به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۰ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۶۴۸۹

مدل‌جدید‌گوشی‌های‌ال‌جی با قابلیتKnock

گروه فناوری: ابزار Knock نخستین بار برای گوشی هوشمند LG G2 عرضه شد تا کاربر با دو بار ضربه زدن به نمایشگر بتواند امکان خاموش/ روشن کردن گوشی را در اختیار داشته باشد.
مدل‌جدید‌گوشی‌های‌ال‌جی با قابلیتKnock
شرکت ال‌جی اعلام کرد از این پس قابلیت Knock را که پیش‌تر با نام KnockON شناخته می‌شد به عنوان یک استاندارد ثابت در غالب گوشی‌های جدید خود مورد استفاده قرار می‌دهد. بر همین اساس سری گوشی‌های هوشمند L Series II ال‌جی در سراسر جهان با دریافت برنامه به‌روزرسان Maintenance Release از نخستین روز ژانویه 2014 قابلیت کاربردی Knock را در اختیار می‌گیرند. ابزار Knock نخستین بار برای گوشی هوشمند LG G2 عرضه شد تا کاربر با دو بار ضربه زدن به نمایشگر بتواند امکان خاموش/روشن کردن گوشی را در اختیار داشته باشد.

در این گوشی کلید سخت‌افزاری خاموش/روشن در قسمت پشت و در کنار لنز دوربین تعبیه شده است. قابلیت Knock همچنین برای نخستین بار در رایانه لوحی LG G Pad 8.3 مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن گوشی منحنی G Flex که مانند G2 کلیدهای سخت‌افزاری کمتری را شامل می‌شد،‌ به این توانمندی مجهز شد. شرکت ال‌جی اعلام کرد که عکس‌العمل مخاطبان آن نسبت به این قابلیت جدید مثبت بوده است و بنابراین سری گوشی‌های هوشمند L Series II به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا این امکان را شامل شوند.