به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۳۰۳۹۸۸

به امید خدا بتوانیم سال خوبی را برای استقلال رقم بزنیم

به امید خدا بتوانیم سال خوبی را برای استقلال رقم بزنیم
گروه ورزشی:پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.خسرو حیدری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص مراسم تجلیل از پیشکسوتان این تیم گفت: مراسم خوبی اجرا شد. امیدوارم یاد تمامی پیشکسوتان به خصوص منصور پور حیدری همیشه زنده باشد. باشگاه استقلال می‌خواهد به موفقیت برسد و پیشکسوتان سرمایه این باشگاه هستند. امیدوارم استقلال به جایگاه واقعی اش برسد.
او در مورد سمت جدید خود به عنوان مشاور استقلال اظهار کرد: من از بچگی در این تیم بودم و در استقلال نیز از فوتبال خداحافظی کردم. در حال حاضر به عنوان یک خدمت گزار در اختیار باشگاه هستم. به امید خدا بتوانیم سال خوبی برای استقلال رقم بزنیم.

حیدری درباره آجرولو تصریح کرد: مدیریت در استقلال سخت است. هر مدیری می‌آید باید توانایی اقتصادی خوبی داشته باشد. مدیریت کردن تیم و حاشیه‌های آن، کار راحتی نیست. به استقلال تبریک می‌گویم که آجورلو مدیر عاملش است. او در پاس با من بود و کارش را خوب بلد است. با تشکر از مدیران قبلی، اما آجورلو می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد.

او در خصوص شرایط فعلی استقلال گفت: شرایط تیم خوب است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. مجیدی خودش تیم را بسته و امیدوارم بتواند بهترین نتایج را بگیرد. به امید خدا امسال بتوانیم یک قهرمانی به هواداران هدیه دهیم.
حیدری در مورد دعوت نشدن طارمی به تیم ملی گفت: همیشه این حواشی وجود دارد و باید حل شود. تیم ملی باید آرامش داشته باشد و به جام جهانی برود. به امید خدا بتوانیم در ۲ دیدار بعدی نیز برنده شویم و طعود خود را به جام جهانی قطعی کنیم.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: خسرو حیدری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها