به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۳۱۱۱۳
مكالمه ظریف در مجامع بين‌المللي هم مورد اعتراض قرار گرفت؛

ظريف انگلیسی صحبت مي‌کند و آلمانی ترجمه می‌شود!

گروه سياسي: يك نماينده گروه پايداري (حاميان احمدي‌نژاد و جليلي) در مجلس گفت: آقای ظریف به فارسی صحبت نمي‌کند که مردم بدانند چه مي‌کند، به انگلیسی صحبت مي‌کند و به آلمانی ترجمه مي‌شود! بهتر بود آقای ظریف با آن ادبیات وزیر بازرگان مي‌شد!
ظريف انگلیسی صحبت مي‌کند و آلمانی ترجمه می‌شود!
به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی در جلسه نوبت عصر چهارشنبه مجلس، طی تذکری گفت: من به فرمایشات رئیس‌جمهور مبنی براینکه منتقدان توافق نامه بی سواد هستند، انتقاد دارم. وی اضافه کرد: عصبانیت رئیس‌جمهور از این است که استقبالی از توافق نامه ژنو از سوی هیچ قشری نشد!! وی بارها گفته حقوقدانم و سرهنگ نیستم اما در نقش سرهنگ به اساتید دانشگاه دستور داد که از توافق نامه دفاع کنند! نماینده خرم‌آباد با تأکید بر اینکه اعضای کمیسیون امنیت مجلس هنوز اطلاعات کافی درباره توافق ژنو ندارند، تصریح کرد: رئیس‌جمهور نباید انتظار داشته باشد فرهیختگان و مردم بدون اطلاع از چیزی دفاع کنند.

آقامحمدی افزود: آقای ظریف همواره در اظهارنظرهای خود با زبان انگلیسی سخن مي‌گوید و از زبان فارسی استفاده نمي‌کند تا همگان بدانند دقیقاً چه موضوعی را مطرح مي‌کند، آنگاه صحبت‌هاي وی که به انگلیسی بیان شده به آلمانی ترجمه مي‌شود و در نهایت آقای ظریف مي‌گوید اظهارات من تحریف شده است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در همین زمینه گفت: اظهارات آقای ظریف درباره رژیم صهیونیستی آدم را یاد مشایی و سخن وی درباره دوستی با ملت اسرائیل مي‌اندازد، بهتر بود آقای ظریف با این ادبیات وزیر دولت بازرگان مي‌شد.

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخشی از جلسه نوبت عصر امروز چهارشنبه پارلمان را برعهده داشت، گفت: ما که در اینجا نمي‌خواهیم نطق کنیم، صحبتی که شما مطرح کردید را آقای رسایی و بیرانوند هم بیان کردند ما که نمي‌خواهیم فضای سیاسی خلق کنیم.

نایب رئیس مجلس با تأکید براینکه مسائل هسته‌اي از جمله موضوعاتی است که نظام درباره آن تصمیم می گیرد، اظهار داشت: تصور نکنید این مسائل در چارچوب مطلوبی ارزیابی نمي‌شود، در واقع مباحث مربوط به هسته ای در چارچوب‌هاي مشخصی مورد ارزیابی قرار مي‌گیرد. ابوترابی با بیان اینکه منافع ملی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه و حراست جدی همگان است، تصریح کرد: حقوق هسته‌اي ملت در عالی ترین سطح حراست مي‌شود.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۱۷
بابا . . . جبهه پایداری خب برید انگلیسی یاد بگیرید . (205619)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۲:۵۱
اینا فارسی رو هم درست نمی فهمند (اگر فارسی می فهمیدند متوجه حرفهای مردم می شدند تو اون 8 سال کذایی ) اونوقت برن انگلیسی یاد بگیرند ؟ مردم واقعا موندن ملاک تایید اینا چی بوده که بتونند نماینده مردم بشن (205710)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۳:۱۳
. . .
دکتر رو حانی نجیب نباید در برابر این افراد کوتاه بیاید از ایشان خواهش می کنم که از مقام معظم رهبری که فصل الخطاب می باشند و به ایشان اعتماد دارد و حامی دولت مردمی می باشد دهان اینها را یک بار برای همیشه ببندد (205712)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۴:۴۶
مردم میفهمند شما برید کمی چیز یاد بگیرید (205724)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۶:۵۱
مجلس و گروه پایداری باید در اسرع وقت یک طرح 3 فوریتی تصویب کنند که سازمان ملل و آژانس انرژی اتمی و تمام کشورها باید زبان فارسی را زبان اصلی قرار داده و با آن صحبت کنند و گرنه ما قهر میکنیم (205743)
پرستو
Canada
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۹:۳۶
دمت گرم راست گفتی (205790)
unknown
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۱:۴۹
مشکل زبان نیست. گاها مشاهده شده برخی از آقایان پایدار حتی از درک زبان فارسی سلیس عاجزند. (205813)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۳:۰۰
شما دیگه چقدر پررویید.
احمدی نژاد وقتی یه عده آشوبگر رو گفت خس و خاساک، به خودتون گرفتید و چهار ساله دارید میگید... خب اگه این حرفها توهین به مردمه چرا کم سواد خوندن منتقدین(البته منتقدینی که سطل آشغال هم آتیش نزده اند و فقط دارند محترمانه نقد می کنند) رو توهین به مردم نمی دونید و اعتراض نمی کنید.
این بود قانون قانوننتون؟؟؟؟ (205833)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۱۹
روحانی الکی نگفت که منتقدان توافق ژنو کم سوادن (205621)
مش غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۰:۴۱
البته صدرحمت به زبان انگلیسی وآلمانی ما خرمابادی هازبان نماینده خودمون رو هم نمی فهمیم راست گفته مابی سوادیم نماینده ماباید یه کلاس سواد آموزی بذاره هزینش روهم دولت میده تاحداقل بدونه باچه زبانی میشه شمارو قانع کرد (205801)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۲۱
خوب راست می گه بنده خدا...

انگلیسی حرف می زنه...به آلمانی هم ترجمه می شه... معلومه خائنه!!

اگر خدای نکرده خودش مثلا بلد بود فرانسه حرف هم بزنه که باید اعدامش می کردند... (205622)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۱:۲۵
اقا محمدی روزی که بازرگان از ازادی و دین دفاع میکرد و کتاب مینوشت تو هنوز همین خواندن و نوشتن اولیه را هم بلد نبودی او اولین مهندسهای ایران بود که سالها در پاریس زندگی کرد و انقدر ایمان خود را حفظ کرده بود که امام او را نخستوزیر کرد، وقتی اسم امثال بازرگان را می اوری دهنت را اب بکش و خجالت بکش چون بازرگان سالهاست فوت کرده و نمی تواند جواب چون تویی را بدهد (205691)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۱:۴۶
تازه مثل بعضی از دیپلماتهای محمود تا به فرنگ رفت نپرید تو استخر دختر بچه ها! (205700)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۲:۵۴
شما هم بهتره بری تاریخ رو بخونی امام درباره همین بازرگان چه صبحبتهایی دارند (205830)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۱:۴۰
احتمالا وظیفه ترجمه بعهده گروه ترجمه خبر صدا وسیما است. که هر جور خواستند ترجمه میکنند. (205696)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۲۱
میفهمم ظریف واقعا میفهمم چی میکشی از دست موجودات افراطی (205623)
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۴:۵۲
خدایا اینا چشونه ؟بهانه گیری هم حد واندازه ای دارد ازمردم که خجالت نمی کشیداگر خجالت می کشیدید اینهمه اراجیف نمی بافتید شما پایداریها مردم را چی فرض کردید ؟.پس بگذارید روشنتان کنم مردم افتخار می کنند که وزیر خارجه شان اینقدر مسلط زبان انگلیسی را صحبت می کند واینقدربا سواد است ودررشته ای تحصیل کرده که مرتبط با حوزه کاریش است من که هر روز دعایش می کنم هم او وهم همه اعضای دولت خدا حفظشان کند (205728)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۳۷
تو رو خدا برو یه ذره انگلیسی یاد بگیر
که مثل احمدی نژاد در جواب hello نگی yes (205625)
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۴۸
انشالا که این نماینده محترم بر خلاف همکارشون تفاوت های MPT با NPT را ابتدا بررسی بفرمایند سپس به این اتفاق مبارک که بعد از یک دهه جنجال رخ داده و ملت نفس راحتی کشیدن و کاسبا ن تحریم آشفته شدن،معترض شوند (205627)
جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۱۲
خودش جز امضا کنندگان nptاست (205753)
زهرا
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۱:۵۶
این نماینده محترم اگر واقعا دلسوز هستند کمی زبانشان را تقویت کنند تا متوجه شوند ظریف چه می گوید ضمنا دکتر ظریف بارها توضیح داده که در مجامع بین المللی در پاسخ به سوالات انگلیسی انگلیسی پاسخ می دهد و به زبان رایج بین المللی سخن می گوید. (205629)
یا حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۲:۰۲
خق با شماست، ملت اکثرا انگلیسی نمی فهمند. ولی از توافق ژنو این مطلب رو درک کردند که مقذاری از فشار سیاسی بر ایران کاسته شده است.
ولی جنابعالی که به عنوان نماینده مردم و و از کمسیون امنیت ملی تطق می کنید بفرمایید چرا با اون مدرک خوشگلتون انگلیسی نمی فهمید؟!
نگنه راه مرحوم کردان همچنان...
به عنوان کمسیون... برای کاهش فشار سیاسی چه قدمی برداشتید؟!!!! (205631)
ولمون کن بابا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۲:۱۵
اولا شما یک مورد بیاورید که ظریف با رسانه های داخلی انگلیسی صحبت کرده دوم اینکه شما چطور نماینده ای هستی که زبان انگلیسی که زبان سیاست و دیپلماسی است را بلد نیستی؟شما که زبان بلد نیستی بر چه اساسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شدی؟ وای بر ما که نماینده مجلسمان تویی ! (205632)
فکر
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۰:۴۷
آخه آدم چه ربطی داره. یعنی کسی که انگلیسی بلد نیست نیاد نماینده مجلس بشه و نیاد عضو کمسیون بشه. اصلا میفهمین چی میگین. خودتون رو مسخره کردید نه!!!!!!! (205802)
ژاور
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۳:۲۳
هر چی آدم افراطیه تو همین پایداریه اصلا اسم پایداری بهشون نمیاد بهشون میخوره اسم گروهشون طالبان باشه (205635)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۳:۵۳
ای بابا تو هم یاد بگیر تا بفهمی اون آقا که همگی خاموشان هشت سال طلایی سکوت و خاموشی حالا زبان برایش گشوده اند با زیرکی هم پیامش را به آلمانی زبانها رساند هم انگلیسی زبانها حالا منظور شما چیست ما که میدانیم خودتان چی (205638)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۳:۵۸
مدعیان که تا دیروز به هر ساز دولت حرکات متوازن انجام می دادند . یادشان رفته که 8سال خواب بودند . و با سکوت ذلت بار خود اجازه دادند امثال بابک خان زنجانی مملکت را بچاپد . چرا دیروز نماینده نبودید و از کسانی که رسما اجازه تاراج اموال ملت را صادر کردند سئوال نکردید . دیروز مسئول نبودید ؟ اگر بودید ابتدا پاسخ ندانم کاریهای خود را بدهید ، شاید مدعی العموم قانع شد . و شما را به پای میز محاکمه برد . اگر تبرئه شدید ، که قطعا نمی شودید . ان موفع سئوال کنید حتما جواب لازم را خواهند داد. (205639)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۴:۰۲
من از همین تیبون لپ این نماینده عزیز زا میکشم که موجبات خنده و شادی ما را فراهم کردی...... (205640)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۶:۵۹
راست میگه آقای آقا محمدی (205641)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۷:۰۲
یکم زبانتو خوب کن بعدا حرفاشو گوش کن . (205642)
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۷:۱۸
بدبختی ملت ما اینه که نمایندگانمون از مردممون کم سوادترند! آقا برو انگلیسی یاد بگیر که این همه عصبانی نباشی! (205645)
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۷:۲۱
ایشون از طرف چه گروه خاصی فرمایش دادند که : توافق ژنو مورد استقبال هیچ قشری قرار نگرفت؟!! من دو حالت می بینم: 1- ایشان بعد از ماه ها تازه از خواب بیدار شدند و از جناب رسایی خبر دریافت نمودند.2- مردم شریف حوزه انتخابی ایشان از اصل قضیه بی خبرند و چشم و گوش بسته با این نماینده! همنوا شده اند! که البته دومی را خود بعید می دانم. (205646)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۷:۳۸
حتماً انتظار داری وزیر خارجه در یک گفتگوی بین المللی لری مذاکره کند تا شما متوجه متن مذاکرات شوی! نه بزرگوار شما به یک زبان خارجی مسلط شوی برای ما بصرفه تر است. (205647)
علیرضاا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۷:۴۱
اولا من از اضطراب شما دراین زمینه خوشحال هستم دوما فرض که انگلیسی حرف میزنه مجلس برجی صد تومن به یک مترجم دانشجو بدهد تا برای شما ترجمه کند . سوما وقتی بعضی وقتا اونا در پشت درهای بسته مجبورند با هم حرف بزنند دیگه چه توفیری داره به چه زبونی حرف بزنند ! (205648)
گالیله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۸:۱۰
دمت گرم بهار اول صبح جمعه کلی خندیدیم واااااااااااای خدااااااااا ما رو باش با کیا شدیم 75 میلیون.:) :) :) :) (205654)
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۸:۲۱
خداییش متعجبم از آقای روحانی به منتقداش گفت بیسواد!!؟!!
واقعا ایشان حقوقدان هستند؟!
ایا توهین به دیگران جرم نیست؟!
کی قرار است این سبک صحبت از شخص اول اجرایی مملکت حذف شود؟ (205656)
نه دی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۲:۵۸
به قول معروف همه چیز برای ما خوبه ولی برای شما بده
لعنت به ... اگر بگم بهار تایید نمیکنه (205711)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۵:۳۱
کی گفت بی سواد گفت کم سواد، حالا شما خودتون بی سوادین مشکل خودتونه، تازه باید از روحانی تشکر هم بکنید به شما گفته کم سواد نگفته بی سواد (205733)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۱۶
لازم به ایراد شما نیست ، مواضع امثال آقامحمدی ، بیانگر همه چیز است! (205757)
ماهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۸:۲۸
انگلیسی بلد نبودن هم جزو بیسواتیه؟ (205658)
جزیرتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۸:۴۹
جنابعالی یه خورده سوادت روببر بالا انگلیسی یادبگیر مشکلت حل میشه.باوجوداگه بازم بلدباشی میگه چراروسی حرف نزده . (205661)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۹:۰۳
خوبه به خاطر اینکه ظریف انگلیسی بلده نگفته جاسوسه!اخه برای اینا اتهام زدن عین اب خوردنه! (205662)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۹:۳۰
می توانی از مترجمان و خبرنویسان صدا و سیما استفاده کنی! که هر جور بخواهند ترجمه می کنند (205665)
یک استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۹:۳۱
تمام دانشگاهیان و همه کسانی که دلسوز دین و ملک هستند از توافق ژنو خوشحال اند و از آن دفاع می کنند. متاسفانه بعضی نمایندگان که با رد صلاحیت دیگران به این سمت رسیده اند به نظر میرسد بیشتر کاسب فتنه اند تا دلسوز ایران و اسلام (205666)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۹:۳۴
احسنت وآفرین برابوترابی (205667)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۰۹:۵۰
بیسوادی شما چه ربطی به ظریف داره (205671)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۰:۰۶
ای کسانی که سیب زمینی از اینها گرفتید و به این ها رای دادید . خواهش میکنم دقت کنید. فریب سیب زمینی و یکی دو تا شام رو نخورید. (205672)
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۰:۰۹
کی میشه نسل این افراطیون منقرض بشه؟
هم از تومجلس، هم از تو دولت، هم از ... (205673)
تت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۰:۳۰
اقا نمايندگاني داريم كه هنوز نميدونند ان پي تي درسته يا ام پي تي شما جه انتظاري داريد تازه طرف عضو كمسيون امنيت هم هست اقاي قدوسي نمونشه (205674)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۰:۳۳
اقا ابراهیم. شما چطور دکتترای تخصصی گرفتین بدو اینکه به زبان انگلیسی مسلط باشین. والا ما کارشناسی ارشدیم به انگلیس مسلط شدیم و دکترای هم امتحان دادم با رتبه 95قبولمون نکردن به جز پردیس که ما پول پردیسو نداشتیم و رفتیم سربازی . ولی شماها چه راحت دکتتر شدین (205675)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۱۸
ایشان از خواص با بصیرت هستن! شما هم بصیرت را زیاد کنید ، درها بر رویتان باز خواهد شد! (205759)
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۰:۵۲
اقای با سواد پایدار مگر انگلیسی بلد نیستی؟ (205678)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۰:۵۴
من پیشنهاد بهتری دارم.
صحبت های آقای ظریف به زبان شیرین لری ترجمه شود شاید ایشان متوجه شدند! (205679)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۱:۰۱
میشه بپرسم این نماینده مدرکشون چیه ؟ دکترا دارند به احتمال قوی ؟ اون وقت چطور دکترایی گرفتن که زبان بلد نیستن ؟ (205680)
متاسفانه همشهری آقامحمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۱:۰۴
آقاجان مجبور نیستی شبکه zdf نیگا کنی که ترجمه آلمانی میکنه (205681)
بيسواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۱:۰۵
     اقاي ابراهيم اقامحمدي بنظر ميرسد  حرف جناب رئيس جمهور درست است . و خود تان هم ندانسته نظر ايشان را تاييد كرده ايد چرا كه مطابق تعریف یونسکو «باسواد» در هزاره سوم کسی است که همزمان سه شرط یا سه توانایی داشته باشد: تحصیلات عالی(دانشگاهی) داشته باشد، با کامپیوتر آشنا باشد و یک زبان بین المللی را بداند.  و خود شما اعتراف كرده ايد زبان انگليسي نميدانيد . از طرف ديگر موجب تعجب است كه جنابعالي كه زبان خارجي نميدانيد چگونه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شده ايد؟ (205682)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۶:۱۴
شایدباسکه شیروخط کرده اند ازبخت بد کمسیون امنیت ملی به ایشان افتاده وگرنه درکمسیون زبان شناسی می رفت (205738)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۱:۲۵
خب حالا توقع نیست انگلیسی بلد باشی ولی از حق نمایندگی استفاده کن یک نفر ادم درست حسابی و بی غرض رو بگو واست ترجمه کنه حرفهای دکتر ظریف رو اونوقت با مدرک و استدلال حرف بزن .
خب همین کارا رو میکنید بهتون میگن کم سواد! زشته دیگه یکم فکر کن اول بعد حرف بزن (205692)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۱:۴۲
یکی نیست به این آقا بگه مگه ظریف دست خودشه که هرکاری بخواد بکنه.هر کاری میکنه از بالابالاها دستور میگیره.شما هم خودتونو به کوچه علی چپ نزنید.مردم متوجه همه چیز هستند. (205699)
علی
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۴:۴۹
انتخاب آقای روحانی آخرین اراده ملت ایران است همه باهم به این انتخاب ملت عزیز احترام بگذاریم و در راستای تامین منافع ملی گام برداریم نه قدرت طلبی حزبی و سیاسی . (205725)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۶:۱۹
تا حالا چیزی به اسم فشار از پایین، چانه زنی از بالا شنیدی؟ (205739)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۲:۱۰
خواهشا به جای منفی و مثبت اگه کسی میدونه به ما هم بگه
جناب روحانی هیات علمی کدوم دانشگاهه و کی جذب شده؟
یه نگاه دقیق هم به نحوه گرفتن مدرک ایشون بیاندازید و بعد به روح کردان صلوات بفرستین. (205704)
محمد باقری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۱۴
اقای دکتر روحانی مدرک کارشناسی شان را از دانشگاه تهران و مدارک ارشد و دکتری شان را از دانشگاه کلدونیان اسکاتلند گرفته اند. (205756)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۲۱
فارغ التحصیل همان دانشگاهی است که بعد از انتخاب ایشان ، تبریک گفت و انتخاب ایشان را مایه فخر برای دانشگاه خودشان دانستند. شما یه خورده دقت کنید اسم ان داشگاه را خواهید شنید! (205764)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۲:۵۹
دکتر روحانی بدون این که دکترا داشته باشه 4 دوره با عنوان دکتری از دانشگاه لندن در انتخابات مجلس شرکت کرده و نماینده مجلس شده ، بعد برای حل مسئله، رفته در یک دانشگاه تازه تاسیس غیرانتقاعی که سال تاسیسش به 1993 بر میگرده برای مدرک دکتری ثبت نام کرده و مدرک دکتری بهش اعطا شده اونم به فاصله دو سال از مدرک ارشد و با داشتن حداقل 5 شغل رسمی (بچه های دکترا معنی این جمله رو خوب میفهمن). این دانشگاه چندان معتبر نیست و تنها سه روز حضور ایشان را تایید می کند.
امیدوارم این بار سانسور نکنی بهار جان (205832)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۲:۱۹
اقای اقا محمدی
انشائالله دوره بعدی که در نیومدی انگلیسی یاد بگیر (205705)
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۲:۲۲
تورو خدا یکی نیست بگه شماها تحصیل کرده اید و انگلیسی بلد نیستین ونماینده ما هم شدید.
انگلیسی زبان بین المللیه دیگه و هر کشوری به زبان خودش ترجمه می کنه دیگه. (205706)
جعفري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۲:۳۴
چنان بخت از تورانيان برگشته بود-----كه ميلاد گرگين دو تن كشته بود


من از جانب تمامي مردم لرستان به خصوص حوزه انتخابيه خرم آباد از شاه كلبد كابينه دولت تدبير و اميد جناب آقاي دكتر ظريف به خاطر اين اظهارات عجيب و غريب اين آقا معذرت مي خو اهم . به دل نگير دكتر امثال اين آقا با رد صلاحيت بزرگ مردان اين خطه به مجلس آمدند . و اگر به آمار نگاه كنيد مردم شريف لرستان با بيش از 70 درصد آراء به جناب آقاي روحاني راي دادندو وعده ما انتخابات مجلس شوراي اسلا مي بعدي اگر .......... (205707)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۲:۳۶
انصافا به این مجلس چه نمره ای میتوان داد (205708)
وحیده ابویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۲:۴۹
جناب آقای ظریف و جناب آقای روحانی سخن من با شماست فقط یک سوال دارم در روز قیامت جواب به حراج گذاشتن خون شهدای هسته ای و نابود کردن تلاش آن ها را چه خواهید داد ؟ آیا فکر کرده اید که نام شما هم در تاریخ ایران مانند برخی گذشتگان که قرار دادهای ننگین بستند به خیانت ثبت شد؟ مردم ایران عاشق کشورشان هستند و اگر از مسائل پشت صحنه باخبر شوندو چهره ی واقعی شما را ببینند و وقتی بفهمند آمده اید که ایران را تقدیم به اربابهایتان کنید همانطور که به قدرتتان رساندند پایینتان می کشند(فدائی اسلام ,ولایت فقیه,ایرا (205709)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۲۵
خانم ایوبی ! از خواب شعار زدگی بیدار شوید و صدای ملت را بشنوید ، مردم همه افتخار و عزت وسربلندی را دوست دارند وبرای احیاء عزت و سربلندی ملی دکتر روحانی را انتخاب کردند! . . . چرا داد و بیداد الکی راه میندازین؟! به قول معروف شاه بخشیده شاپور نمیبخشه؟! (205767)
وطن
United States
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۰:۵۵
البته از شما جماعت که به قول آمریکایی ها سرمایه ی اونها تو ایرانین چیزی جز این هم بعید نیست. تا نشین نوکر آمریکا ول کن نیستین که. (205803)
هادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۹:۲۷
وحيده خانم براتون متاسفم چرا كه مقام معظم رهبري كار انها را تأييد كرده اند ولي شما خانم محترم مخالفت ميكنيد .شما كه با نظر اقا مخالفيد جواب خدا را چي ميديد؟ (205789)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۳:۲۳
ظریف دوستت داریم دشمنات کور شن (205715)
مشدی اسماعیل بقال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۳:۲۵
منم زبان خارجکی مارجکی نمی دونم ولی از وقتی این روحانی خنده رو اومده نمی دونم همه وضعشون مث اینکه یه ذره خوب شده آخه همه میان حساباشونو تسویه می کنن.خدا خیرش بده. (205716)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۳:۵۳
نماینده ایکه زبان انگلیسی بلد نیست...به همون گروه احمدی نژاد بیشتر میخوره (205721)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۴:۵۱
این نوع اظهار نظر نماینده محترم مجلس به آب وهوای برفی و بارانی این روزها مربوط می شود و سواد ایشان نم کشیده است. چند صباحی دندان و جگر... کارساز خواهد بود. (205726)
بیسوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۵:۱۷
یا صاحب مخلوقات ببین ما چی میکشیم از دست این فراطیا. . . که فقط به فکر حساب بانکیه خودشوننو از درد این ملت بیخبرن.خدایا کجایی پس!؟. . . (205730)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۵:۳۰
متاسفانه منقدان را می کوبید این خودش دیکتاتوری ا است
دیکتاتوری اصلاح طلبان آشکار تر از روز است سال 88 نتوانستند پیروزی احمدی نژاد را ببینند ومملکت را به آتش کشیدند
وآمریکا از این آتش بپاشده حداکثر استفاده را کرد ودشمنی اش را شدیدتر کرد وبعد هم اصلاح طلبان دیکتاتور از تارضایتی مردم استفاده وحکومت را غصب کردند
اصلاح طلبان به معنای واقعی . . . ودشمنی آمریکا را انکار می کنند به گفته آمریکایی ها سرمایه آنها در ایران همین اصلاح طلبان . . .هستند (205732)
شیعه مولا علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۳۱
از این اقای نماینده باید پرسید شما که زبان انگلیسی نمی فهمید چگونه می خواهید از نقشه های امریکا و صهیونیست ها با خبر شوید پس اول سطح علمی خودتان را بالا ببرید بعد اظهار نظر بفرمایید و گرنه به سخنان اقای ظریف که رهبر انقلاب گفتند اینها فرزندان خودمان هستند اطمینان داشته باشید وچوب لای چرخ دولت خردمندمان قرار ندهید (205769)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۳۲
ظریف دیپلمات برجسته ایرانی است ما از دکتر ظریف به شدت حمایت میکنیم (205770)
روشنابدری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۱۸:۵۸
مردم متوجه می شوند.شمابرواول فارسی یادبگیر بعد هم انگلیسی. (205781)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۰:۳۲
همینکه وزیرخارجه به زبان بین المللی صحبت می کنه یک پرستیژ دارد.
کار بعضی ها شده بهانه گیری ، افراطی گری، و کسب منافع شخصی و...
اگر دولت قبل چینی صحبت می کرد همه به به به می کردند.
خجالت بکشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد. (205800)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ۲۲:۵۲
ظریف دیپلمات انقلابی محترم است و بخوبی از مواضع نظام دفاع می کند نه اینکه مثل سایرین با کلمات پوچ مملکت را دچار بحران کند. ضمنا عزیز دل برادر و بیسواد محترم . شما نمیتونی درک کنی بما چه!!!! ضمنا مشایی که نوزاد شماست!!! (205828)