به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۱
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۲۵۷۴۳

واکنش كاربران دیلی‌میل به تغییر پوشش لیما

گروه ورزشی: داستان فرناندا لیما و تلویزیون ایران سوژه جالبی برای شوخی های کاربران سایت دیلی‌میل شده است.
واکنش كاربران دیلی‌میل به تغییر پوشش لیما
فرناندا لیما همان مدل برزیلی است که پوشش منشوری اش! در مراسم قرعه کشی جام جهانی باعث شد که بینندگان شبکه سه نتواند قرعه‌کشی جام جهانی را به راحتی تماشا کنند و اعتراض خود را در صفحه فیس بوک این مدل 36 ساله نشان دادند. لیما که مجری مراسم توپ طلای فیفا هست حالا می‌خواهد به خاطر ایرانی‌ها از لباس پوشیده تری استفاده کند. کاربران سایت دیلی‌میل انگلیس که منبع این خبر بوده است واکنش‌های متفاوتی نسبت به این موضوع داشته اند. خیلی‌ها با شوخی و خنده از کنار ماجرا رد شده اند اما در میان کامنت‌ها می‌توان به نکته‌های جالبی رسید.

یکی از کاربران این سایت گفته اگر ایرانی‌ها با نشان دادن بعضی از تصاویر مشکل دارند بهتر است اصلا مراسم‌های اینچنینی را نگاه نکنند به خصوص آنکه فوتبال ایران در سطح بین المللی هم نیست. کاربر دیگری که ایرانی به نظر می‌رسید مدعی شده در دوره قبلی جام جهانی لباس چارلیز ترون بازیگر سرشناس هالیوود، در مراسم قرعه کشی جام جهانی هیچ اعتراضی را در پی نداشت چون او از لباس پوشیده‌ای استفاده کرده بود. این وسط نظر یکی از کاربران بسیار جالب است. او نوشته: ممکن است ایران حالا برنده شده باشد اما تلویزیون این کشور هنگام جام جهانی و حضور تماشاگران زن برزیلی در استادیوم‌ها چه کار خواهد کرد؟

۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۶:۱۸
معلومه همون کاری که با والیبال ایران و ایتالیا کردن ضرغام تی وی راحت حرکات اسلوموشنش رو پخش کنه ما هم از کانالای ماهواره بازی با کیفیت اچ دی و بدون سانسور میبینیم همه چیزم به خوبی و خوشی تموم میشه (191488)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۶:۲۳
صد رحمت به کره شمالی!! (191492)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۶:۵۱
به ما چه مربوطه که کی چی میپوشه مگه خانم لیما یا دیگران به ما میگویند که چرا تو ایران اینقدر آمار تجاوز زیاده؟ هروقت ما خودمونو اصلاح کردیم آنوقت حق داریم از دیگران هم انتقاد کنیم. (191508)
هیراد
United States
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۱۶
این تصمیم بدترین اتفاقی بود که میتونست بیفته. یعنی عملا حس پیروزی رو به اون افرادی که اون کار کثیف رو کرده بودند داد و حالا دیگه باید منتظر باشیم سر هر مسئله کوچکی این دست اتفاقات تکرار شن.
کلا خودمون رو مسخره عام و خاص کردیم. نمیدونم چه علاقه ای داریم که به جهانیان ثابت کنیم که احترام گذاشتن به ما بزرگترین اشتباه ممکنه! بعد هم وقتی یه حرف ضد ایرانی میشنویم میگیم ایران ستیزی میکنن. (191557)
سعید یاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۵۳
ضرغامی مرد روزهای سخت ههههههههههههههههههههههههههههههههه (191571)