به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۲۹۹۸۰

يك اصولگرا: مردم اصولگرایان را نمی‌خواهند

گروه سياسي: دبیر کل جبهه ایستادگی معتقد است مردم با انتخاب خود در انتخابات مجلس جواب نمایندگانی که به دولت فشار می آورند را خواهند داد و این‌ عده را نباید اصولگرا دانست.
يك اصولگرا: مردم اصولگرایان را نمی‌خواهند
ابوالقاسم رئوفیان، در گفتگو با سايت تدبیر با اشاره به رفتاربرخی نمایندگان مجلس در مقابل دولت روحانی گفت: متاسفانه جامعه امروز ما مبتلا به یک نوع فضایی تحمیلی از سوی برخی نمایندگان مجلس شده است که نه به نفع کشور است و نه درراستای تحقق منافع ملی. این فعال اصولگرا با اشاره به توافق نامه ژنو و یاد کردن از آن به عنوان یک "موفقیت بزرگ" برای تیم دیپلماسی دولت تدبیر و امید می‌گوید: "مجلس به جای تعامل با دولت وافزایش زمینه‌های امید به خصوص با وجود تفافقنامه ژنو در این مدت جایگاهی جز تنش‌زایی نداشته است."

او می‌گوید: در مقایسه با تیم مذاکره کننده گذشته، تیم مذاکره کننده جدید از ابتدا توفیقات خوبی کسب کرد و موجب اطمینان مردم شد. این دولت با تدبیر توانست موانع را کنار بزند و نه تنها چیزی از دست نداد بلکه در این مذاکرات با 5+1 تیم دولت یازدهم توانست مسایل دیگری را حل کند.

او درباره این موضوع که برخی نمایندگان مجلس این روزها اعلام می‌کنند "فعلا مجبور به سکوت هستیم"، گفت: "برخی نمایندگان بنا را بر مخالفت گذاشته‌اند و به هیچ شکلی به غیر از آن چه خود می خواهند رضایت نمی دهند، تا بتوانند خواسته‌های خودشان را اجرایی کنند."

دبیرکل جبهه ایستادگی تاکید می‌کند: تضعیف دولت خدمت نیست و نباید با فرزندان این ملت این گونه برخورد شود اما مردم در انتخابات مجلس تکلیف خود را با آنها مشخص می کند و جواب آنها را می‌دهند. رئوفیان با تاکید بر اینکه عده ای چون پایگاه سیاسی خود را از دست داده اند بنا بر القای ناکارآمدی دارند،ادامه داد: مردم گرفتار این افراد شده اند. سوال کردن حق مجلس است اما این سوال ها باید به جا باشد. مردم باید درانتخابات آتی توجه ویژه ای به انتخاب بعضی افراد داشته باشند. افرادی که نمی پذیرند باید برابر خواست ملت تسلیم شوند و بپذیرند که مردم در حال حاضر آن ها را نمی خواهند.

این فعال اصولگرا ادامه می‌دهد: عده ای از نمایندگان شبانه روز در در مجلس یقه می درند و این واقعیت عذاب آور است،این نوع برخوردها و افرادی که میدان دار شدند که برای بقیه تعیین تکلیف کنند، آب به آسیاب دشمن ریختن است. او معتقد است که اصولگرایان باید وحدت داشته باشند و یکپارچگی خود را حفظ کنند اما عده ای قصد دارند بر شیپور اختلاف بدمند.

رئوفیان تاکید می کند: اصولگرایان را نباید با این‌ نمایندگان معترض یکی دانست چرا که اصولگرای عاقل و معتدل و به مبانی اصولگرایی باور دارد و این گونه رفتار نمی کند. این رفتارها با اصولگرایی تطابق ندارد و یکسان دانستن این افراد با اصولگرایان، ظلم به اصولگرایی است.

شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ۱۳:۵۷
نخیر این حرف درست نیست ما اصولگراهای واقعی رو میخوایم مثل آقای مطهری نه این اصولگر نماها که خون مردم و مسئولین رو تو شیشه کردن (202455)
شریعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ۱۴:۰۵
.مردم آرامش رفاه میخوان مردم دیگه میدونن خدا همه رو به یک اندازه عقل داده پس هیچ قومی مقدس تر از قوم دیگه نیس (202462)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ۱۴:۰۹
اگر این دولت مثل این 5ماهه به فعالیت خود چه در عرصه بین المللی چه درعرصه داخلی ادامه دهد و تورم را کاهش بدهدو فشار ازدوش مردم را بردارد مردم دیگر اصولگراها را نمیخواهند
این دولت که وزیر کشورش هم اصولگراست نمیتواند استاندار استان خودش هم انتخاب کند (202469)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ۱۴:۲۵
از بس فتنه فتنه کرده اند (202480)
ممدحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ۱۸:۲۱
اگه فتنه نگن چی بگن؟
بگن گرونی ، تورم ، بی کاری . انزوا؟ (202589)
نا مشخص
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۹ ۱۴:۴۵
از اینکه این فعال اصولگرا به این نتیجه رسیده بسی خوشحالی دارد چرا که مردم از این نمایندگان که خود را مدافع حقوق ملت میدانن و در 8 سال گذشته هیچ به فکر مردم نبودن دنبال منافع خودشان و گرفتن کارت هدیه از دیگران بود ولی حالا منافشون به خطر افتاده ومردم هم نشان خواهند داد. (202492)