به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۱۰۵۶

زنی که عامل اختلاف سیما و روحانی شد!

گروه سياسي: شب گذشته، انتخاب مجری توسط موجب شد که گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در ساعت مقرر پخش نشده و با 1/5 ساعت تاخير پخش شود.

سرانجام، صدا و سیما می‌پذیرد که خانم پوریامین نیز کنار آقای روحانی‌نژاد به‌ عنوان مجریان برنامه حضور داشته باشند. به گزارش ایران خبر، سونیا پوریامین (زاده ۱۲ بهمن ۱۳۴۱) مجری و تهیه‌کننده تلویزیون ایران است. وی دانش آموخته رشته پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد است.
وی در سال ۱۳۵۹ پس از آنکه از مدرسه هشترودی دیپلم خود را گرفت زمانیکه ۱۸ ساله بود به تلویزیون وارد شد و نام اولین برنامه‌ای که اجرا کرد همگام با جنگ بود. وی تاکنون سابقه اجرا در برنامه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی را در کارنامه خود دارد. از فعالیت‌های وی می‌توان به تهیه‌کنندگی برنامه خانه ما به مدت ۱۰ سال، اجرای برنامه تهران ۲۰ شبکه ۵، اجرای برنامه خانه زیبای من در شبکه بازار و اجرا در شبکه جام‌جم اشاره کرد. پوریامین، دارای دو فرزند پسر است و همسر وی دارای مدرک دکترای پژوهش هنر و مدرس این رشته است.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۳۲
به نظر من مجریانی که انتخاب میشودند تبحر لازم را ندارند سوالات الکی میپرسند
آقای ضرغامی در افغانستان یک زن میشود رییس پلیس کل کشوراما چرا در کشور مدعی دموکراسی ،حقوق بشر این طور با خانم ها برخورد میشود؟ (205500)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۳۸
احتمالا داشته 1ساعت مقنعشو درست میکرده . (205504)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۴:۳۹
نمیدونم چرا آقای روحانی با ایشون موافقت نکردن
آقای روحانی که فن سخن بالایی داره و در مناظره ها این رو ثابت کرده این مجری که مطمئنا چالشی تر از اونها نمیخواسته صحبت کنه
به نظر من اینکار آقای روحانی اشتباه بود و به راحتی از پس 100 تا همچین مجریهایی بر میاد بهتره با این چیزهای مسخره حاشیه برای دولت درست نکنه (205522)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۲۱:۵۰
من نمیدونم یعنی چی؟ مگه میخوان فیلم بازی کنن که باید عوامل رو خودشون انتخاب کنن؟! (205587)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۵:۰۷
هویت شخص بهانه است.کاری نکنیم که سازمان متبوعش به او فشار بیاورد و از نان خوردن بیفتد.سیاستهای تنگ نظرانه اقتدارگرایان در امر رسانه را نقد کنیم.تمرکز بر شخص صلاح نیست دوستان. (205532)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۷:۲۹
ریاست محترم صدا وسیما مخالفت شما ازحضور خانم پوریامین توهین به من به عنوان یک خانم ایرانی و توهین به تمام بانوان باشخصیت و توانای ایران است. اگر تلویزیون یک رسانه ملی است پس هفتاد میلیون انسان حق دیدن وحق انتخاب وحق...دارند چرا شما با خودخواهی های خود این حق انتخاب را از مردم می گیرید ؟وحتی به نظر زیس جمهور هفتاد میلیون انسان هم اهمیت نمی دهید .چه چیزی را می خواهید ثابت کنید؟؟؟؟؟؟؟زورتان را؟؟خواهش می کنم این را به استحضار آقای ضرغامی برسانید . (205547)
نادیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۸:۰۷
باریکلا به این برنامه ریزی زودتر نمیشد اختلافشونو حل کنن مردم وسرکارنذارن (205555)
بازارروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۸:۱۸
ماباید در زمینه های مختلف مجری پرورش بدیم نه اینکه هر مجریی بتونه در حوزه های مختلف ورود پیدا کنه.بازم از این خانم مجری مچکریم (205557)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۹:۱۸
اینکه صدا و سیما بایستی مجری را تعیین کند امر صحیح و حرفه ایست ولی یک شرط دارد و آن اینکه صدا و سیما مستقل باشد. (205565)
محسن
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۹:۴۸
من شنيده بودم همسر ايشون مرحوم آقاي عليقلي هستند كه چند سال قبل بر اثر سرطان از دنيا رفتند. كسي ميدونه كه شنيده من درست هست يا نه؟ (205569)
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۹:۵۸
امام خميني(ره):جمهوري اسلامي،نه يك كلام بيش و نه يك كلام كم(تاكيد بر اهميت نقش مردم در كشور) (205571)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۲۰:۱۲
آقای ضرغامی استقلال ندارد تحت فشار است ضمنا نمایندگانی که تقاضای مناظره کرد ه اند ادر خصوص توافق ژنو اگر انجام بشود باید موسوی وکروبی هم حضور یابند تا عدالت رعایت شود در غیر این صورت عدالت برای سازمان ملی فاتح (205574)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۲۱:۲۲
اقلا تیتر میزدید خانمی که باعث اختلاف بود .این تیتر دور از شان سایت بهار است و تا حدی هم توهین به خانم پوریامین است بهتر بود بجای کلمه زنی کلمه خانم یا مجری خانم را بکار میبردید (205582)