به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۲
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۲۷۷۹۸

30 سایت جریان انحرافی در راه است!

گروه سياسي: سايت اصولگراي مشرق نوشت: در جلسه سران جریان انحرافی نسبت به ضعف رسانه ای این گروه اظهار نگرانی شده است و حاضران مصوب کردند با اختصاص بودجه قابل توجه، ظرف روزهای آینده حداقل 30 سایت جدید را راه اندازی نمایند. در هفته های اخیر چند سایت وابسته به این جریان به علت توهین به مسوولان کشوری، دروغ پراکنی و اتهام زنی فیلتر شدند. در این جلسه مصوب شد(ع-د) مسوولیت راه اندازی و مدیریت سایت‌های جدیدالولاده را برعهده بگیرد.

گفتني اينكه، در حال حاضر يكي از شاخص ترين سايت‌‌هاي اين جريان، كه در بين محافل مطبوعاتي به دروغگونيوز معروف شده، عمدتا اخباري از اتاق خواب!! برخي فعالان سياسي_ اجتماعي و هنري را منتشر مي‌كند كه بسيار شنيع هستند و معلوم نيست به چه دليل توسط مسئولان با آن برخوردي قانوني صورت نمي‌گيرد. براي مثال اين سايت چند روز پيش خبر داده بود كه يك فعال سياسي-رسانه‌اي منتقد، در حاليكه مي‌خواست به دخترش تجاوز كند! توسط همسرش از اقدامش ممانعت به عمل آمد. در كنار اين اتهام‌زني ركيك، عكس فرد مورد نظر و دخترش هم منتشر شده بود! همين سايت دو هفته پيش هم خبري از يك روحاني تندرو منتشر كرد كه گويا گفته «شخصا حاضر است طناب دار به گردن آقايان موسوي و كروبي، بياندازد» اما آش آنقدر شور بود كه حتي صداي آن روحاني هم درآمد، لذا فرداي انتشار اين مصاحبه، با حذف صفحه آن از سايت، در توضيحي دو خطي نوشتند: ببخشيد، اين مصاحبه خبرنگار ما واقعيت نداشت! و از فرد مصاحبه شونده هم پوزش خواست!

در باره پيشينه مدير اين سايت وابسته به جريان انحرافي، امروز سايت اصلاح‌طلب «انصاف» نوشت: مدیر مسوول سایت ...که اخیراً انتشار اخبار کذب و غیر اخلاقی علیه اصلاح‌طلبان را آغاز کرده است، در دوره احمدی‌نژاد نیز به دلیل توهین به مسوولین منتقد احمدی‌نژاد به 4 ماه حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق محکوم شده بود.
 ...همچنین دو قرار مجرمیت در مورد ایجاد سامانه پیامکی «زنده باد بهار» در حمایت از جریان انحرافي و همچنین شکایت فائژه هاشمی در شعبه نهم دادسرا به دلیل انتشار اخبار کذب ...صادر شده است. مدیر مسوول این سایت هتاک از خبرنگاری در ایرنا، با نوشتن کتاب معمای مشایی به سردبیری سایت‌های خبری حقیقت‌نیوز و پیام خرداد رسید و پس از آن هم به دلیل حمایت اسفندیار رحیم مشایی به سردبیری روزنامه شهروند متعلق به سازمان هلال احمر ارتقا یافت.