به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۲۹۳۸۳

اتهام زني وطن امروز به شيوه احمدي نژاد

گروه سياسي- رسانه‌ها: روزنامه وطن امروز كه متعلق به مهرداد بذرباش عضو جبهه پايداري و از حاميان افراطي احمدي‌نژاد است در يادداشتي اتهامي عجيب را متوجه روزنامه‌ها مطرح كرد. اين روزنامه كه دوشنبه گذشته نيز در روز اول اجراي توافق ژنو صفحه اول خود را سياه چاپ كرده بود و تيتر هلوكاست هسته اي را انتخاب كرده بود، نوشت:
اتهام زني وطن امروز به شيوه احمدي نژاد

در این مملکت، روزنامه‌هایی هستند که رنگ لوگوی‌شان را با شال کاترین اشتون ست می‌کنند. عکسش هست، سندش هست. این روزنامه‌ها، مدعی‌اند طرفدار دولتند اما حتی در این ادعا هم دروغ می‌گویند و طرف ایرانی را به طرف غربی می‌فروشند. چیست نسبت این روزنامه‌ها با غرب، جز «لحمک لحمی و دمک دمی»؟! در این مملکت، روزنامه‌هایی هستند که مثلا حامی ظریفند اما رنگ لوگوی‌شان را با کراوات زمخت جان کری ست می‌کنند! در این مملکت، روزنامه‌هایی هستند که از همان زیر عبای دولت، به ما پز استقلال می‌دهند؛ «ما مستقلیم»! عکسش هست، سندش هست. در این مملکت، روزنامه‌های مستقل، آزاد و غیروابسته‌ای وجود دارند که هم از «توبره سعدآباد» می‌خورند، هم از «آخور کاخ سفید»! زنجیره‌ای‌ها دولتی نیستند؛ «سوپردولتی»اند! و از هر 2 دولت میز مذاکره ارتزاق می‌کنند اما خب! قلم به‌دستان درباری، هنگامی که تصویر وزیر امور خارجه خودمان و کاترین اشتون، عکس یک‌شان باشد، دولت اعتدال را به آمریکا و اروپا می‌فروشند و لوگوی خود را با رنگ پیراهن نماینده «1+5» ست می‌کنند. عکسش هست، سندش هست.

در این مملکت، روزنامه‌هایی هستند که لوگوی خود را با رنگ کت و شلوار جک استراو انگلیسی ست می‌کنند. عکسش هست، سندش هست. در این مملکت، روزنامه‌هایی هستند که حال قلمشان از هر نوع خشونت و ترور بهم می‌خورد اما رنگ لوگوی خود را با رنگ پرچم تروریست‌های سوریه ست می‌کنند! عکسش هست، سندش هست. در این مملکت، روزنامه‌هایی هستند که با افکار تند و رفتار ارتجاعی مرزبندی دارند اما در پرونده‌شان حتی «پیشنهاد برقراری رابطه میان جمهوری اسلامی و سلفی‌های طالبان» هم دیده می‌شود! عکسش هست، سندش هست. قلم زنجیره‌ای‌ها و شمشیر تکفیری‌ها، هر 2 از آبشخور غرب، ارتزاق می‌کنند، سر همین هم هست که هر 2 علیه «مقاومت» مقاومت می‌کنند، حزب‌الله را می‌زنند، هسته‌ای ایران را برنمی‌تابند، دوست را به نفع دشمن کنار می‌زنند، بر مردمسالاری دینی می‌شورند و علی‌الدوام ماحصل کارشان، سود رساندن به آمریکا و اسرائیل است. ندیدید زنجیره‌ای‌ها همراه «العربیه» و «بی‌بی‌سی» چگونه جشن گرفتند تعلیق هسته‌ای را؟! جوزالم‌پست‌های وطنی و معاریوهای داخل، بهترین روز دی‌ماهشان، سی‌ام دی است، این روز بی‌رنگ و بی‌رمق، ما اما در «وطن امروز»، رنگ لوگوی خود را در آن روز، با رنگ مردمک چشم علیرضا احمدی‌روشن ست کردیم. با همان قلم مشکی نقاشی آرمیتا که «پری» کشیده بود. مگر بعضی‌ها شعار نمی‌دادند که ما برای آزادی رنگ‌ها آمده‌ایم؟! مگر «انقلاب رنگ‌ها» جزو شعارشان نبود؟! اینک چه بر ایشان آمده که رنگ شال و پیراهن اشتون، رنگ کراوات اوباما و رنگ تروریست‌های وحشی را تحمل می‌کنند اما رنگ مردمک چشم ایتام شهدای هسته‌ای، چشمشان را می‌زند؟!

 


افشين
United States
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۳۹
بعضي ها هستن كه شكمشان را با مديرعاملي سايپا گنده كردن! عكسش هست سندش هست!!! (201136)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۸:۴۲
دمت گرم زدی تو خال. شیرت حلالت (201224)
کودک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۲۲:۳۲
بذر پاش ها و رسایی ها, یادآور نابسامانی ها و نارسایی ها...!؟ پس تلاش می کنیم برای رفع این نابسامانیها و نارسایی ها در انتخابات مجلس...!؟ (201299)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۴۱
این مقاله اس یا یک مشت افکار مالیخولیایی؟؟؟؟ (201137)
انقلابی 57
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۴۲
همه می دانند که امثال بذر پاش که مدرک دکترای تقلبی اش برای همه مشخص شده است نه دغدغه ایران را دارد نه دلش برای اسلام می سوزد ونه برای شهدا و خانواده شهدا ارزش قائل است و نه حتی مردم را قبول دارد . کسی است که نه انقلاب را درک کرده و نه پرونده مشخصی دارد . او تنها به فکر خود ، جیب خود ، جناح خود و دارودسته اش می باشد . و شما هم نباید اصلأ اینچنین اشخاصی را مطرح کنید . (201138)
قنادها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۴۲
بهار نيوز
ازمن مي شنوي نويسنده اين اباطيل رو جدي نگير
وطن امروز رو جدي نگير
بذار راحت باشن (201139)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۴۸
اختلاس هم تو این مملکت شد.
عکسش هست ،سندش هست ..... (201142)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۵۲
بعضی ها هستند نون به نرخ روز می خرند.عکسش هست، سندش هست. بعضی ها هستند مردم گشنه هم بخوابند ،سمت و میز خود رو رها نمی کنند.عکسش هست، سندش هست.بعضی ها به اسم نمایندی مردم هستند ودر عمل فکر و سیاست تعدادی همفکر. عکسش هست، سندش هست.بازم بگم.بگم... (201145)
سيدمصطفي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۵۸
روي حرف هاي روزنامه اين نماينده مجلس جوان تامل كنيد. فقط اون مردمك چشم علي رضا احمدي روشن را اشتباه گرفته است. فكر مي كنم روزنامه اش را با مردمك چشم هاي بابك زنجاني ست كرده بود كه حالا ديگر دستش كوتاه شده است. (201147)
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۰۰
من کاری به مواضع سیاسی آقای بذرپاش ندارم اما انصاف مقاله ی خوبی بود و حرف دل خیلی از مردم (البته نه از دسته ی ثروتمند و مرفه بی دردش) همین است.
به راستی چه دادیم و چه گرفتیم؟!
کاش میشد همه ی وطن دوستان واقعی(از هر سلیقه ی سیاسی) درباره منافع ملی کشورشان با هیچ کس مسامحه نکنند و حداقل از این جهت شبیه آمریکاییها باشیم که به قول آقای هاوارد گوردون :"اصولا در ذات ما آمریکایی‌هاست که هیچ کس را بیهوده تشویق نکنیم" و منافع ملی معیار اصلی آنهاست در این باره...
به امید نزدیکی بیشتر همه ی ایرانیان... (201148)
امیر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۰۶
عاغای زاپاس المشایی! اون موقع که میخواستی در 28 سالگی مدیرعاملی سایپا رو بگیری رنگ لباست رو با مردمک چشم کیا ست کرده بودی؟

سوء استفاده از خون شهدا در این افراد نهادینه شده!

راستی تیتر امروز روزنامشو دیدید؟ چنان درشت و قرمز زده "تهدید به حمله" که انگار برای اولین بار در این 35 سال آمریکا از گزینه نظامی علیه ایران حرف زده و جنگنده هاش تو راه تهرانن! بعضیا تیتر روزنامشون رو دقیقا در راستای اهداف آمریکا برای ترسوندن ملت و ایجاد رعب و وحشت و ناامیدی در بین مردم انتخاب میکنن. عکسش هست سندش هست. (201149)
تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۱۰
مردم دیگر به امثال این آدم مجال حضور در مجلس را نخواهند داد تا با پول بیت المال گردن کلفت کنند و جلوی خواست مردم بایستند... (201152)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۱۹
شما که تکلیفت معلومه فقط دلم به حال اون آدمایی میسوزه که حرفای پوپولیستی و البته سرشار از مکر و حیله امثال شما رو باور دارند. (201155)
فاطما
United States
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۲۸
شما که دوست اسراییل و هم مرام ایشان هستید از این که به امید خدا مساله هسته ای حل میشود از ناراحتی شب و روز ندارید (201162)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۴۲
در این مملکت روزنامه‌هایی مثل وطن امروز هستند که آزادانه انتخاب 18 میلیون ایرانی را به باد تهمت و ناسزا می‌گیرند، رییس جمهور سابق، سید محمد خاتمی، منتخب حداقل 22 میلیون ایرانی را مزدور و وطن‌فروش می‌خوانند، نخست‌وزیر امام (ره) را فتنه‌گر معرفی می‌کنند و بزرگترین دستاورد دیپلماتیک کشور را هلوکاست می‌خوانند و هیچ کسی هم کاری به کارشان ندارد، عکسش هست، سندش هم هست!!! (201166)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۴۷
راستی یادم رفت بگویم. در این مملکت، شخصی بود به نام محمود احمدی‌نژاد، که در هشت سال، فتنه‌ای به پا کرد، که کشور عزیزمان را هشتاد سال به عقب برد. شخصی که خواب و خیالهایش برای آینده‌ی این کشور، لرزه بر تن‌مان می‌اندازد. آن وقت، دو نفر که آمده بودند تا دیکتاتوری او را به چالش بکشند، به عنوان سران فتنه معرفی و محصور کردند و سه سال است که نمی‌گذارند این دو عزیز، رنگ آفتاب را ببینند. عکسش هست، سندش هم هست... مگر نه آقای بذرپاش؟ (201171)
نسیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۰۵
خدایش ، شفایش دهد ان شااااااااااااااااااااااااااااااااااا.. (201180)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۰۶
با سلام ، واقعا مانده ام از این آقای بذر پاش ، وقتی در صنایع خودروسازی بود چه ها میگفت الان چه می گوید یکی هم اینکه ایشان کلا خودشان گم کرده از خود بیخود شده اند . چون دیگر در آینده ایشان را در مجلس هم نخواهیم دید انشاالله و بسیاری از مراکز رانت را هم از دست خواهند داد امروز اینها را نگوید پس چه گوید. (201183)
خنده دار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۳۱
. . . !عقل داشتن هشت سال کشورو نابود نمیکردن (201195)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۳۳
مهرداد زاپاس المشايي جان، عبارت (عکسش هست، سندش هست) ، رو از وسط مطلب به بعد قطع کردي! يعني عکس و سند رو تا همون جا داري که آورديش!؟ از اونجا به بعد ديگه عکس و سند نداري!؟... شماها (بجز شخص تو که هنوز بايستي بدوي تا بزرگ شوي) مدعيان دروغين اصولگرايي توهم زده ايد که با لفاظي و بازي با کلمات، ميتوانيد احساسات را برانگيخته و حق را به خود بدهيد!؟ شماها مصاديق صم بکم عمي هستيد که عاجزيد از اينکه ببينيد مردم برخلاف جنابان شماها، بخوبي مي بينند و درک ميکنند و مي فهمند! اندکي صبر... فسيعلم الذين ظلموا اي ... (201197)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۴۲
از حسادتشونه (201204)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۴۵
هم عکسش هست. هم سندش هست/ که پشت لباس اهل افراط نوشته تکفیری (201205)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۵۶
حالم بهم خورد تا به آخر متن رسیدم...

قبول کنید که به خاطر شنیدن صدای مخالف چه زجری رو باید تحمل کرد.... (201210)
رضوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۸:۳۹
مطلب زیبایی بود . ظاهرا خیلی دردتان گرفته است.عکسش هست،سندش هست (201223)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۹:۰۴
بعضی هم یه شبه عضو هیت علمی دانشگاه میشوند عکسش هست سندش هم هست (201231)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۲۲:۰۶
این بذرپاشه یا سم پاش؟ (201285)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۲۲:۲۹
به قول اربابت آب بریز اونجایت که میسوزه (201297)