به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۳۱۱۸۱۱

چگونگی دریافت خلافی خودرو با پیامک

گروه دانستنی: تلفن‌های همراه و اینترنت سبک زندگی ما را برای همیشه تغییر دادند و باعث شدند که سرعت انجام دادن کار‌های‌مان نسبت به گذشته بسیار بالاتر برود.
چگونگی دریافت خلافی خودرو با پیامک
پیامک یکی از قابلیت‌های کاربردی تلفن همراه است که امروزه برای تبلیغات، استعلام خلافی خودرو، رمز پویا کارت‌های بانکی و ده‌ها مورد دیگر استفاده می‌شود. باتوجه به اینکه بیش از 22 میلیون خودرو در کشور وجود دارد دریافت خلافی خودرو به‌صورت حضوری بسیار زمان‌بر و طاقت‌فرسا خواهد بود. به همین دلیل امروزه از طریق پیامک به راحتی می‌توانید خلافی خودور خود را استعلام بگیرید. در این مقاله همراه ما باشید تا چگونه دریافت خلافی خودرو با پیامک را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

نحوه دریافت سریع خلافی خودرو با پیامک در 1 دقیقه!
دیگر نیازی نیست برای دریافت خلافی خودرو به پلیس +10 مراجعه کنید. با روشی که در ادامه معرفی می‌کنیم، در کمتر از 1 دقیقه می‌توانید خلافی خودروی خود را استعلام بگیرید. برای استعلام خلافی خودروی خود کد VIN را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید. کد VIN در پشت کارت موتور یا ماشین درج شده است. بعد از سامانه ارسال پیامک بلافاصله پیامکی از سوی پلیس راهور برای شما ارسال می‌شود که شامل مبلغ جریمه، ‌شناسه قبض و ‌شناسه پرداخت است.
هزینه دریافت پیامک خلافی خودرو چقدر است؟ سیم‌کارتتان به اندازه کافی شارژ داشته باشد!
هزینه دریافت پیامک خلافی خودرو در آذرماه سال 1400 سیصد و پنجاه تومان است. روش استعلام خلافی خودرو از هر نظر بسیار به‌صرفه است و دیگر دلیلی برای مراجعه حضوری ندارید. خلافی خودروی خود را نیز می‌توانید از طریق عابر بانک، اپلیکیشن یا سایت پلیس راهور پرداخت کنید. پنل پیامکی پلیس راهور بسیار سریع است و به راحتی می‌توانید در هر زمان و مکانی خلافی خودروی خود را استعلام بگیرید.
پنل پیامک یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتریان است. صاحبان کسب و کار باید برای ارتباط با کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار خرید پنل اس ام اس با توجه به تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی را جدی بگیرند و در برنامه‌های تبلیغاتی و روابط عمومی سازمان خود بگذارند.

کد استعلام تخلف
کد استعلام خلافی خودرو با موبایل؛ روشی آسان برای استعلام جرایم رانندگی!
در برخی موارد ممکن است به دلیل مشکلات نرم‌افزاری تلفن همراهتان نتوانید سریعاً خلافی خودرو را با پیامک استعلام بگیرید. به همین دلیل روش‌های دیگری در دسترس قرار گرفته که خلافی خودروی خود را استعلام بگیرید. برای این کار کافی است کد خلافی خودرو #۱۱۰* را با تلفن همراهتان شماره‌گیری کنید. در ادامه باید کد 17 رقمی VIN را وارد کنید. اگر کد VIN را درست وارد کرده باشید و سیم‌کارت شما به اندازه 350 تومان شارژ داشته باشد، بلافاصله مبلغ جریمه، ‌شناسه قبض و پرداخت را به‌صورت پیامک دریافت می‌کنید.
اگر به دلیل مشکلات نرم‌افزاری اپلیکیشن‌های تلفن همراهتان پیامک‌هایتان حذف شده است نگران نباشید. راهکار‌های مختلفی برای بازگرداندن پیامک‌های پاک شده وجود دارد. چنانچه با چنین چالشی روبه‌رو هستید مقاله کد برگرداندن اس ام اس را مطالعه کرده تا پیامک‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن بازیابی کنید.

خلافی خودرو با بارکد 8 رقمی پشت کارت ماشین قدیمی؛ به‌روز باشید!
در پشت کارت ماشین خودرو‌های قدیمی یک بارکد 8 رقمی وجود دارد که برای استعلام خلافی خودرو می‌توانید از آن استفاده کنید. کافی است به اپلیکیشن یا سایت پلیس راهور مراجعه و بارکد 8 رقمی را در کادر مربوطه وارد کنید. اگر کارت ماشین شما جدید باشد بارکد آن 9 رقمی است. در نهایت اگر بارکد را درست وارد کرده باشید. مبلغ جریمه به شما نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن خلافی ماشین در ایران
اپلیکیشن بهترین روش گرفتن خلافی خودرو در ایران!
امروزه استفاده از تلفن‌های هوشمند در سراسر ایران مرسوم است و با نصب اپلیکیشن پلیس راهور می‌توان خلافی خودرو را در سریع‌ترین زمان ممکن استعلام گرفت. البته شرکت‌های زیادی نیز با توسعه اپلیکیشن‌های اندورید و ios تلاش داشته‌اند که خلافی خودرو را بتوانید با موبایل هوشمند خود استعلام بگیرید. با نصب یکی از این اپلیکیشن‌ها به موقع از جرایم رانندگی خود مطلع و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید.

خلافی خودرو را جدی بگیرید؛ احتمال دو برابر شدن جریمه‌ها تا توقیف خودرو!
باتوجه به اینکه 60 روز برای پرداخت خلافی خودرو مهلت تعیین شده، بهتر است هر دو هفته یک‌بار با روش‌های بررسی شده در این مقاله میزان جرایم رانندگی خود را استعلام بگیرید. برای استعلام خلافی خودرو حتماً باید کد VIN را در اختیار داشته باشید و هیچ روشی برای استعلام خلافی خودرو با شماره ملی و پلاک در حال حاضر وجود ندارد. توجه داشته باشید که در برخی موارد حتی اگر جریمه خود را در طول مدت 60 روزه پرداخت کنید، با تاخیر از سامانه پلیس راهور پاک می‌شود. چنانچه جریمه‌های شما بعد از یک هفته پاک نشد باید به‌صورت حضوری به پلیس +10 مراجعه کنید.
توجه کنید که پلیس راهور می‌تواند خودرو‌هایی که جریمه بالای 1 میلیون تومان دارند را توقیف کند؛ به همین دلیل باید برنامه بریزید که جریمه‌های خود را در فواصل منظم استعلام و پرداخت کنید. در ادامه اگر می‌خواهید از نمرات منفی رانندگی خود نیز مطلع شوید، شماره گواهینامه را به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پلیس راهور ارسال کنید.

شما نیز با سامانه پیامکی با مشتریان خود تعامل داشته باشید!
در این مقاله به‌طور کامل چگونگی دریافت خلافی خودرو با پیامک را بررسی کردیم. خوشبختانه برای استعلام جریمه‌های رانندگی روش‌های مختلفی از جمله، پیامک، کد ussd، اپلیکیشن و وب‌سایت پلیس راهور و مراجعه حضوری به پلیس +10 وجود دارد. سامانه پیامکی یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای استعلام میزان خلافی خودرو است.
اگر شما نیز برای خود کسب و کاری دارید، برای ارتباط و تعامل بهتر با مخاطبان خود پیشنهاد می‌کنیم که از پنل اس ام اس استفاده کنید. فراز اس ام اس بزرگ‌ترین عرضه‌کننده خدمات سامانه پیامکی در ایران است که پنل اس ام اس خود را با 30 روز گارانتی بازگشت وجه ارائه می‌کند. چنانچه در خصوص بهترین سریس پنل پیامکی با قیمت بسیار به‌صرفه سوالی دارید با کارشناسان فراز اس ام اس تماس به شماره تلفن 74853-021 تماس بگیرید. کارشناسان فراز اس ام اس آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها