به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۲۹۹۲۱

درآمد 120‌ميلياردي‌ شهرداری از تابلوها

گروه جامعه: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: کل درآمد این سازمان در سال 91 از محل تابلوهای تبلیغاتی اصناف 12 میلیارد تومان بود.
درآمد 120‌ميلياردي‌ شهرداری از تابلوها
جمال کامیاب با حضور در چهل و یکمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای شهر تهران به هنگام بررسی لایحه مجوز اخذ عوارض از ابزار تبلیغات صنفی منصوب در شهر تهران افزود: اینکه برداشت شود لایحه مجوز اخذ عوارض از ابزار تبلیغات صنفی برای درآمدزایی است، درست نیست بلکه بحث و دغدغه اصلی ما مدیریت سیما و منظر شهر تهران است. وی ادامه داد: لایحه اخذ عوارض و لایحه ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی مباحث جدیدی نیست بلکه تمام مباحث آن مجموعه مصوباتی است که شورا پیش از این آن را تصویب کرده است و ما فقط نظرات شورا را تجمیع کرده‌ایم.

کامیاب با بیان اینکه هر دو لایحه quotation mark اخذ عوارض و ساماندهی quotation mark تقدیم شورا شده است گفت: ما این دو لایحه را از هم جدا کرده‌ایم و اکنون بحث ما بیشتر مربوط به اخذ عوارض از تابلوهای تبلیغاتی اصناف است. وی با بیان اینکه قصد و غرض ما درآمدزایی نیست افزود: مدیریت تابلوهای تبلیغاتی اصناف مشکل است، چرا که گاهی دیده می‌شود برخی از اصناف از 5 مدل تبلیغات استفاده می‌کنند که شاید اخذ عوارض یکی از راه‌هایی باشد که آشفتگی سیمای شهر مدیریت شود.
در چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران بررسی لایحه مجوز اخذ عوارض از ابزار تبلیغات صنفی منصوب در شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که کلیات این ماده واحده رأی آورد.