به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۳۱۱۶۷۴

امید دوومیدانی به مدال‌آوری در قهرمانی آسیا

امید دوومیدانی به مدال‌آوری در قهرمانی آسیا
گروه ورزشی: دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد شانس ایران برای مدال‌آوری در قهرمانی داخل سالن آسیا پیش‌بینی چندین مدال دارد و می‌گوید هر کسی که سهمیه بگیرد شانس دارد.به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا از ۲۲ تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود. ایران در این مسابقات پنج سهمیه دارد که تمامی هزینه‌های آن‌ها برعهده کنفدراسیون دوومیدانی آسیا است. فدراسیون دوومیدانی ایران در این راستا رکوردهای ورودی مسابقات را اعلام کرده است و هر ورزشکاری که در قهرمانی داخل سالن باشگاه‌های کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد، این حدنصاب‌ها را به دست بیاورد، اعزام خواهد شد.  
 
علی رضایی، دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد اعزام ورزشکاران به قهرمانی داخل سالن آسیا به ایسنا گفت: حد نصاب‌ها بالاست و فکر می‌کنم حدود ۷- ۶ نفر ورودی کسب کنند. ما پنج سهمیه داریم اما اگر تعداد بیش‌تری از ورزشکاران ما این ورودی را کسب کنند، با سهمیه آزاد اعزام‌شان می‌کنیم که در آن صورت تمامی هزینه‌های‌شان برعهده فدراسیون است. کسی که ورودی بیاورد، قطعا اعزام می‌شود.  

او در مورد شانس تیم ایران برای کسب مدال در قهرمانی آسیا بیان کرد: هر کدام از ورزشکاران ما که ورودی را کسب کنند، شانس مدال دارند. اگر هفت سهمیه بگیریم، پنج مدال کسب خواهیم کرد.  رضایی در مورد شرکت نکردن ورزشکاران حاضر در اردوی برون مرزی در مسابقه انتخابی داخل سالن ایران که ۱۳ و ۱۴ دی برگزار می‌شود، گفت: آقای هاشمی، پیرجهان و ناصح‌جهانی در قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت نمی‌کنند چون ۱۸ دی ماه در استانبول مسابقه بین‌المللی برگزار خواهد شد که در آن شرکت می‌کنند. اگر به ورودی‌های تعیین شده ما برسند در تیم اعزامی قرار خواهند گرفت.   

او در مورد نظارت روی کار این ورزشکاران گفت: با مربی و خود ورزشکاران ارتباط داریم. از طرفی در کمپ تمرین می‌کنند که قوانین و مقرارت خاصی دارد و نظارت انجام می‌شود. هم‌چنین آقای صیامی احتمالا هفته آینده به ترکیه می‌رود و از اردوی ورزشکاران‌مان بازدید می‌کند. علاوه بر این در زمینه اردوهای مشترک، استفاده از کمپ‌ها و برنامه‌هایی که می‌توانیم به صورت مشترک اجرا کنیم، دیداری با رییس فدراسیون ترکیه دارد.  

دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد مشکلاتی که مالیات‌های سال‌های گذشته برای فدراسیون به وجود آورده، بیان کرد: حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سال ۹۱ تا ۹۵ مالیات داریم. از این میزان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه و مابقی اصل مالیات است. اداره مالیات حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون از اعتبار فدراسیون که در حساب فدراسیون بود، برداشت کردند و برای مابقی هم از ما چک گرفتند. ۱۰ چک نوشته شده که هر ماه حدود ۲۰۰ میلیون تومان برداشت و به حساب مالیات واریز شود.  

رضایی در مورد وضعیت تمرینی احسان حدادی و حسن تفتیان گفت: احسان حدادی از آخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده به کیش می‌رود تا تمریناتش را شروع کند. آقای تفتیان هم فعلا در ایران تمرین می‌کند اما قصد دارد بیرون از ایران برود. ما شرایط اعزامش را نداریم اما خودش می‌تواند برود و هیچ ممانعتی از رفتن ورزشکار به اردوی خارجی نمی‌کنیم. البته پرداختی و کمک‌هایی که فدراسیون به او می‌کند، با توجه به هزینه‌هایی است که برای ملی‌پوشان سطح یک در نظر گرفته شده است. آقای تفتیان می‌تواند با کمک اسپانسر شخصی یا در صورت تایید حامی مالی فدراسیون به اردوی خارجی برود.
برچسب ها: دوميداني
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها