به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۴۴۶۴
انتقاد مارادونا از رسانه‌هاي ايراني

مارادونا: لئو مسي از كريس رونالدو بهترست

گروه ورزشی: اسطوره فوتبال آرژانتين در واکنش به پذيرفتن پيشنهاد 100 هزار دلاري فدراسيون فوتبال ايران براي پوشيدن پيراهن اين تيم گفت که چنين سخناني شايعه محض است و او هيچ گاه پيراهن تيم ملي کشورش را به هيچ قيمتي نخواهد فروخت.
مارادونا: لئو مسي از كريس رونالدو بهترست
چند روز پيش رسانه‌هاي آرژانتيني از دعوت فدراسيون فوتبال ايران از مارادونا براي حضور در مراسم رونمايي از پيراهن تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 برزيل نوشتند.  روزنامه‌ "کلارين" آرژانتين نوشت: فدراسيون فوتبال ايران حاضر است براي حضور مارادونا در اين مراسم و پوشيدن پيراهن تيم ملي فوتبال ايران 100 هزار دلار به اسطوره فوتبال آرژانتين پرداخت کند. علاوه بر روزنامه‌ "کلاردين" چند روزنامه‌ انگليسي هم خبر پيشنهاد 100 هزار دلاري فدراسيون فوتبال ايران به مارادونا را منتشر کردند.

مارادونا در گفت و گويي که با روزنامه‌ "الإمارات اليوم" داشت به انتقاد از رسانه‌هاي ايراني پرداخت و پذيرفتن پيشنهاد 100 هزار دلاري ايران را شايعه محض دانست. اسطوره فوتبال آرژانتين، گفت: بعضي از افراد با انتشار چنين سخناني مي‌خواهند شان و منزلتم را پايين آورند. غير ممکن است که پيراهن تيم ملي کشورم را به هر ‌قيمتي بفروشم‌. چنين خبرهايي دروغ محض است.

مارادونا در ادامه سخنان خود فاش کرد که مي خواسته به عنوان يکي از مهمان‌ها، در جام جهاني 2014 برزيل از او دعوت شود، اما درخواست او از سوي بلاتر ، رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) رد شد. او گفت: با ارسال نامه‌اي به بلاتر از او خواستم تا به عنوان يکي از مهمان‌هاي ويژه در جام جهاني 2014 برزيل حضور يابم، اما او دعوت من را رد کرد. بلاتر گفت:که هيچ دعوت خاصي براي جام جهاني 2014 برزيل وجود ندارد. کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي رئال مادريد، شانس زيادي براي کسب توپ طلاي فوتبال جهان در سال 2013 دارد. پس از اختلاف او با بلاتر خبرهايي درباره احتمال حضور نيافتنش در مراسم "توپ طلا" به گوش مي‌رسد. اسطوره فوتبال آرژانتين که يکي از گزينه‌هاي جانشيني وياش بواش در نيمکت تاتنهام به شمار مي‌آيد در واکنش به احتمال حضور نيافتن رونالدو در مراسم "توپ طلا"، گفت: رونالدو آزاد است آن گونه که مي‌خواهد تصميم بگيرد. اگر او دوست ندارد در مراسم توپ طلا شرکت کند، بايد به نظر او احترام گذاشت. مارادونا درباره اين سوال که مسي بهتر است يا رونالدو؟ به حمايت از هموطن خود پرداخت و گفت: با وجود احترام زياد به رونالدو بايد بگويم که از نظر من مسي بهترين است.
مرجع : ایسنا

میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۲ ۱۲:۱۱
بابا این خودشم تعادل روحی نداره
بخاطر پول هرکاری میکنه بعد میاد اینطوری میگه
بهترین بازیکن بودی که بودی چرا اینطوری حرف میزنی
شأن و منزلتت با پوشیدن پیراهن ایران پائین نمیاد
البته ایشون بی تقصیره حماقت از کفاشیانه که همچین پیشنهاد احمقانه ای به ایشون داده
ایشون بهتر بود 100 هزار دلارو به چندتا بازیکن پیشکسوت و بازیگر پیشکسوت میداد تا میرفتن برزیل
متأسفانه هیچی سرجاش نیست
وقتی لیسانس مامائی میره تو بانک استخدام میشه کفاشیان هم رئیس فدراسیون فوتبال میشه (186720)