به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۲۹۴۸۳

انتقام‌گیری دختر دانشجو از استاد هوس‌باز

گروه حوادث: دختر جوانی که به قصد انتقام‌گیری از استادش، تصاویر خصوصی اعضای خانواده او را همراه مطالب تهدیدآمیز در فضای مجازی منتشر کرده بود، تحت تعقیب پلیس فتای غرب استان تهران قرار گرفت.
به گزارش جام جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، از انتشار عکس های خانوادگی اش در فضای مجازی خبر داد. شاکی با معرفی خود به عنوان مترجم زبان، افزود: از طریق یکی از دوستانم مطلع شدم تصاویر خصوصی اعضای خانواده ام در فضای مجازی منتشر شده که با بررسی موضوع متوجه شدم علاوه بر انتشار تصاویر، مطالبی غیرواقعی و تهدیدآمیز به من نسبت داده شده و حتی من یک فرد کلاهبردار معرفی شده ام و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای خانواده ام شده و موقعیت کاری ام را نیز به خطر انداخته است.

با شروع تحقیقات و به دستور مهدی سلیمانی، دادیار پرونده، ماموران ردپای زن جوانی را در این ارتباط به دست آوردند و در ادامه اطلاع یافتند این زن به یکی از کشور های آسیایی رفته است. با مشخص شدن هویت متهم اینترنتی و در ادامه تحقیقات از شاکی معلوم شد متهم فراری پیش از این شاگردش بوده و مدتی پیش در پی اختلاف هایی، مانع از حضور او سر کلاس شده و دختر جوان نیز وی را تهدید کرده و از آن زمان، دیگر خبری از او نداشته و گمان نمی برده وی به قصد انتقامگیری، دست به چنین کاری بزند. بنابراین گزارش، جستجوی ویژه پلیس برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.