به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۸ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۳۱۲۳۰
فعال سیاسی اصولگرا:

برخی انتقادات از روی انتقام‌جویی است

گروه سياسي: سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه انتقاد و گلایه رئیس جمهور به آن دسته از مخالفانی بود که به دور از اخلاق، انصاف و آگاهی اظهارنظر می‌کنند، تاکید کرد: قطعا رهبری نیز از این نوع مخالفت‌ها و هجمه‌ها درباره دولت راضی نیستند.
برخی انتقادات از روی انتقام‌جویی است

ابوالقاسم رئوفیان، در خصوص هجمه‌های اخیر به رئیس جمهور از سوی برخی از اصولگرایان و نمایندگان مجلس گفت: رئیس جمهور نباید به گونه‌ای صحبت کند که مخالفین وی بهانه‌ای برای جولان دادن و بهانه‌گیری پیدا کنند. این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه بسیاری از اصولگرایان، آقای روحانی را معتدل و اعتدال‌گرا می‌دانند، خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید اظهارات اخیر آقای روحانی نشان از دلخوری و گلایه ایشان از برخی مواضع و کارشکنی‌هایی است که از سر ناآگاهی و در برخی مواقع از روی غرض‌ورزی است اما به هر حال ایشان باید در برابر این مخالفت‌ها صبور باشند و با حوصله بیشتری نسبت انتقادات، پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه دعوت رئیس جمهور از همه اقشار بالاخص دانشگاهیان برای بیان نظراتشان انتظار به‌جایی است، اظهار داشت: انتقاد و گلایه رئیس جمهور به آن دسته از مخالفانی بود که به دور از اخلاق، انصاف و آگاهی اظهارنظر می‌کنند و هجمه‌ها و تخریب‌های بی‌امانی را در قالب تیرهای مسموم به سوی دولت رها می‌کنند و چه بسا مانع ادامه مسیر می شوند. رئوفیان ادامه داد: نظرات این دسته از مخالفان برخواسته از عقلانیت و ادب نیست به شکلی که حس انتقام‌جویی در این نگرش‌ها و مخالفت‌ها حس می‌شود و قطعا رهبری نیز از این نوع مخالفت‌ها و هجمه‌ها درباره دولت راضی نیستند.

 

مرجع : ايلنا