دولت در طول این مدت که مسئولیت را بر عهده داشت بودجه سال 92 را اصلاح و سه ماه پیش ارائه کرد، گرچه هنوز به ما برنگشته است"، اظهار کرد: یکی از دلایلی که امروز عجله دارم که جمع شما را ترک کنم این است که باید امروز لایحه بودجه سال 93 را نهایی کنیم و قصد داریم برای اولین بار طبق قانون و بر اساس موعد مقرر لایحه بودجه را ارائه دهیم. (تشویق دانشجویان)

روحانی ادامه داد: اگر 15 آذر جمعه نبود، همان موقع لایحه بودجه تحویل می‌دادیم. ما از غروب 14 آذر ماه به مجلس گفتیم که آمادگی داریم لایحه بودجه 93 را تقدیم کنیم و خود آنها گفتند که اولین فرصت برای مجلس یکشنبه صبح است و ما هشت صبح فردا (یکشنبه) آماده‌ایم که بودجه را تحویل دهیم.
دانشجویان شعار دادند: روحانی متشکریم.

رئیس‌جمهور در پایان اظهار کرد: اینکه می‌گوییم می‌خواهیم لایحه بودجه سال 93 را 15 آذر و در موعد مقرر ارائه بدهیم هم نکند تخریب دولت قبل است؟! در پایان سخنان روحانی مجری برنامه اعلام کرد که سؤالات را دسته‌بندی خواهند کرد و در اختیار رئیس‌جمهور قرار خواهند داد. وی از رئیس‌جمهور خواست که در یک فرصت دیگر و در وقت بیشتری در نشست با دانشجویان شرکت کند. رئیس‌جمهور نیز گفت: جلسه آن‌قدر خوب و عالی بود که من را تشویق کرد که بار دیگر و هرچه زودتر در جمع دانشجویان حضور پیدا کنم.

روحانی در حالی که دانشجویان او را تشویق می‌کردند، سالن جلسه را ترک کرد.
در این مراسم، نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، وزرای علوم و بهداشت و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و همچنین تعدادی دیگر از مسئولان وزارت علوم و مسئولان دانشگاه شهید بهشتی حضور داشتند.

۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۰۵
اقای روحانی عزیز زنده باشی که هر وقت تصویر شما را میبینم وکلام گیرای شما را می شنوم روحم تازه می شود من یک جوان ایرانیم وبه وجود عزیزی چون تو افتخار می کنم (183399)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۴۹
بعد از کلی بد بیراه از بعضی تریبون ها علیه سران محصور اصلاحات و ... علیه وزیر افتخارآفرین امور خارجه این سخنان "دکتر روحانی" آبی سرد بر آتش دل های مردم است!

"قضاوت مردم معیار است" و یا "نکند از تحویل برنامه بودجه در موعد مقرر هم ناراحتند"! (183423)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۰۰
نقد کردن عملکرد دولت قبلی بسیار امر مبارکی است درصورتی که منصفانه وبه دور از اغراض سیاسی باشد ودرعین حال افرادخاصی که معرف حضور هستند وسابقه اداره کشور را هم داشتند واز بد روزگار کارنامه عملکرد نه چندان درخشانشان درحافظه تاریخ ثبت و محفوظ است درتفکر وبیانات جناب عالی اعمال نفوذ نکرده باشند! استنباط ما اینست که این همه هجمه انهم فقط به دولت قبلی ونادیده گرفتن مطلق خدمات ودست اوردهاش درواقع سرپوشی است برای کاستی های دولت فعلی وهم واکسنی مطمئن برای امراض اقتصادی وسیاسی پیش روی ومرتبط با همین دولت!! (183472)
سينا صفوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۱۲
دوست عزيز خدمات دولت قبلي نياز به ديده شدن ندارد!! استفاده از قوه بويايي بيشتر از بينايي كمك مي كند... (183724)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۰۶
میکلانژ اگر میخواست هم نمیتونست پیکره ادب رو مثل تو دربیاره. (183924)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۶
ولي محمود مي تونست، فقط ذوقش به اندازه سينا نبود! (184168)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۱۸
خيلي بامزه است شما دم از ادب مي زنيد (184211)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۰۳
که شما نه بویایی را دارید ونه بینایی... (184111)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۲۴
داش سينا
دمت گرم (184219)
مممممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۱۴
عزیزم گفتن واقعیت هم ناراحتی داره این همه شعار عدالت دادند مردم الحمدلله با پوست و استخوان نتیجه اش رو لمس کردند (183937)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۶:۴۷
امروز دانشگاه بهشتی ..... قفل 4 ساله شکست
در ابتدای مراسم سرود یار دبستانی توسط دانشجویان خوانده شد و به هنگام ورود روحانی شعار روحانی زنده باد خاتمی پاینده باد سر داده شد . دانشجويان بسیجی که در ردیف های جلو نشسته بودند شعار مرگ بر آمریکا سر دادند..... به هنگام سخنرانی دکتر روحانی شعار هایی از جمله روحانی مچکریم ، دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد . مرگ بر اسرائیل ، کیهان اسرائیل تسلیت تسلیت ، اصلاحات زنده باد روحانی پاینده باد سر داده شد. اما اوج کار زمانی بود که بعد از صحبت های رئیس جمهور مبنی بر اینکه من بر تمام وعده هایم ایستاده ام ، دانشجويان بسیجی شعار منافق فتنه گر اعدام باید گردد را سر دادند که با .... شعار یا حسین میرحسین رو به رو شدند . پس از آن شعار موسوی و کروبی آزاد باید گردد داده شد که واکنش روحانی لبخند بود .
بعد از اتمام جلسه دانشجویان در میدان اصلی دانشگاه تجمع کردند که در بین آنها پارچه های سبز و شال های سبز زیادی به چشم میخورد . از اصلی ترین شعار های دانشجویان می توان به شعار های " پیام ما روشنه حصر باید بشکنه " " یاحسین میر حسین " "روحانی زنده باد اصلاحات پاینده باد " اشاره کرد . روبروی دانشجویان سبز ، دانشجویان بسیجی بودند که شعار های مرگ بر آمریکا و حزب الله حزب الله سر دادند. بعد از یک ساعت با حضور نیروهای حراست شعار ها به پایان رسید (183603)
یک دانشجو که داره از حسودی می ترکه!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۱
خوش به حال بچه های دانشگاه شهید بهشتی، چه مهمانی اونا داشتن! ما چه مهمانی داشتیم!!! یکی از وزرای سابق احمدی نژاد!!!
امیدوارم این رییس افراطی ما هم زودتر عوض بشه تا ما هم نفس راحتی بکشیم. (183948)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۰۴
دروغ کنتور نداره ، واسه خودت بباف... (184113)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۶
ممنون ... هم دانشگاهی .البته ما ورودی 74 بودیم . سال آخر دانشجوییمون آقای خاتمی رییس جمهور شدن . چه شوری تو دانشگاه بر پا بود . یادش بخیر . (184131)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۸
مرد اخلاق و ادب،مرد صبور سیاست (184169)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۵۰
صبور،با ادب،متین،با اخلاق،مردمی:روحانی متشکریم (184173)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۱۰
از پیشنهاد منازره 4 روز گذشت...
شماها که انقدر به خودتون و افکار عمومی اطمینان دارین چرا مناظره نمیکینید تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد!
حالا هی بیایین آمار بدین کیه که دیگه باور کنه! (183400)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۵۱
مناظره نه منازره.
ضمنا اقای روحانی و معاونانشان پاسخ دادند و گفتند جامعه نیازمند ارامش است و با مناظره های اقای احمدی نژاد و امار های دروغین جامعه را به جنجال نمیکشند.
و گفتند مناظره کننده ها باید در یک سطح باشند اقای احمدی نژاد الان یک شهروند است و روحانی رییس قوه ی مجریه اینها در یک سطح نمیباشند. (183427)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۲۶
داداش بحث با اينا فايده نداره
تا ديروز جريان انحرافي بود حالا دوباره واسشون عزيز شده !!
محمود بياد با من مناظره كنه (183451)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۰۶
اگر جامعه نیاز به آرامش دارد؟ که دارد. پس بهتره که تمام حرکاتمون با ادعا مون جور در بیاد. نه اینکه ترس از کمکاری آینده رو با ارائه آمار گزینشی درمان کنیم و جامعه رو از آرامش دور کنیم بعدشم از ترس رو شدن حقیقت مناظره طفره بریم و ادعا کنبم جامعه نیاز به آرامش دارد.
فیلتر کردن نظرات هم..... (183625)
حسين تبريزي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۰۱
اين منازره از زر زدن ميآيد جدي نگيرين .
شما اين آمار رو با آمار قلابي اوس محمود اشتباه گرفتي اونا رو ملت قول نميكرد . (184110)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۲۲
نه داداش شهروند هم نیست . یک متهم است . (184141)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۵۳
رئیس جمهور ملت ایران وقت مصاحبه ندارند (183431)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۳۲
بهانه ای برای فرار (183499)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۰۸
مصاحبه که تا دلش میخواد انجام میده!!!! اون مناظره است عزیزم اونم نه وقت جرات مناظره نداره. (183627)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۰۲
کشتیش!!!! (183917)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۲۴
وقت مناظره ندارن ... (184146)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۵۳
هرچند بحث با شماها بي فايده است :
١- احمدي نژاد در انتخابات سال ٨٨ . . . به مذاكرات هسته اي روحاني نسبت داد . روحاني تقاضاي مناظره كرد . محموت طفره رفت
٢- محموي كه با اعلمي و خوش چهره و اصغرزاده و كرباسچي و زيدآبادي مناظره نمي كرد حالا چرا دوست داره با روحاني مناظره كنه ؟ معلومه كه چه خبره و چه هدفي داره
خيلي شجاعه بره تو جمع دانشجوها .خيلي جيگر داره بياد با من مناظره كنه
آدرس من : تهران - جواني كه هشت سال از عمرش را محمود به باد داد (183432)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۵۵
اتفاقاً اول درست گفتي واقعاً منازره درسته
چون بيشتر " زر" توشه
بهار سانسور نكن خير امواتت ! (183434)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۵۲
آي خنديدم ..... (183511)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۶:۱۵
شما که با ادبی (183559)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۰۳
کاش مینوشتی سانسور کن خیر امواتت!!!! تندیس ادب (183918)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۳
ای ول تو برو تو کار طنازی! بی نظیری!!! (183951)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۲۷
خیر امواتت رو خوب اومدی (184150)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۵۸
دو سه تا آمار داد آب ريخت تو خوابگاه مورچگان !
( فكر كردي ميخوام بگم آب ريخت اونجايي كه ميسوزه ؟! مگه ما مثل شماييم؟ )
دوسه تا آمار به اضافه تحقيق تفحص بخوربخور تامين اجتماعي بدجوري اعصاب محموديان را به هم ريخت (183436)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۵۹
مناظره دردی ازکسی درمان نمیکنه همدیگرم
محکوم کنن نه ارزانی میشه نه پیشرفت فقط مردم دیگه نبایدامارهاروباورکنن تاباچشمشون ندیدن (183437)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۵۹
شما باور نكن ! خوش باش (183438)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۰۸
راستی محمود چرا نرفت دادگاه از چی می ترسه؟؟؟ تا سیه روی شود هر که در او غش باشد... (183439)
7&8
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۱۳
تو که 8 سال در خواب زمستانی بودی، حالا هم برو بخواب بابا حال نداریم! (183444)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۲۲
برو بابا تو دیگه چی میگی ؟ نکنه تو هم کارت هدیه مبلغ بالا گرفتی !!! (183449)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۳۲
آهان! میخواستم همینو ثابت کنم که شماها یه جماعت ظاهر بین هستید که به جای توجه به متن فقط دنبال حاشیه اید! (183455)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۰۹
شما واقعا تو ایران زندگی نمیکنید نمی شنوید نمی بینید ای برادر دستت را از روی گوشت بردار بشنو وبا چشم عقل ببین (183481)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۴۵
منازره ؟! (183504)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۵:۳۳
گوش و هوش مردم نجیب ایران عاریه ای نیست که آنرا به مجادلات صدتا یک غاز بسپارند. (183529)
پریسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۶:۴۱
تو گوش نده در مورد خودت حرف بزن نه مردم ایران! (183597)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۶:۳۸
گزارش تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی, یک پاسخ کامل به ادعاهای فرد مدعی مناظره بود...!؟ (183595)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۳۹
بگم ، بگم ، نه نمی گم بعدا میگم (شعار دولت قبلی مگر غیر این بود؟ ) با این شعار مناظره یعنی یک تشنج دیگر به جامعه . ضمنا در 8 سال که مناظره ها یک طرفه بود و زمان داشتند چرا چیزی نگفتند. ضمنا بقول آقای روحانی ، رییس مرکز آمار که دست پخت دولت قبلیست . حالا قضاوت با شما و خوانندگان که این سیه روی بودن از آن کیست (183982)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۵۶
معلومه که نباید مناظره کرد. حتی دیدن و شنیدن صدای این آدم زخم دل مردمو تازه می کنه.
2- فکر کن یه آدم معمولی از یک استاد دانشگاه بخاد که باهاش مناظره کنه، ارزش این منازره!!! به قول شما چیه برای اون استاد، درحالیکه برای اون آدم هرچقدر هم بازنده باشه بازم اعتبار میاره. برای همین به محمود نه می گن. شان اقای روحانی برای مردم بیشتر از این حرفهاست که منازره کنه! (184104)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۶
ﻣﻨﻢ ﻭﻗﺖ ﻧﺪاﺭﻡ ﺑﺎ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﻣﻨﺎﻇﺮﻩ ﻛﻨﻢ, ﭼﻪ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﺷﻴﺦ ﺣﺴﻦ (184129)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۲۸
متاسفانه شعارزدگی در هر دو طرف هست. تندروهای آنطرفی که هیچ هشت سال خوردند و بردند و ... و خب الان نگران هستند. ولی تعجبم از این طرفه خرابی های هشت ساله را چندماهه می خواهند درست کنند که نمی شود بلکه خراب تر می شود و فقط نباید از دولت انتظار داشت و به آن ها فشار آورد هرکسی باید کار خودش را بکند همینکه دانشجوها امروز در مقابل تندروهای طرف دیگر ساکت نبودند یعنی نباید فقط منتظر دولت و ناجی بود. ولی شعاری که فقط آتش تندروها رو زیادتر بکنه و فقط برای عرض اندام خنکی دل خودمون باشه که بله ما هم یک شعاری دادیم نتیجه نداره و وضع بدتر میشه. واقعا چرا انتظارات بیش از حدی که فعلا امکانش نیست در جاهایی مطرح بکنیم که پتک بشه برای دولت. همین که رییس دولت شعار مرگ بر فتنه گر نمیده همین پیروزیه ادامه ش هم قدم به قدم. یادمون نره تندروها فقط خراب می کنن چه اینوری چه اونوری (183411)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۶
کیا دارن به این نظر منفی میدن؟!!! پایداری ها؟ اونها که آمارشون حتی تو سایت خودشون این همه بالا نیست !!! حتما بهاری های عزیز خوب نمی خونن مطلبو! (183957)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۲
این که طبیعیه !!!!برو پایین تر ببین یه روحانی متشکریم رو با منفی ترکوندن درست زیرش یه روحانی متشکری______م رو با مثبت!!!!!! (184166)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۳۱
زنده باد آقاي روحاني
نميشه و نبايد با اح م د ي ن ژ اد مماشات كرد .

چون ارسال نظرات پاي تصاوير كوهنوردي آقاي روحاني بسته شده اينجا نظر مي نويسم :
كوهنوردي آقاي روحاني در كنار حركت شايسته سركشي از خانواده شهدا و جانبازان جلوه هاي مردمي بودن ايشان است .
مردمي بودن به اين نيست كه دست پيرمردها و پيرزن ها رو ببوسي و آنها بعد كه انگشت هايشان را بشمارند ببينند كم شده . ( ياد كارتون رابين هود مي افتم كه پرنس جان خم مي شد دست مردم را مي بوسيد و به طرز زيركانه اي نگين انگشترشان را به دهان مي گرفت و مي دزديد چون دوست نداشت انگشتر مردم نگين داشته باشد . پرنس جان دست مردم را مي بوسيد اما نمي خواست " آقا " باشند .
پرنس جان دست مردم را مي بوسيد اما فقرشان را مي خواست .
روحاني عوام فريب نيست قدرش را بدانيم (183413)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۱۵
تحلیلتم مثل مثالته مجید جان پرنس جان دست مردم رو نمیبوسید و نگین انگشتر مردم رو بدزده. اون رابین هود بود که دست پرنس جان رو بوسید و نگین انگشترش رو دزدید. همه چیز روهمین طوری چپکی میبینی!!!!! (183644)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۳۸
طرفدار.......... از این بهتر؟؟ (184161)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۳۸
چرا صداو سیمای میلی قسمت پرسش وپاسخ را نشان نداد (183418)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۲۹
چون میترسن (183453)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۵۵
بابا چون میلی است دیگه میلش نمی خواد!!!! (183467)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۲:۵۲
من فقط طرفدلرایرانم ولی تاجایی که یادمه اقای روحانی گفتن هیچکس حق تخریب بقیه کاندیدهاودولتهای قبلی راندارداماخلافش مشاهده میشودنظرشماچیست؟ (183429)
م ح س ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۱۷
خب عزیزم آقای روحانی هنوزم قصد تخریب کسیو نداره انگار متنو خوب نخوندی!!!روحانی واقعیات و گفت تخریب نکرد اینکه شما واقعیاتو تخریب می دونید بحثش جداست که از . . . رییس جمهور قبلی آب می خوره (183489)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۱۶
گفتن بخشی از واقعیت یعنی تخریب. (183647)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۱۸
وقتی طرفدارهای دولت قبلی بوق و کرنا سر میدهند که 100روز چکار کردید و روز شمار گذاشتند باید آقای روحانی هم از خودش دفاع کند . . . (183490)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۲۲
طرفدارای دولت قبل گزارش صد روزه نخواستن. روحانی تو دوره تبلیغات قول داد صد روزه مملکت رو کن فیکون میکنه شد مطالبه مردم حالا دیده (البته همون موقع هم میدونست) نمیشه میگه تو صد روز گزارش میدم چی تحویل گرفتم تازه به اینم اکتفا نکرده و با فرار رو به جلو برای اینکه متهم به کم کاری نشه بخشی از واقعیت رو اونم بدون در نظر گرفتن شرایط میگه. (183650)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۸
برو مطالب بیان شده توسط دکتر روحانی را تو سایت ها پیدا کن یه دور گوش بده تا کمتر پرت و پلا بگی! (183963)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۶:۳۷
ایشون فقط امار دادن.شماها اسمشو گذاشتین تخریب!!!!
دکتر روحانی لطفا امارهارو از خودتون بگین یه جوری محمود اقا ناراحت نشن.
مثلا بگین ما گندم وارد نمیکنیم بلکه با توجه یه زحمات اقا محمود 9000000000000000 تن گندم صادر میکنیم. (183592)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۴۹
ایشون آمار دادن درست ولی به گفته خودشون فقط دو سه تاشو!!!! مثل اینکه از آمارهای آخر یک بازی فوتبال فقط تعداد اوت و کرنرها رو بگی. (184004)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۰۰
تخريب يعني عكس همسر كانديداي مقابل را نشان دهي و بگم بگم راه بيندازي ! (184023)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۱۸
روحانی متشکریم (183447)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۳۴
میشه بفرمایید این کامنت با کامنت پایین چه فرقی داره یکیشون غرق مثبته یکی غرق منفی؟؟؟؟ نکنه تو انتخابات هم همینطوری رای میدید؟؟؟ (184159)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۳۲
روحاني متشكري_____________________م (183454)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۹
بلد نیستـــــــــــــــــــــــــــــی نکن!!!!
shift+j رو بگیر مشکلت حل میشه!
آبروی طرفداران با سواد!!!! روحانی رو هم نبر !!!! (183912)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۳۲
بهارنيوز
چرا كامنت هاي جوندار عليه احمدي نژاد رو سانسور ميكني ؟!
يه سري به سايتهاي مشايي چي بزن كم مونده تو كامنتها به روحاني و خاتمي فحش ناموس بدن . اون موقع تو نجابت به خرج ميدي ؟! كسي نگفته فحش تاييد كن ولي كامنتهاي مودبانه ولي قاطع رو هم سانسور نكن جون هركي دوست داري !
من موندم تو چرا كامنت انتقادي از سانسور زن لخت توي قرعه كشي جام جهاني رو سانسور نمي كني ولي كامنت من عليه احمدي نژاد رو سانور ميكني؟ به خدا حيرونم تو كامنت هاي تندتر از كامنت من رو سانسور ميكني (183456)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۲۴
کامنتهای جون دار و غیر جوندار ما (طرفدارای احمدی نژاد) رو هم سانسور میکنه تو نگران نباش (183655)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۲
شما كامنت هاتون جعليه مثل آمار اوس محمود . (184123)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۵۵
روت ميشه به خودت بگي طرفدار احمدي نژاد ؟!
من اگر روي تو رو داشتم قسطنطنيه رو فتح مي كردم (184182)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۴۲
یادش بخیر 16 آذر سالهای قبل که رییس جمهور کشور ( احمدی نژاد) را به دانشگاه راه نمیدادند (183462)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۵۷
و این نشان دهنده مظلومیت احمدی نژاد بود.
مولا علی هم بسیار تنها بود. اصولا حق همیشه تنهاست (184252)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۳:۴۷
رئیس مرکز امار زمان خودتان گزارش داده فقط فرقش اینه که اجبارش نکردن اینو که من میگم رو بگو زنده باد روحانی خاتمی هاشمی موسوی کروبی (183465)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۱۵
من فقط توفکرم اینه که چطور درزمان کرباسچی مسائلی که اون اتهامات راعلیه شهرداری با ....گرفته بودند صداوسیما وروزنامه کیهان و...چنان باآب وتاب حرص وولع دردفاع ازبیت المال و..علیه اونها سخن پراکنی میکردن که ما یادمون نمی ره ولی الان توبخور بخوری که در تامین اجتماعی وجاهای دیگه دولت متبوعش رخ می ده اصلا به روش نمی اره انگار بیت المال معانی خاص داره واستفاده واختلاس ازطرف اونها حلاله (183487)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۲۹
اون موقع رییس صدا و سیما پاش گیر نبود!!! (183965)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۱۹
موفق باشی دکتر محبوب و اعتدالگرا (183491)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۱۹
مناظره وقتی خوبه که ماکیاولی نباشه. هدف وسیله رو توجیه نکنه. مخالفای اصلاحات دو دسته هستن: یا واقعا دچار توهم توطئه هستند و این مشکلشون تا حد بیماری پارانوئیا پیش رفته و به زمین و زمان شک دارن.یا کسانی هستند که از این وضعیت سود می برن و نونشون هم تو همینه. به قول معروف خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش به خواب زده رو هرگز نمیشه بیدار کرد. در دولت احمدی نژاد بیشتر از دسته دوم بودند (183492)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۲۶
روحانی قاطعیته در عین تدبیر و ارامش
واقعا خوشم اومد ولی عکس جدیدشو دیدین موهاش چقدر 100 روزه سفید شده یا سفید کردن!!
من نمیدونم چرا این جنتی و علم الهدی و احمد خاتمی پیر نمیشن .فقط باید خوبان 100 روزه پیر شن!
در هر صورت تفاوت دو رئیس دولت رو که از زمین تا آسمونه واقعا داریم میبینیم. یک جو انصاف اگر در راستی ها هم اگه باشه واقعا میفهمن اینو (183496)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۰:۳۱
احمدی نژاد زبون بسته هم بلافاصله قیافش عوض شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته با بوتاکس! (183969)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۳۰
سخن كه راست باشد خوب به دل مي نشيند. آقاي روحاني بزرگوار مردم خوب ميدانند چه مصيبتي را تحويل گرفته ايي . با شما هستيم خدا ياريت كند (183497)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۴۸
براستی اتش بیار معرکه مناظره کیست (183507)
مرتضی دانشجوی شهید بهشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۵۸
امروز من 8صبخ رفتم برای سخنرانی روحانی دیدم حراستی ها میگن جایی برای دانشجویان در داخل سالن نداریم....بلاخره دیدیم . . . از ساعت6صبح اومدن سالن رو پرکرده اند و نزاشتن مابریم تو ،چون نمیخواستن شعار های مردم به گوش جهانیان برسه....بخدا دیگه اینها شورشو درآورده اند (183512)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۵:۱۲
دکتر روحانی شهرستانها رو فراموش نکن. (183519)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۲۷
فراموش نكرده . مملكت بره به سمت بهتر شدن . شهرستانها هم منفعت مي بن (183659)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۲۷
باش تا بیاد!!! (183661)
دانشجوی مسلمان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۵:۴۱
جناب آقای دکتر روحانی عزیز (رئیس جمهور محبوب کشورم!) من بعنوان دانشجوی این مملکت از شما میخوام که نهاد های مردمی سپاه و بسیج را از انحصارگرایی حزبی اصولگرایان در آورده و این دو نهاد را بکمک معاونین و مشاورین امور نظامی تان فراجناحی اش کنید چون این نهاد ها به برکت خون پاک شهدا و با اهداف آزادی و آزادگی تشکیل شده و امروزه نباید بگذاریم این نهاد ها مورد انحصارگرایی حزبی قرار گیرد و موجب نارضایتی شهدا نشیم-اگر این کار را یعنی فراجناحی کردن نهاد های مردمی سپاه و بسیج انجام دهین یکی از بزرگترین کارهاست. (183533)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۶:۰۲
بسیج و بسیجی باید مطابق اساس و مرامش فراجناحی و منادی آزادی و آزادگی باشد!
"بسیجی واقعی همت بود و باکری" (183547)
دانشجوی مسلمان ایران دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۶:۳۸
فرا جناحی یعنی پر اصلاحطلب نماش بکنیم!!!!!؟؟؟ (183594)
دانشجوی پلی تکنیک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۰۵
شما برو اول معنی "فراجناحی" رو پیدا کن و بعدش این همقشری ات رو مورد استهزا قرار بده-بنظرم سخنرانی های جناب دکتر روحانی(ریاست محترم جمهور) گوش بدی میتوونی معنی این کلمه رو پیدا کنی-بنظر شخصی من فراجناحی یعنی دیدگاه حزبی نداشتن یعنی آزاده و آزادگی یعنی احترام به آزادی گرایشات سیاسی در چارچوب قانون اساسی یعنی .... // امیدوارم منظورم را گرفته باشی همقشری عزیز من (183620)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۰۸
ای کاش در کنار روحانی عزیز ملت خاتمی روح ملت بود.زنده باد جنبش ضد افراطی اصلاحات (183630)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۰۸
احمدی نژاد الان یک شهروند عادی جامعه است و اگر برای ادعاهایش مدرک و سندی دارد میتونه بده تو همین نشریه 9 دی رسایی جونش واسش چاپ کند (183631)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۷:۰۹
از آقای دکتر روحانی ممنونم،تو سیاست خارجی واقعا عالی بود ولی ازوقتی شنیدم که دکتر فرجی دانا سر روسای دانشگاهها با بعضی نمایندگان مجلس بخصوص رستانها معامله کرده خیلی ناراحت شدم،امیدوارم هر چه زودتر نسیم اصلاحات که همه منتظرش بودیم فضای دانشگاهها (از جمله دانشگاه هرمزگان)رو هم عطرآگین کنه (183632)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۸:۲۶
ناراحتی برای آن است که احمدی نژاد در چهارسال آخر شروع کرد به خالی بندی وشما در جهار ماه اول (183753)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۵
نه ناراحتی از اینه که تا 4 سال باید پشت سر معجزه هزاره سوم و همفکران مسیولیت ناپذیرش ماله کشی شود بلکه به سال84 برگردیم یعنی12 سال عقب گرد.شیر فهم شد (183904)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۱:۰۷
احمدي نژاد از همان اول طبل توخالي بود ! فقط با عوامفريبي كسب موقعيت كرد و البته بعضي از حمايتهاي .... و صداي اين طبل توخالي كه بسياري از ابتدا آنرا مي شنيدند و هشدار ميدادند ( مانند آقاي موسوي و كروبي ) در انتها آنچنان درامد كه حاميان اصولگرايش هم اور را طرد كردند و باعث شكست در انتخابات دانستند. (184035)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۱۹:۵۸
روحانی بدون مبارزه با باندهای فساد اقتصادی و سیاسی،توسعه همه جانبه سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و رفع انواع انحصار و بروز کردن قانون اساسی با خواسته های نسل جدید ملت موفق نخواهد شد (183910)
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۳:۲۲
منم موافقم
روحاني بدون افشاگري عليه محمود موفق نميشه (184215)
قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۶ ۲۲:۴۹
«تريهم ينظرون اليك و هم لا يبصرون» بقره.
"مى‏بينى كه به تو نگاه مى‏كنند، در حالى كه نمى‏بينند. يعنى چشم بصيرت ندارند كه حقّ را ببينند. "
متاسفانه کسانی که دم خوب شدن مذاکرات هسته می زدند حالا که می بینند به دست دولت آقای روحانی توفیق حاصل شده ، لال شده اند و باز از حال آشفته خود می گویند.
امروز عده ای با شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست " خواستند به آقای روحانی طعنه بزنند وآقای روحانی تا این جمله را تایید کرد و گفت غنی سازی هم حق مسلم ماست و همه دانشجویان او را تشویق کردند ؛ این عده که شعار داده بودند ؛ انگار روحانی تو دهنی مکمی به آنها زده باشد؛ بق کردند و خفه شدند.
آیا کف زدن به خاطر موفقیت های ایران عزیزمان این همه برایتان سخت است؟ (184172)