به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۲۴۳۶۲
مدیر بخش خاورمیانه کمپانی آل اشپورت:

مارادونا با 100 هزار دلار عکس هم نمی‌گیرد!

گروه ورزشی: مدیر بخش خاورمیانه کمپانی آل اشپورت تولید کننده البسه تیم ملی ایران در جام جهانی درباره مسائل اخیر مثل حضور مارادونا در مراسم رونمایی پیراهن تیم ایران، کیفیت لباس‌های ایران در جام جهانی و ... صحبت‌های کاملی انجام داد.
مارادونا با 100 هزار دلار عکس هم نمی‌گیرد!
وحيد جعفری در ابتدا گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها از قول من نوشته اند ما مارادونا را با 100 هزار دلار برای تماشای بازی ایران – ارژانتین مي‌آوریم و پیراهن تیم ایران را هم بر تنش خواهیم کرد که این مساله کذب محض است. اصلا مگر چنین چیزی امکان دارد؟ مگر مي‌شود اسطوره آرژانتین در بازی با تیم ملی کشورش پیراهن تیم دیگری را بپوشد؟

وی ادامه مي‌دهد: ما این مساله را در حد پیشنهاد به فدراسیون مطرح کردیم و قرار شد برای تحقق این برنامه مذاکره کنیم و اگر شرایط مهیا شد فدراسیون فوتبال ایران با ارسال دعوتنامه رسمی از ایشان دعوت به عمل خواهد آورد .البته باید متذکر شوم ما از ماردونا دعوت خواهیم کرد در مراسم رونمایی البسه تیم ملی ایران در جام جهانی حاضر شود نه بازی ایران با آرژانتین.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس هم قصد دارد مارادونا را برای مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس این باشگاه به تهران بیاورد که گفته شده این کار 500 هزار دلار هزینه در برخواهد داشت. جعفری مي‌گوید: حتی اگر با این قیمت هم قرار باشد مارادونا به تهران بیاید خیلی خوب است. ما چون ایشان را مي‌شناسیم و با هم ارتباط داریم در حد یک پیشنهاد این مساله را مطرح کردیم وگرنه مي‌دانیم مارادونا با 100 هزار دلار حاضر به عکس انداختن هم نیست!

وی در پاسخ به اینکه آیا هزینه‌هاي سفر احتمالی مارادونا را شما تامین مي‌کنید یا فدراسیون فوتبال مي‌گوید: اگر قرار باشد ایشان به تهران بیاید هزینه‌هایش را خودمان مي‌پردازیم. البته حتما از روابط مان استفاده مي‌کنیم تا از هزینه‌هاي این دعوت کم کنیم. شنیده‌ایم خود مارادونا هم به ایران علاقه زیادی دارد و دنبال این هستیم تا کمتر از آن چیزی که گفته مي‌شود را برای این سفر بپردازیم.

مدیر آل اشپورت در خصوص مراسم رونمایی از لباس‌هاي تیم ملی ایران در جام جهانی مي‌گوید: ما مي‌خواهیم مراسم رونمایی را قبل از 20 ژانویه در تهران برگزار کنیم چرا که فیفا روز 29 ژانویه خودش مراسم خاصی برای رونمایی از لباس‌هاي تیم‌هاي جام جهانی خواهد داشت. قرار است میهمانان ویژه‌ای از اهالی فوتبال و ورزش در این مراسم ویژه حضور داشنته باشند ضمن اینکه فدراسیون فوتبال هم هماهنگی‌هاي لازم را به عمل خواهد آورد تا از رجال سیاسی و وزیر یا معاونان وزیر ورزش در این مراسم حضور داشته باشند.

وی در خصوص طرح لباس تیم ملی و کیفیت این لباس‌ها توضیح مي‌دهد: رنگ لباس تلفیقی از رنگ پرچم کشورمان و سه رنگ سفید، سبز و قرمز خواهد بود و طرحش نیز یک طرح ویژه و زیبا خواهد بود تا نظر دوستداران تیم ملی را به خود جلب کند. همچنین قصد داریم با تعبیه هولوگرام‌هایی روی این لباس‌ها به دوستدارانی که مي‌خواهند لباس‌هاي اورجینال تیم ملی را تهیه کنند ارزش قائل شویم و آنها هم لباس اصلی تیم ملی را تهیه کنند.

وی ادامه مي‌دهد: از نظر کیفیت هم مطمئنا بهترین کیفیت روز لباس‌هاي دنیا را در این البسه به کار خواهیم برد. کیفیتی که فیفا هم باید تائیدش کند چرا که در تورنمنت‌هاي بزرگ فیفا کیفیت لباس‌ها را تائید مي‌کند. ما در این لباس‌ها از تکنولوژی کول مکس که تهویه هوا،جلوگیری از تعرق، نچسبیدن پیراهن به تن بازیکنان و جذب نکردن آب توسط پیراهن را در خود دارد استفاده خواهیم کرد و قرار است 20 دسامبر لباس هایمان را برای گرفتن تائیدیه به مقر فیفا بفرستیم. با این حال به تمام دوستداران فوتبال و هواداران تیم ملی نوید مي‌دهم لباس‌هاي تیم ملی ایران در جام جهانی یکی از بهترین لباس‌هاي جام جهانی 2014 خواهد بود.

جعفری در پاسخ به این سوال که چرا گفته مي‌شود فقط 5-4 تولیدی بزرگ لباس در دنیا مي‌توانند در جام جهانی حضور داشته باشند مي‌گوید: نه این مساله اصلا حقیقت ندارد.طبیعتا برندهای بزرگ به لحاظ قدرت مالی و اعتباری گوی رقابت را از بقیه ربوده اند و کار برای برندهای دیگر سخت شده است چون آنها در سطح بسیار بالایی رقابت مي‌کنند اما نکته جالب آنجاست که برندهای بزرگ هم معمولا با تیم‌هاي بزرگ کار مي‌کنند یا با تیم هایی قرارداد مي‌بندند که برایشان منافع مالی داشته باشد.مثلا اگر آدیداس برای تیمی چند میلیون دلار هزینه مي‌کند حداقل دو برابر آن را از طریق فروش لباس هایش به دست خواهد آورد.

مدیر آل اشپورت ادامه مي‌دهد: ما هم دست فدراسیون فوتبال را باز گذاشتیم تا با برندهای بزرگ مذاکره کند اما آنها یا جلو نیامدند یا اگر هم آمدند پیشنهادهای ما خیلی بهتر بود و فدراسیون هم ما را ترجیح داد. به خاطر قضیه کپی رایت برندهای بزرگ در کشور ما نمی توانند درآمدزایی داشته باشند ضمن اینکه آل اشپورت هم برند شناخته شده و بزرگی است. قدمت برند ما حتی از آدیداس هم بیشتر است و کلاس و پرستیژ خودش را در سطح دنیا دارد.طبیعی است که ما به لحاظ مالی نمی توانیم با آدیداس و نایکی رقابت کنیم اما از نظر کیفیت البسه مان اگر از آنها بالاتر نباشم پائین تر هم نیستیم.

جعفری در پایان درباره پکیج‌هاي هواداری و کالاهایی که در کنار البسه تیم ملی به هواداران فوتبال در ایران عرضه خواهد شد مي‌گوید: پکیج‌هاي هواداری هم کادویی است برای دوستداران تیم ملی ایران که شامل 7 مورد مي‌شود که کلاه ،شال،عکس بازیکنان،پرچم و ... را شامل مي‌شود. قرار است این کالاها هم با 80-70 درصد تخفیف در اختیار مشوقین تیم ملی در جام جهانی قرار بگیرد ضمن اینکه در مراسم رونمایی از البسه تیم ملی این کالاها را هم معرفی خواهیم کرد
مرجع : گل

۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۴۶
مگه چکار میکنه که بیشتر از این درمیاره؟ (186367)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۸:۵۲
تا ابله در جهان است - مفلس در نمی ماند! (186406)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۹:۴۸
آقا ما نخوايم مارادونا بياد بايد كي رو ببينيم، بره با دشداشه با همون ها عكس بگيره. (186414)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۲:۱۰
یعنی چی؟؟چرا اینقدر بزرگ میکنین این آدمارو؟؟ما نمیخواییم ایشون تشریف بیارن ایران!کلاسم میزاره!!!!مارو باش به کجا رسیدیم!دلشم بخواد بیاد ایران. (186460)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۱۵:۲۶
از کی تا حالا تیم های کشورای عربی و کشورای جنوب شرقی آسیا که همه از آدیداس و نایک استفاده میکنن تیم های مهمی اند ، که این آقا میگه اونا با ما کار نمیکنن؟؟؟؟ (186539)